Mitä sain joululahjaksi

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.
Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

Re: Mitä sain joululahjaksi

ViestiKirjoittaja Ink » 24.12.2012 20:28

Lahjat eivät todellakaan ole minulle se ykkösasia joulussa, mutta listataan nyt mitä tuli saatua lahjaksi.

- Simpsonit 15. tuotantokausi
- Modern Warfare 2 -tietokonepeli
- End War -PS3 -peli
- Pari t-paitaa
- Karkkia (en hirveästi tykkää suklaasta)
- Pari arpaa
- Dödöä ja shampoota
- Guinness World Records 2013 -kirja

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 24.12.2012 20:58

- Supernatural sarjan I, II & III tuotantokaudet
- Simpsoneiden pari tuotantokautta
- NHL 2013 (XBox360)
- Sukkia 15 paria (tähän liittyy tapani pitää rikkinäisiä sukkia.. :D )
- Härpäkettä ja jotain perusjuttuja kuten dödöä.
- Parit arvat.
- + taisi jotain muuta härpäkettäkin olla vielä..

Enemmän kuin tarpeeksi tuli saatua omasta mielestäni, sillä mitään en toivonut.. Se antaminen on paljon mukavampaa, vaikka toki en tästäkään valita.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 24.12.2012 21:38

Mulle tais käydä tänä jouluna näin:

Spoiler:
Kuva

Tai no, tuli sitä jokunen lahja perillekin asti.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 25.12.2012 23:46

Mahdollisuuksia, mitä kaikkia ajatuksiin tulevia mahdollisuuksia sainkaan? :? Toiveisiini suhteutettuna sain hurjan paljon enemmän, kuin olin ääneen osannut etukäteen edes toivoa? :o

Vaikka suurin toiveeni olikin perheeni yhteen saaminen, niin siinä, ja varsinkin siinä, omat odotukseni ylittyivät jopa moninkertaisesti ja siksi tunnenkin nyt vain suurta nöyryyttä. Läheiseni ovat osoittaneet ymmärtäväisyyttä minua kohtaan ja minulla ei ole ollut mitään ongelmaa osoittaa samoja tunteita heitä kohtaan, joten ehkä sittenkin olen ja me olemme osanneet keskenämme joitakin merkittävän tärkeitä juttuja tehdä oikeinkin kuluneen vuoden aikana? :Thumb up:

Muutamalla sanalla tiivistettynä, minä olen onnellinen ja tämän asiantilan ovat mahdollistaneet itselleni kaikkein läheisimmät ihmiset! Miten ihmeessä joku voi maailmassa mitään tämän enempää jouluna tai koskaan muulloinkaan toivoa? Itse en ainakaan mitään hienompaa asiaa osaa edes mielikuvituksessani keksiä. Tuon myönnän ihan kertakaikkisesti ja pelkkää hyvänolon tunnetta sydämessäni tuntien. Toivottavasti moni muukin pystyy samoin sanoin joulun jälkeisiä tunnelmiaan kuvailemaan! :Thumb up:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 27.12.2012 20:33

Nestori kirjoitti:Mulle tais käydä tänä jouluna näin:

Spoiler:
Kuva
...

Tosin onhan siinä saattanut käydä myös näin ..
Spoiler:
Kuva
... kun jäätävän pohjoisen maisemista on kysymys ja julkaisemassasi kuvassahan on toki jo lehti puussa, joten kysymys on varmasti jo kesästä, mutta tarkasti ovat haaskalinnut saalistaneet ja kaikki pois talteen keränneet ..

Mitä joululahjoihin tulee, niin sain eilen ja tänään nukkua klo. 9.00 asti, kuten toivoikin, mutta huomenna varmaan taas saa ja joutuu heräämään jotain klo. 4.50 - 5.50 ... GREAT ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 25.12.2014 00:15

- PS4
- Teemu
- Rahaa
- Pipo, kaulahuivi, boksereita
- Tyyny
- Neule

Siinäpä nuo tärkeimmät. :Thumb up:

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 25.12.2014 00:54

Börje kirjoitti: .. Teemu ...

