Uudenvuodenlupaukset!

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.
Suosikkijoukkue: Jokerit

Re: Uudenvuodenlupaukset!

ViestiKirjoittaja ruoska » 25.12.2009 21:15

Ikinä en ole mitään lupauksia mitä olen tehnyt pitänyt, mutta jos sitä koettaisi nyt.

- Yritän pistää uljaan sotaratsun kuntoon, ja tummentaa takalasit.
- Jos sitä laihduttaisi aivan vitusti.

Siinähän ne. :fuckyou:
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 25.12.2009 21:26

1 - Parisuhde kestää koko vuoden (elämän).
2 - Lopetan tupakoinnin.
3 - Hankin vapautuksen armeijasta.
4 - Pidän juomisrytmin suht samoissa mitoissa kuin nytten.
5 - Jos sitä sais jonkinnäköstä sikspääkkiä kesäksi.
6 - Käyn RuisRockissa.
7 - En joudu tekemisiin poliisien kanssa känniseikkailuillani.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 25.12.2009 21:34

Honkanen kirjoitti:3 - Hankin vapautuksen armeijasta.

Tää on hieno tavoite! Itsellä vähän samantapaisia suunnitelmia, ja sen pitäisikin onnistua aika vaivattomasti. Polvi on sen verran solmussa, ettei kestä pitkää rasitusta, ja näin ollen saisin sen vapautuksen. Nyt on ihan omasta laiskuudesta kiinni koko homma.

Kesällä pitäisi tosiaan lähteä leikkimään sotaa. Tai sitten ei.

Nämä lupaukset on loppujen lopuksi aika perseestä. Uskooko joku, että näitä oikeasti yritetään toteuttaa? Honkasella ainakin 1, 2, 4, 5 ja 7 tuottaa varmaan ongelmia. ;)
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 25.12.2009 21:46

Honkanen kirjoitti:1 - Parisuhde kestää koko vuoden (elämän).
2 - Lopetan tupakoinnin.
3 - Hankin vapautuksen armeijasta.
4 - Pidän juomisrytmin suht samoissa mitoissa kuin nytten.
5 - Jos sitä sais jonkinnäköstä sikspääkkiä kesäksi.
6 - Käyn RuisRockissa.
7 - En joudu tekemisiin poliisien kanssa känniseikkailuillani.

1. Rakastunut mies puhuu...
2. Sitä se parisuhde teettää...
3. Sivari...
4. Sivari...
5. Six-packeja saa kaupasta, mäyräkoira tulee edullisemmaksi!
6. Aivan sama
7. Toivottavasti joudut, sillä se piristää meidän muitten palstalaisten elämää...

Omat turhat lupaukseni:

1. Laihdutan 6 kiloa
2. Vähennän röökin polttoa entisestään ja pysyn kevyemmissä savukkeissa.
3. Vähennän oluen juontia 70%
4. Kirjoitan viestin nro 1000 tulevan vuoden aikana
5. Kirjoitan ensimmäisen järkevän viestini tälle foorumille!
6. Totean jossain vaiheessa vuotta, että kaikki Uuden Vuoden lupaukseni ovat menneet perseelleen
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 25.12.2009 22:00

Nestori kirjoitti:1. Rakastunut mies puhuu...
2. Sitä se parisuhde teettää...
3. Sivari...
4. Sivari...
5. Six-packeja saa kaupasta, mäyräkoira tulee edullisemmaksi!
6. Aivan sama
7. Toivottavasti joudut, sillä se piristää meidän muitten palstalaisten elämää...

1. Voisin sanoa jotain, mutta en viitsi. Saattaisi loukata.
2. Lue 1.
3. En itseasiassa.
4. En itseasiassa, mutta miten juominen liittyy sivariin? Jos en juo paljoa olen siis sivarissa? Selvä.
5. Ehe ehe.
6. ...
7. Aijaa, mielenkiintoista.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Nestori » 25.12.2009 22:02

Honkanen kirjoitti:
Nestori kirjoitti:...

