Kesähitit - Tulevat ja entiset

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

Kesähitit - Tulevat ja entiset

ViestiKirjoittaja Legenda » 07.06.2009 20:34

On aika aloittaa näinkin tärkeälle asialle keskustelunsa. Jokaiselle kesälle ilmestyvät ne (usein) yhden kesän ihmeet joita runkataan radiossa ja MusicTV'llä kunnes nauhat palavat kiinni. Useinhan nämä ovatkin loppukesästä varsin vihattuja biisejä jo eikä niistä edes kuulla paljoakaan sen jälkeen. Poikkeuksiakin toki on kuten Mamban - Vielä on kesää jäljellä sekä tietysti ikinuori Coco Jambo.

Tähän ketjuun voitte siis laittaa omia mielipiteitänne tulevista ja entisistä kesähiteistä: mikä niissä on niin hyvää tai mikä niissä vituttaa niin helvetisti? Jos sinulla ei kuitenkaan ole antaa muita kuin kahden-neljän sanan letkautuksia jätä väliin. Tänne kiitos vain keskustelua.

Alla vielä pari kesäisin paljon kuunneltua kesähittiä (Alleviivatut on nimitetty virallisesti kyseisen kesän kesähiteiksi):

1996
J. Karjalainen – Missä se Väinö on?
Mr. President – Coco Jambo

1997
Nylon Beat ja Kikka Laitinen – Kuumalle hiekalle
Sash! - Ecuador

1998
Anna Eriksson – Kesä yhdessä

1999
Tehosekoitin – Asfaltti polttaa
Lou Bega – Mambo No. 5

2000
Darude - Sandstorm

2001
Neljä Ruusua – Missä vaan
Shakira - Whenever, Wherever

2002
Mamba – Vielä on kesää jäljellä
Las Ketchup - Aserejé

2003
PMMP – Rusketusraidat

2004
O-Zone – Dragostea din Tei

2005
Martti Vainaa & Sallitut aineet – Pelimies

2006
Valvomo – Mikä kesä
Basshunter – Boten Anna

2007
Tea Hiilloste – Tytöt tykkää
Rihanna - Umbrella

2008
Cheek - Liekeissä

Alla vielä tämän kesän ehdokkaita kyseiseen titteliin:

Kotimaiset

Aste - Poikkeus sääntöön
BB - Kesäilta
Cheek - Jos mä oisin sä
Kymppilinja - Kauneinta
Lord Est - Nyt saa juhlia taas
PMMP - Pariterapiaa
Ressu Redford & Jussi Rainio - Prinsessa
Waldo's People - Anna mulle piiskaa

In English or something

Alexander Rybak - Fairytale
Ashley Tisdale - It's alright, it's ok
Deep Insight - Dangerous
Kristinia DeBarge - Goodbye
Pussycat Dolls - Jai Ho!
Swingfly - Touch and go
Sean Kingston - Fire burning

Apuna käytin mm. Voicen nettisivuja.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

Re: Kesähitit - Tulevat ja entiset

ViestiKirjoittaja Lehväs » 07.06.2009 20:39

Veikkaan Cheekin (poski, wtf?!) vievän kotimaisista tämän tittelin tänä vuonna. Tosin mikään tämän vuoden biiseistä ei ole oma suosikki.

Ulkomaalaisista varmaankin tuo Rybakin viisukammotus on vahvoilla.
...

Suosikkijoukkue: TPS, Oilers, Islanders

ViestiKirjoittaja kobe24 » 07.06.2009 20:44

Minun suosikkini noista on varmaan Jai Ho, ja veikkaan, että se tai tuo kamala Fairytale, jota en jaksa kuunnella sekuntiakaan on ulkomaisista vahvoilla. Veikkaan että kotimaisista Cheek ja Aste on vahvoilla.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 07.06.2009 20:51

Suomalaisista PMMP - Pariterapiaa iskee itseeni eniten. Ulkolaisista taas parhaiten iskee Ashley Tisdale.

kobe24 kirjoitti:Minun suosikkini noista on varmaan Jai Ho, ja veikkaan, että se tai tuo kamala Fairytale, jota en jaksa kuunnella sekuntiakaan on ulkomaisista vahvoilla. Veikkaan että kotimaisista Cheek ja Aste on vahvoilla.

