Nike Air Max 2016

Keskustelua Kontinental Hockey Liigasta.
Suosikkijoukkue: SAdcSA

Nike Air Max 2016

ViestiKirjoittaja Lilith » 11.11.2019 07:45

Andres: Als toevoeging Nike Air Force aan wat ik al zei, denk ik dat Nike deze Atmos x Nike Air Max 1 ongemoeid had moeten laten en het in zijn oorspronkelijke vorm had moeten vrijgeven. Ik weet niet zeker wat het denkproces was achter het 'remixen' van een klassieke schoen waar veel mensen lang op hebben gewacht om ze in handen te krijgen.Nieuws Juan: Ik vind dat Nike de originele klassiekers terug moet brengen. Velen van ons vielen uit toen de schoen oorspronkelijk uitkwam of waren niet eens in sneaker toen ze uitkwamen. Het zou leuk zijn om nog een kans te hebben om een klassieke retro te pakken. Ze doen het altijd met Jordans, en je weet hoe goed dat is gegaan, soort van.

Ik ben echter heel selectief met mijn SB's (heb slechts 3 paar), dus ik ben niet van plan om deze te kopen. Opmerking: iedereen heeft deze week zijn keuze gemaakt voor het nieuws dat de Nike Air Foamposite One XX dit weekend in plaats daarvan daalde van volgende week. Onnodig te zeggen, dat is een grote mis van onze Nike Air Force 1 07 kant, maar gezien de medewerkers die we hebben, zou ik zeggen dat het voor de meeste van hen een grote pass is, omdat ze geen Foams-fans zijn. Ik zou het persoonlijk kopen om het voor het nageslacht te hebben. De Dame 3 en Harden Vol. 1 zijn beide echt schoon uit deze collectie, maar ik ben een grotere fan van Nike Air Force Dames de Dame 3. De inspiratie voor de collectie en de kleurenschema's zijn beide echt cool.

Geweldig gedaan door adidas. Laten we nu eens kijken waar Nike mee antwoordt. Het weekend vóór de vakantie blijkt een behoorlijk avontuur te zijn. Met de Nike Doernbecher Freestyle Collection te laten vallen (en meestal al in de winkel te zien) op zaterdag samen met een andere Air Jordan 1.5 colorway die mensen niet leuk vinden, maar om een of andere reden over een heleboel praten, heeft de swoosh het dek gestapeld en het is nog niet eens Black Friday. Oh, en een nieuwe Nike signature schoen maakt vandaag zijn langverwachte debuut. Helemaal geen probleem. Voor deze week zullen we de Nike Air Trainer Cruz Nike Air Force Black Haystack, Air Jordan 13 Doernbecher en Air Jordan 1.5 Bred bekijken.

EIC Juan: (PASS) Tussen de Air Jordan 1 en de CP3.IX maakt deze lichtere tint Tan echt zijn weg door de beste van Nike. Was het maar geen midden ... Nieuws Juan: (KOPEN) Kwaliteit zal bij deze Nike geen probleem zijn. Premium Vachetta Tan-lederen constructie? Ja graag. Voor ons allemaal klagen we altijd over kwaliteitsproblemen, daar heb je het. Een Nike-schoen die de verkoopprijs waard is (denk ik?) EIC Juan: Wat Jordan Brand ook doet, het zal de huidige sneaker-menigte nooit behagen die alleen retros wil (en ze willen zelfs die niet, wat raar is omdat Nike en Jordan Brand verdienen obsceen veel geld, dus iemand koopt ze).

Ik hou van de 11 en in deze colorway ben ik verkocht. Andres: (WAIT) De beste colorway van de Kobe 11 tot nu toe, samen met het debuut Achilles Heel. De combinatie van geel en zwart is altijd aantrekkelijk, vooral als het op zo'n mooie Nike Flyknit-sneaker als deze is gedaan. Hopelijk kan ik deze binnen een paar maanden kopen als ze in de uitverkoop gaan. EIC Juan: (PASS) Ik zal de blik in mijn gezicht nooit vergeten toen ik de Air Penny 2 voor het eerst zag in de jaren '90. Het was een blik van teleurstelling en shock omdat ik niet kon geloven dat Nike het vervolg op misschien het grootste kenmerkende schoendebuut ooit verprutste.

Als die dag komt, haal ik ze op voor de low-low! Hé kijk, de echte kenmerkende schoen van LeBron krijgt een effen grijze en gouden colorway die een absolute Nike Air Force 1 Low must-buy is. Kijk hoe ver we zijn gekomen van de rampzalige release van Nike LeBron 13 (let op: ik vind de LeBron 13 echt leuk, maar ik ben raar dus daar is dat). EIC Juan: (PASS) Ik kreeg de indruk dat de Nike Kobe 11 komt alleen ooit uit in Flyknit en in een low-cut configuratie. Nou, een op de twee beloften is niet zo slecht, maar het zou me ook niet verbazen om in de nabije toekomst een high-cut Kobe 11 te zien. Andres: (WACHT) Als Nike deze Flyknit had gemaakt, zouden ze hebben er 10 keer beter uitgezien.

Paluu KHL