1. Voisin sanoa jotain, mutta en viitsi. Saattaisi loukata.
2. Lue 1.

Älä nyt Honksu vedä taas hernettä nenääsi! Ei ole paha asia olla rakastunut!

nim. 19 vuotta takana...
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 25.12.2009 22:04

Nestori kirjoitti:nim. 19 vuotta takana...

En minä ottanutkaan, mutta kun moderaattorina en viitsi heittää kaikkea läppää takaisin :(

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 25.12.2009 22:06

Honkanen kirjoitti:En minä ottanutkaan, mutta kun moderaattorina en viitsi heittää kaikkea läppää takaisin :(

Heitetään tittelit vittuun ja sanotaan niin kuin asiat on. Eikö? eusa_clap
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Legenda » 25.12.2009 22:07

Kaappari kirjoitti:Heitetään tittelit vittuun ja sanotaan niin kuin asiat on. Eikö? eusa_clap

Ei sillä niitä todisteita voidaan käyttää jossain kohtaa minua vastaan :shame: Ja minähän olen kiltti poika enkä kettuille muille :doubt:

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 25.12.2009 22:44

Älkäähän poijjaat armeijaa skipakko. Hieno kokemus, tosin en tiiä sitten, jos olisi joutunut jäämään vuodeksi niin olisi voinut vituttaakkin, mutta puoli vuotta taistelupioneerinä meni siivillä. Helvetin mukava muistella noita aikoja. Kertausharjoituksia odotellessa :peukkuylös:
Sen ymmärtää jos on joku sairaus, että ei mene armeijaan, mutta muuten en ymmärrä tuota. Opettaa ainakin sietämään kaikenlaista paskaa, sillä tuolla välillä vituttikin kyllä niin raskaasti, mutta onneks oli loistavat kämppäkaverit :peukkuylös:

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja ruoska » 25.12.2009 22:52

Olen jo nyt ylempiarvoisempi kuin armeijan pamput, joten minunhan ei tarvitse sietää mitään käskyjä keneltäkään. :cool:

Minä, minä, minä.
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

ViestiKirjoittaja Nestori » 25.12.2009 23:03

InFlames kirjoitti:Älkäähän poijjaat armeijaa skipakko. Hieno kokemus, tosin en tiiä sitten, jos olisi joutunut jäämään vuodeksi niin olisi voinut vituttaakkin, mutta puoli vuotta taistelupioneerinä meni siivillä. Helvetin mukava muistella noita aikoja. Kertausharjoituksia odotellessa :peukkuylös:
Sen ymmärtää jos on joku sairaus, että ei mene armeijaan, mutta muuten en ymmärrä tuota. Opettaa ainakin sietämään kaikenlaista paskaa, sillä tuolla välillä vituttikin kyllä niin raskaasti, mutta onneks oli loistavat kämppäkaverit :peukkuylös

Samanlainen vitun pinohiiri oot siis kuin minäkin! Muuten olen kyllä ihan eri linjoilla kuin sinä. Oli aivan paskaa aikaa ja vaikka kämppikset oli aivan vitun mukavia, niin perseestä kaikki oli kuitenkin!

Suomi on onneksi demokraattinen valtio ja meillä on oikeus valita siviilipalveluksen ja asepalveluksen välillä. Lisäksi kehittyvä lääketiede antaa monille mahdollisuuden välttää koko palvelus ihan lekurin todistuksen perusteella! Tämäkin on ihan ok, sillä turhaan noita nuoria miehiä rahdataan palvelukseen, koska aivan liian monella ei pälli kestä sitä paskanjauhantaa. Joillekin sotilaskuri sopii, mutta tuo pakkoarmeija pitäis lopettaa. Samoin kun pakkoruotsi! Ajatteleva mieli tukehtuu vähemmästäkin!

Kohta joku palstalainen kertoo ajan kuultamine muistoineen, että armeijassa oli ihan kivaa jne. Paskan vitut sanon moisille.

Vaikka itse sainkin kuntsareita ammunnasta ja esimerkillisestä palveluksesta, niin olen sitä mieltä, että jokaiselle suotakoon vapaus itse valita!
Oulun Kärpät

Edellinen

Paluu Ajankohtaiset asiat