Itse epäilen, että tuosta Jai Hosta tulee kesähitti, Fairytyle ei vain ole minusta sellanen kunnollinen kesähitti. Suomalaisista Cheekin olen jo kyllästynyt ja Aste on kyllä suoraansanoen täyttä paskaa. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS, Oilers, Islanders

ViestiKirjoittaja kobe24 » 07.06.2009 21:19

Device kirjoitti:Suomalaisista Cheekin olen jo kyllästynyt ja Aste on kyllä suoraansanoen täyttä paskaa. :mrgreen:
Ei sillä, että itse jaksaisin kuunnella jotain suomiräppiä joka on ainakin noiden kavereiden osalta ihan hevonperseestä. Oon vaan radiosta kuullu, että aika suosittuja esim: NRJ:llä.
Viimeksi muokannut kobe24 päivämäärä 08.06.2009 10:41, muokattu yhteensä 1 kerran

Suosikkijoukkue: Red Wings, Veljekset FILPPULA, KHL-Jokerit

ViestiKirjoittaja James » 07.06.2009 22:23

Ei oo Pelimiehen voittanutta :tuoppi:

Tänä kesänä ei oikein ole kunnon hittiä tullut. Itselläni on ehkäpä tuo Rybakin Fairytale ollut kovimmassa kuuntelussa ja jonkinmoinen kesähitti se varmaan ainakin mulle on.
Valtteri Filppula:
Runkosarjassa 117+168=285 (Kaikkien aikojen Suomi-pörssissä 22.)
Playoffeissa 19+38=57 (5.)
Maajoukkueessa 7+6=13
SM-liigassa 21+42=63

20.2.1998, 7.5.2003, 26.2.2010 & Jatkoa odotellessa..

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 07.06.2009 22:36

Mitä ihme schaissea nuo suomalaiset vaihtoehdot ovat?! Helvetin suomiräppiä joka tuutista, ei hyvä. Missä oikea musiikki? Asteelle kyllä voisi peukkua vaikka nostaa, paras noista ja vieläpä melkein paikkakuntalainen :tuoppi: :lol:

Ulkomaalaisissa oli sitten jo jotain hyviäkin. Rybakin biisi oli Viisujen paras mutta ei sovellu omasta mielestäni kesähitiksi.. Jai Ho hyvä, edes hieman valtavirrasta poikkeava biisi, toivottavasti äänestetään hitiksi.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

ViestiKirjoittaja Lehväs » 08.06.2009 00:48

Metsäkulma kirjoitti:Mitä ihme schaissea nuo suomalaiset vaihtoehdot ovat?! Helvetin suomiräppiä joka tuutista

Mjep. En ymmärrä, mikä näissä Cheekeissä sun muissa massateollisuuspopissa viehättää.

Jos kuuntelet suomiräbää, laita soittolistalle Lavista tai Antiwäkkiä.
...

Suosikkijoukkue: KalPa.

ViestiKirjoittaja DAG » 08.06.2009 07:05

Nykyhitit on paskaa.
Tässä teille kunnon kesämusaa.
Sekä tässä
Ja tässä
Ikivihreät never dies!
Kaikenmaailman Cheekit sun muut on näitä massateinejä varten. Minä kuuntelen pelkästään oikeilla soittimilla soitettua musiikkia NWA'ta lukuunottamatta. Mutta sekin on kunnon vanhaa räppiä.

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 08.06.2009 09:07

Jäätävä ketjun avaus. :peukkuylös:

O-Zone oli 2004 vuonna aika kovaa tavaraa. Itse kyllä tykkäsin enemmän siitä loppukesänä soitetusta Despre Tinesta jota ei tuolta listalta löydy. Se löytyy tästä: http://www.youtube.com/watch?v=WUIZHuFdCn8 Sitä pitää kyllä sahata pari kertaa kaiuttimista että alkaa kuulostaa hyvältä. :mrgreen: Pelimies oli aikanaan hyvä kuten myös Valvomon mikä kesä. Tea:n tytöt tykkää nyt oli aivan perseestä eikä se minuun koskaan kolahtanut. Cheek oli aluksi myös aika kuraa mutta kyllähän sitä sitten loppukesästä pakostikkin popitin mopoautossani.