Kuin myös ja rukkaset ..

Hätäsimmät ja peeloimmat varmaan veti glögit väärään kurkkuun mahdollisesta avioerosta, mutta kysymyksessä on siis hanskat .. not hoki, vaan vittuun suksiminen ja äläkää kysykö miksi? ..

Tosin hauskin lahja oli nuoremman kupeitteni hedelmän saama diskorobootti ..

Allekironnut on punkkulaatikko käteen teipattuna soittanut sille floridalaista viemäri örinää, Fatboyslimiä, norjalaista kirkonpoltto metallia, Niskalaukausta, David Guettaa, Slayeriä ja miltein ureat tykkien lahkeessa repeillyt, kun se joraa tuossa pirtin lattialla :mrgreen: ...

Onko ehdotuksia mahdollisille biisi valinnoille? Munakas ja jykevä basso olisi suotavaa, saatanan tunarit :tuoppi: ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 25.12.2014 01:25

ArchieBunker kirjoitti:Onko ehdotuksia mahdollisille biisi valinnoille? Munakas ja jykevä basso olisi suotavaa, saatanan tunarit :tuoppi: ..

Ozzyn No more tears you pussy tai sitten Mua kusettaa just ny, en jaksa vastailla., soita tyhjäkäynnillä olevalla lerputtimellasi?

Ei sen puoleen, uskon kupeittesi hedelmän olevan tuutilullaa unilla (ja hyvä niin, sillä äiti ja iskä KESKUSTELEE saatana vielä pari juttua selväksi), mutta voit päivän valjetessa soitella hänelle nuo biisit. Jos bonus-biisejä kaipaat, niin Heaven and Hell on aika kova?

Hyvää Joulua. :mrgreen:

edit: Ja lahjaksi sain villasukat ja college-housut. :Thumb up:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 25.12.2014 12:02

- Flyersin kotipaita
- Jääkiekkolehti
- The Hockey Newsin tilaus
- Kiekkoja
- NHL 15
- T-paitoja ja sukkia

En oikeastaan toivonut juuri mitään, mutta hyviä lahjoja tuli saatua.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 25.12.2014 12:09

- Parranajokone
- Dödöt + partavedet
- Leffalippupaketti
- Lahjakortti vaatekauppaan
- TPS-aiheista tavaraa
- Karkkia ja konvehteja
- Ilon olla jälleen perheen kanssa. Tätä ei voi koskaan arvostaa liikaa kun asuu niin kaukana.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 25.12.2015 12:08

Ylös.

- Mad Success -kirja
- Takki
- Tabletti
- Käteistä
- NBA 2k16
- Vaatteita

Muut?

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 25.12.2015 14:17

Sovittiin parista aikaisemmasta vuodesta poiketen perheen kesken että jokaiselle max yks paketti.Pari viime joulua ollaan menty ilman paketteja ja panostettu muuten joulunviettoon ja ruokailuun. Itse toivoin tänä jouluna omaan kämppään uutta imuria ja sellaisen myös sain.

Parilta muulta sukulaiselta ja isovanhemmalta sitten lahjat rahan muodossa. :Thumb up:
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 25.12.2015 19:17

En mitään.

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 25.12.2015 20:31

Börje kirjoitti:.. Mad Success -kirja ...

Maailman seikkailijoiden kirja arkipäivän menestyksestä juipelolle, jolle vertauskuvainnollisesti vierailu Riihimäellä edustaa primitiivisyyttä .. herra mun aikani ties :facepalm: ...

.. Litmanen10-kirjan pukki toi ja mitä toivoinkin :tuoppi: ...

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 25.12.2015 20:34

Kaikkea perustavaraa, kuten vaatetta, dödöä ja sen sellaista. Uusimman Terminatorin sain myös lättynä. Lisäksi rahaa, jolla saa kustannettua aika mukavasti majoituskulut Raumalla kuukauden päästä. :Thumb up:
Here comes the yellow and blue.

EdellinenSeuraava

Paluu Ajankohtaiset asiat