Big Brother 2009

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Big Brother 2009

ViestiKirjoittaja Dev » 19.10.2009 21:45

Siellä on tänään Oktober festarit menossa talossa ja voisin veikata, että kohta alkaa toi Iida jakamaan pimppaansa. Vaikuttaa suoraansanoen aika horolta, mutta samalla mielenkiintoiselta. Saranna taas vaikuttaa aika vittumaiselta. Kieltää jo heti toisena päivänään röyhtäilyä ja piereskelyä talon jätkiltä. TÖRKEETÄ! Stefanie Forrester taas vaikuttaa melko tylsältä. Antti on kanssa aika ihme jätkä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 30.10.2009 15:27

Vaikken tätä sarjaa seuraa, niin voisihan sitä pari jaksoa tuon takia katsoakin.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: ...

ViestiKirjoittaja TheMuumio » 30.10.2009 18:58

Unknown kirjoitti:Vaikken tätä sarjaa seuraa, niin voisihan sitä pari jaksoa tuon takia katsoakin.

.... :o Voittaa kyllä kenet tahansa talon tämän hetkisistä asukkaista
"What kind of man kills because of ideology?
What kind of god justifies violence?"

Stratovarius - Elements

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 30.10.2009 23:05

Ei ziisus. Voi tuo Iida olla tyhmä. Niin perusblondi kuin olla ja voi ja korvien välissä ei puhalla kuin kylmä pohjoistuuli. Helvetin ärsyttävä muutenkin. Antti on kyllä loistava tyyppi :D Hyvää settiä heitti tänäänkin :peukkuylös:

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 31.10.2009 00:49

InFlames kirjoitti:Ei ziisus. Voi tuo Iida olla tyhmä. Niin perusblondi kuin olla ja voi ja korvien välissä ei puhalla kuin kylmä pohjoistuuli. Helvetin ärsyttävä muutenkin. Antti on kyllä loistava tyyppi :D Hyvää settiä heitti tänäänkin :peukkuylös:

Kuvaavaa on jo se, että kävivät sen Maisan (toinen Rantalentiksen juontajista) hakemassa silikonit Virosta, jos oikein muistan. Tämäkin ilmeisesti sen takia, että pääsevät juontamaan kyseistä ohjelmaa.

Todella typeriä ovat kyllä molemmat. Voisi verrata heitä hienoon mersuun. Onhan se upea päältäpäin, mutta mitä sillä tekee, jos moottori puuttuu kokonaan?
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 31.10.2009 23:39

Ei jumalauta toi Dana alkanu vituttaa päivä päivältä enemmän, niin tekopyhää meininkiä että huhhu. Iida ja Steffi voisivat ystävällisesti myös painua pois :) :evil:

Suosikkijoukkue: Red Wings, Veljekset FILPPULA, KHL-Jokerit

ViestiKirjoittaja James » 01.11.2009 10:11

Kaikki keskenkaiken tulleet asukkaat voisi häätää yhtä aikaa pois. Ei sinne tänäkään vuonna saatu mukaan kesken pelin sellaista asukasta jolla olisi ollut saumoja pitkälle. Marko oli lähellä, mutta senkin kansa äänesti ulos.
Täysin turhakkeet talossa: Toni, Iida, Stephania, Antti, Saranna. Sitten alkuperäisistä vielä pois Dana ja Sampo niin olen tyytyväinen. Jäljelle siis jäisi Sami, Kätlin, Aso ja Esa jotka olisivat hyvä finaalinelikko.
Valtteri Filppula:
Runkosarjassa 117+168=285 (Kaikkien aikojen Suomi-pörssissä 22.)
Playoffeissa 19+38=57 (5.)
Maajoukkueessa 7+6=13
SM-liigassa 21+42=63

20.2.1998, 7.5.2003, 26.2.2010 & Jatkoa odotellessa..

Suosikkijoukkue: Lukko, Minnesota Wild, fudis QPR

ViestiKirjoittaja jurachess » 01.11.2009 10:57

Voisiko ensi vuonna joku Vaihtoaitiolainen mennä BB taloon hakemaan voittoa. Sitten olis mukava seurata sarjaa. :lol:
Ongelma on tietysti siinä miten BB talosta voi olla yhteydessä Vaihtoaitioon. :thumb_down:
Liigagurun mestari kaudella 2009 - 2010.

ViestiKirjoittaja Lutur » 01.11.2009 11:34

James kirjoitti:Kaikki keskenkaiken tulleet asukkaat voisi häätää yhtä aikaa pois. Ei sinne tänäkään vuonna saatu mukaan kesken pelin sellaista asukasta jolla olisi ollut saumoja pitkälle. Marko oli lähellä, mutta senkin kansa äänesti ulos.
Täysin turhakkeet talossa: Toni, Iida, Stephania, Antti, Saranna. Sitten alkuperäisistä vielä pois Dana ja Sampo niin olen tyytyväinen. Jäljelle siis jäisi Sami, Kätlin, Aso ja Esa jotka olisivat hyvä finaalinelikko.

