Presidentinvaalit 2012

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.

Kummasta presidentti?

Sauli Niinistö
15
52%
Pekka Haavisto
14
48%

Ääniä yhteensä : 29
Suosikkijoukkue: .

Presidentinvaalit 2012

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 16:41

Olen pettynyt kanssatovereihini, palstalla ei mitään analyysia tulevista vaaleista

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

Re: Yleinen offtopic-jutusteluketju

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 20.01.2012 16:48

FPP kirjoitti:Olen pettynyt kanssatovereihini, palstalla ei mitään analyysia tulevista vaaleista :thumb_down:

Ei näitten porvareitten kanssa viitti politiikasta keskustella. :laugh:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 16:51

Jep, aika helppo on arvata näiden aktiivisempien kirjoittajien suosikit.

Ketunkolo: Soini
InFlames & Tepsi: Bio-D
Honksu & AB: Niinistö
DrM: Väykkä
Crick: Arhinmäki

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 20.01.2012 16:56

FPP kirjoitti:InFlames & Tepsi: Bio-D

RKP vai. Ei koskaan! Koko puolue pitäisi poistaa :tuoppi:

Eiköhän oma valinta napsahtaisi Arhinmäkeen tai Soiniin, vaikka mitään en politiikasta tiedäkkään. On tullut silti kyllä yksi vaalitentti katottua kokonaisuudessaan, joten kai se vähän sitten kuitenkin kiinnostaa.

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 16:58

Sen verran kovaa fanitusta on ollut keskinkertaisen näköisiä ruotsalaisnaisia kohtaan, että turha kiistää, etteikö Bio-D olisi mielessä käynyt.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 20.01.2012 17:03

Nääh, ei oo käynyt mielessä. Ei edes siinä mielessä. En muista muita hehkuttaneeni kuin Helena Ekholmia, joka on kyllä näppärän näköinen nainen :Thumb up:

Kyllä oma valinta varmaan Arhinmäkeen kuitenkin kallistuu :roll:

Jatkakaa...

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 17:06

Itse tuli käytyä jo viime viikon keskiviikkona äänestämässä Haavistoa.

Toivottavasti ei tarvitse Ketunkolon lisäksi muita Lapuan liikettä symppaavia muiluttajia pelätä :(

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 20.01.2012 17:13

Ittellä menis ääni varmaankin Arhinmäelle, tai Niinistölle. Vielä en kuitenkaan oikeutettu ole äänestämään, joten ens kerralla sitten.
Nyt vaan seurataan vierestä ja pelätään pahinta..
Viimeksi muokannut Jack päivämäärä 20.01.2012 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: Ilves, QPR,Torpedo Nizhny Novgorod, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja wildwind » 20.01.2012 17:13

FPP kirjoitti:Toivottavasti ei tarvitse Ketunkolon lisäksi muita Lapuan liikettä symppaavia muiluttajia pelätä :(

Ottamatta poliittisesti kantaa keskusteluun, on Lapua minusta ihan kiva kaupunki, joka sekin ilmeisesti ennemmin tai myöhemmin Seinäjokeen liitetään, jos tuo julkisuuteen vuotanut kuntasuunnitelma pitää paikkansa. Lisäksi Lapualla on aivan helvetin kova naisten pesäpallojoukkue ja vaikka vähän on tihkaissutkin, niin jonakin päivänä ilmeisesti vielä aivan valtavan kokoinen ostosparatiisikin? Saas kattoo nyt? :Thumb up:
Jos kerran nauru pidentää ikää, mitäköhän totisuudesta sitten seuraa?

Kun on pää pilvissä, näkee huonosti.

Jotkut ihmiset tuovat iloa minne sitten saapuvatkin- toiset taas mistä lähtevätkin.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 20.01.2012 17:17

FPP kirjoitti:Itse tuli käytyä jo viime viikon keskiviikkona äänestämässä Haavistoa.

Toivottavasti ei tarvitse Ketunkolon lisäksi muita Lapuan liikettä symppaavia muiluttajia pelätä :(

Ei mua tartte pelätä :D

Itse olen kahden vaiheilla Väyrysen ja Soinin kanssa. Taidan kyllä Väyryselle äänen antaa. On Haavistokin ihan fiksu valinta, vaikka en hänen arvojaan jaakkaan.
...

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 20.01.2012 17:18

Jack kirjoitti:Ittellä menis ääni varmaankin Arhinmäelle, tai Niinistölle.

NiksuP kirjoitti:Valinta kohdistuisi varmaan Niinistöön tai Arhinmäkeen.

Ei oo politiikka pojilla vielä hallussa jos tarvitsee funtsia kahden ääripään väliltä. :facepalm:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 17:19

Ketunkolo kirjoitti:Itse olen kahden vaiheilla Väyrysen ja Soinin kanssa. Taidan kyllä Väyryselle äänen antaa. On Haavistokin ihan fiksu valinta, vaikka en hänen arvojaan jaakkaan.

Saako tiedustella, että mitä arvoja?

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 20.01.2012 17:22

MustaSurma76 kirjoitti:Ei oo politiikka pojilla vielä hallussa jos tarvitsee funtsia kahden ääripään väliltä.

Ja säkin olet sitten vai joku Kekkonen?

Politiikka on turhaa, sillä olenhan itsekin ääripää.. :ugeek:
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Salming

ViestiKirjoittaja Salming » 20.01.2012 17:28

Tullut seurattua about kolmesta neljään vaalitenttiä. Mielenkiintoisin oli ehdottomasti Järvenpään lukiossa järjestetty tentti, jossa myös lukiolaiset saivat kysellä kysymyksiä. Hajosin myös, kun keskusteltiin sosiaalisesta mediasta. Siihen Lipponen kommentoi, että kenelläpä on muuten mielenkiintoisin tv-mainos: "Shh - pöö." :laugh:

Oma ääneni menisi luultavasti Arhinmäelle, jos saisin äänestää. Urheilumiehiä henkeen ja vereen, ja osaa myös ilmaista mielipiteensä selkeästi. :Thumb up:

MustaSurma76 kirjoitti:Ei oo politiikka pojilla vielä hallussa jos tarvitsee funtsia kahden ääripään väliltä.

Kaikki eivät äänestä arvojen mukaan, vaan esimerkiksi ehdokkaan edustavuuden, tyylikkyyden yms. muiden seikkojen mukaan. Valoja tauluun sielläkin suunnassa. :facepalm:

ViestiKirjoittaja FPP » 20.01.2012 17:31

Salming kirjoitti:Oma ääneni menisi luultavasti Arhinmäelle, jos saisin äänestää. Urheilumiehiä henkeen ja vereen, ja osaa myös ilmaista mielipiteensä selkeästi.

Vaikka Arhinmäki on jo nyt saanut hienosti, varsinkin Helsingin alueella, aikaan, niin juuri artikulaattio on miehen suurin heikkous. Kokemuksen puutteesta tuo toki lähinnä johtuu, eilen oli jo hiukan rennompaa. Päivää aikaisemmin Maikkarin vaalitentissä teki tosi pahaa katsota Arhinmäen puhetta. Tulevaisuuden vahvimpia presidenttiehdokkaita ilman muuta.

Toinen, jonka puhetyyli ärsyttää, on ehdottomasti Niinistö. Jaksaa vaan vituttaa, kun jokainen lause alkaa "minä", "minusta, "niin...,"

Seuraava

Paluu Ajankohtaiset asiat