Näin paskalla tasolla nykyehdokkaista parhaat ovat Cheek ja Aste. Ei pahalla Devi mutta minulla ainakin meinasi pää räjähtää, kun kuuntelin PMMP:tä. Ajattelin etten sitä paskaa kestä kuunnella loppuun asti. Tekevät ärsyttäviä kappaleita jotka jäävät soimaan päähän. Rybak kuuluu euroviisukentille joten painii erisarjassa. Ulkkareista tämä on paras: http://www.youtube.com/watch?v=uolqQsQplB0
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 08.06.2009 12:41

Ketunkolo kirjoitti:Veikkaan Cheekin (poski, wtf?!)

Posken lisäksi cheek voi tarkoittaa pakaraa. Itse myös epäilen, että kaikki teinitytöt kuluttavat tämän poskipakaran biisin loppuun.

Valitettavasti niin Cheek kuin kaikki muutkin kesähitit, ovat täyttä paskaa. Tässä parempaa musiikkia, jotka ovat hiljattain ilmestyneet. Ei mitään räppipoppia.

Viikate - Tanssi
CMX - Kivinen Kirja
Amorphis - Skyforger

:peukkuylös: Noilla mennään.
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Lehväs » 08.06.2009 13:08

Amorphis :peukkuylös:

Sillä mennään. Henk.koht. kesähitit rlz!
...

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 08.06.2009 14:41

Amorphiksen uusi levy on kyllä kovaa kamaa taas kerran. Vanhempi matsku Pasi Koskisen aikaan oli myös todella hyvää, mutta kyllä täytyy sanoa että Tomi Joutsenenkin laulamat albumit ovat olleet myös todella hyviä, vaikka Silent Waters ei ehkä niin hyvä ollutkaan kuin Eclipse ja tämä Skyforger.

Ensimmäisen kerran taisin bändiä kuulla silloin Am Universumin tulon aikaan, ja siten Alone -biisiä tuli luukutettua aika paljon. Nykyään tulee kuunneltua kaikkia albumeja tasaisin väliajoin, eniten ehkä kuitenkin tuota Eclipseä, jossa melkein joka biisi on mielestäni enemmän kuin hyviä.

Kova bändi kyseessä, itse ainakin tykkään ja olen jo pitkään tykännytkin. :peukkuylös:

Kesähiteistä ei kyllä mikään tänä vuonna kiinnosta, 2004 vuoden Dragostea Din Tei oli kyllä toisaalta ihan hyvä, mutta lopulta sekin alkoi sitten ärsyttämään. Joku vuosi sitten voidaan kesähitiksi varmaan laskea Beats & Styles - Dynamite -biisi, jota itse ainakin silloin luukutin todella paljon. Tänä kesänä tulee luukutettua ihan omia hittejä, en lankea noihin biiseihin mitä tuohon on listattu, jos ei sitten radiosta tule.

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 09.06.2009 18:41

Itselleni silleen tavallaan se suurin kesähitti on ollut aina Popedan pitkä kuuma kesä sitä parempaa saa kyllä etsiä. Näistä nykyisistä ei jaksa kiinnostaa mikään kun kaikki on sitä vinolippamusaa.

Suosikkijoukkue: Devils, Kärpät

ViestiKirjoittaja Rolston » 09.06.2009 19:11

KilleriPilleri kirjoitti:Itselleni silleen tavallaan se suurin kesähitti on ollut aina Popedan pitkä kuuma kesä sitä parempaa saa kyllä etsiä. Näistä nykyisistä ei jaksa kiinnostaa mikään kun kaikki on sitä vinolippamusaa.

Samaa mieltä Piltsun kanssa. Inhoan sitä mongerrusta kun joku Cheek ''laulaa'' Jos mä oisin sä nimistä paskaa.
Koskaan tykännyt mistään vinolippamusiikista. Mielestäni vanhat kesähitit ovat mielestäni parempia kuin nämä uudet kun kerran ovat suunnilleen kaikki tätä Cheekin tyylistä paskaa.
Popeda parasta suomalaista musiikkia kesällä ja talvella !
''Turha koittaa Jortsu voittaa''

- Ismo ''Ika'' Lehkonen URHOtv:n studiossa 28.1 Ässät - Jokerit-ottelun jälkeen.

________________________________________________________________________________________________________

''Hieno tuo peräpää''

- Tomek Valtonen sarjataulukosta

Seuraava

Paluu Ajankohtaiset asiat