Aika samoilla linjoilla. Luulenpa, että finaalissa nähdään Esa ja Kätlin, jonka Kätlin vie suvereenisti ottaen virolta älyttömän määrän pisteitä.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 12.11.2009 11:29

Flintstone tarjoaa kyllä huikeata settiä jatkoajan BB-ketjussa. :peukkuylös: Äijä puolustaa niin rajusti Kätliniä jokaisessa asiassa, että ihan hirvittää. Oikeastaan tuossa on jo paljon stalker maista käytöstä. Miten kukaan voi hullaantua noin paljon johonkin reality tv-sarjan naiseen? Itse pidän myös Kätlinistä, mutta kyllä mä sen sanon, että se eilinen käytös oli hiukan ärsyttävää ja ikäänkuin olisi hakenut ihan sitä riitaa. Kätlin on muuttunut myös sen filippiinien matkan jälkeen hiukan huonompaan suuntaan. Kusi noussut päähän? Joka tapauksessa, Kätlin, Esa A ja Aso ovat finaalissa.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 12.11.2009 13:32

Dev kirjoitti:Flintstone tarjoaa kyllä huikeata settiä jatkoajan BB-ketjussa. :peukkuylös: Äijä puolustaa niin rajusti Kätliniä jokaisessa asiassa, että ihan hirvittää. Oikeastaan tuossa on jo paljon stalker maista käytöstä. Miten kukaan voi hullaantua noin paljon johonkin reality tv-sarjan naiseen? Itse pidän myös Kätlinistä, mutta kyllä mä sen sanon, että se eilinen käytös oli hiukan ärsyttävää ja ikäänkuin olisi hakenut ihan sitä riitaa. Kätlin on muuttunut myös sen filippiinien matkan jälkeen hiukan huonompaan suuntaan. Kusi noussut päähän? Joka tapauksessa, Kätlin, Esa A ja Aso ovat finaalissa.

Kätlinin oikea luonne paljastui heti Filippiineiltä paluun jälkeen. Uskomaton diiva, joka hakemalla hakee riitaa ja on niin määräilevää ja kaikki tietävää. Pätemisen tarve ja itsensä esille tuominen oli jo alussa aika kovaa ja nyt sekin on lisääntynyt. Pelaa itseään aika huonolle tapetille näin loppumetreillä.

Harmi että Toni lähtee mitä varmimmin ensi sunnuntaina, kun talosta pitäisi heittää ulos Dana ja Steffi. Eivät tuo taloon yhtään mitään. Steffi määreilevä ja itsensä kovasti esille tuova pelle ja Dana muutenvaan ärsyttää teennäisyydensä takia kokoajan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 12.11.2009 13:53

Toi Dana on ärsyttänyt mua alusta asti. Muistuttaa olemukseltaan yhtä helvetin ärsyttävää mimmiä jonka tunnen ja muutenkin käyttäytyy välillä äijämäisesti. Stefania taas kuuluu kastiin "vittu minä tiedän kaiken, älä tuu aukoo mulle", Sampo taas on ollut talossa kaksi kuukautta ja mitäkö se on saanut tuolla aikaiseksi? Ei yhtään mitään. Mä en itseasiassa muista mitään Sampon kohokohtia tuolta talosta. Porukkaa saisi lähteä talosta seuraavaan tahtiin:

Stefania
Sampo
Dana
Antti
Toni

Finaalinelikko Kätlin, Esa A, Sami ja Aso.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 12.11.2009 14:27

Lutur kirjoitti:
Kätlinin oikea luonne paljastui heti Filippiineiltä paluun jälkeen. Uskomaton diiva, joka hakemalla hakee riitaa ja on niin määräilevää ja kaikki tietävää. Pätemisen tarve ja itsensä esille tuominen oli jo alussa aika kovaa ja nyt sekin on lisääntynyt. Pelaa itseään aika huonolle tapetille näin loppumetreillä.

Ite tunnen Kätlinin ja ei todellakaan ole tuollainen "oikeassa maailmassa." Talossa se on jotenkin "rauhallisempi" kyllä mitä normaalisti tietyssä asiassa ;) Hyvin se on kyllä Suomen kielen oppinut, kun 16-17 vuotiaana ei juuri edes osannut. Tuolla talossa se on kyllä välillä ollut vähän kummallinen.

ViestiKirjoittaja Lutur » 12.11.2009 14:31

Sampo multakin tossa pääsi unohtumaan. Ei tuo taloon yhtään mitään! Alussa ajattelin Antista, että mikä sekopää tämä mies on, mutta ehdottomasti viimeisimmistä taloon tulleista ehdottomasti paras. Esittää toki välillä jotain mitä ei ole, mutta kyllä ne jutut on välillä naurattanutkin, mielummin sitä katson kun esim. Steffin kaikkitietäilevää ja Danan teinikänniörveltämistä.
Sami on vähän siinä rajoilla jaksaako sitäkään enää, pelaa mun mielestä liikaa tätä pelinä ja on usein pk-huoneessa sanonut, kenet äänestää ulos siitä syystä, että se voisi olla vahvoilla finaalissa. Tosin huumori ja muut jutut Ason kanssa on varsin huvittavia.
Steffistä tuli sitten talon päällikkö, joten sitä ei voi äänestää viellä ulos. Ei kyllä ymmärrä miksi ihmiset äänestää eniten väriä taloon tuovia ihmisiä ja jaksaa jotain Stefania, joka on helvetin oksettava ämmä!

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 15.11.2009 22:33

Vähän tylsä homma, kun tuo Sami lähti. Oli kuitenkin yksi talon kantavista voimista, ellei jopa kantavin. Mielummin olisivat saaneet potkia tuon Tonin vittuun tuolta. Tonin faijakin halusi äijän ulos.

Ensi viikolla BB talosta häipyykin sitten neljä asukasta ja häädössä ovat kaikki. :peukkuylös:
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Ajankohtaiset asiat