Kreikan rahat lopussa ensi viikolla

Tänne ketjut jotka herättävät keskustelua, mutta todennäköisesti vain vähän aikaa. Mm. yksittäisille tapahtumille tai uutisissa esiintyville aiheille voi avata täällä ketjuja.
Suosikkijoukkue: Espoo Blues

Kreikan rahat lopussa ensi viikolla

ViestiKirjoittaja Vepa » 02.04.2015 20:52

Nyt on sitten Kreikan puolelta ilmoitettu että rahat on finaalissa 9.4.2015. Lisää pitäisi EU:lta saada mutta mitään ei olla valmiita 8 miljardin lainaa vastaan tekemään. Tottahan me suomalaiset riennämme kaveria hädässä auttamaan. Ai niin, itsellänikin loppuvat samaan aikaan rahat ja tilipäivä on vasta 15 päivä. Eiköhän säästöpossusta vielä muutama ropo löydy Kreikan tukemiseen. Olen sitten vaikka viikon syömättä.

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

Re: Kreikan rahat lopussa ensi viikolla

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 02.04.2015 21:05

Minä laitoin jo vanhan Monopolyn paperisetelit kirjekuoressa menemään Papadiudouagadougoille :Thumb up:

Suosikkijoukkue: Espoo Blues

Re: Kreikan rahat lopussa ensi viikolla

ViestiKirjoittaja Vepa » 02.04.2015 23:01

Tuli vaan mieleeni, että mitä jos Suomikin ilmoittaisi että sori vaan, meilläkin on fyrkat lopussa kun menee 700.000.000 näihin maahanmuuttajien "sopeuttamis-ja tervetuliaiskuluihin" vuodessa. Mielestäni Kreikka pitäisi potkia pois EU:sta ja Kreikan pitäisi ottaa drakma käyttöön. Diggaan kyllä kreikkalaisten rempseästä elämänmenosta ja olen käynyt Kreetan ja Rhodoksen saarilla ainakin 10 kertaa mutta joku roti pitäisi tässä tolkuttomassa rahan syytämisessäkin olla.Tässä käy kohta nimittäin niin, että ollaan kohta yhtä persaukisia täällä Suomessakin.En haluaisi kyllä olla tällä hetkellä päättämässä Suomen asioista hallituksessa.Onneksi ei tarvitsekaan olla.

Paluu Ajankohtaiset asiat