CHL:n parhaat palat

Keskustelua Champions Hockey Leaguesta.
Suosikkijoukkue: Tampere ;D

CHL:n parhaat palat

ViestiKirjoittaja Arska89 » 14.09.2014 12:35

Ajattelin perustaa tällaisen keskustelun, jossa saa ylistää hienoja ja positiivisia juttuja, tuoda esiin hyviä pelaajia, hyviä tilanteita, maaleja, kikkailuja, yllätyksiä, mitä vain ikinä tuleekaan mieleen CHL:aan liittyen. Itse haluaisin oppia tuntemaan Euroopan huippuja ja tietämään seuroista syvemmin. Esimerkiksi mielestäni yllättäen parhaat pistemiehet ovat juuri nyt (13.9) Mauldin 8 maalilla neljässä pelissä ja Olimb tällä hetkellä pistepörssin kärjessä 13 pisteellä (linkki CHL:n top scorer sivulle http://www.championshockeyleague.net/page/topscorer/). Olimb on norjalainen ja Mauldin pelaa Fribourg Gotteronissa. Kuumimpien yksilöiden olisin olettanut nousevan esim. Zyrichistä tai Kärpiltä tai Sparta Prahalta. Toki Olimb on ollut jo pitempään taitava pelaaja ja pelaa kovassa seurassa.

En ajatellut tätä ns. otteluseurantaketjuksi tai ennakko- ja jälkipeliketjuksi (kerron ettei tulisi väärinkäsityksiä), vaan ajattelin, että tällä keskustelulla pääsisimme tuomaan liigan parhaita juttuja ilmi ja huomaamaan, kuinka hyvä juttu tämä onkaan.

Mitä hyviä ja parhaita juttuja te muut olette havainneet?
En ny oikeen keksi, mitä allekirjoittaa...

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: CHL:n parhaat palat

ViestiKirjoittaja Multi » 21.08.2015 08:43

Djurgarden Stockholm vs Tappara Tampere

Katsokaa tuon Laineen pelaamista noissa maaleissa, ihan jäätävän komeaa settiä. En katsonut itse Tapparan peliä joten en tiedä miten pelasi muuten, mutta mitä lukenut olen niin kuulemma oli Tapparan paras pelaaja ottelussa. Tällä kaudella läpimurto, ilman loukkaantumisia.

Niin ja kyllä muuten tuo Kallio - Tukonen parivaljakkokin toimi mukavasti ja Lauri heiti hatullisen pusseja. Tukoselle kyllä toivoisi sitä tervettä kautta, mutta noinkohan se edes mahdolllisesta - TPS Turku vs Black Wings Linz
Turha koittaa ylläpito voittaa

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 21.08.2015 09:36

DrMultihunter kirjoitti:En katsonut itse Tapparan peliä joten en tiedä miten pelasi muuten, mutta mitä lukenut olen niin kuulemma oli Tapparan paras pelaaja ottelussa.

Ei pelkästään Tapparan paras pelaaja, vaan ylivoimaisesti koko ottelun paras pelaaja. Teki käytännössä mitä tahtoi ja milloin tahtoi. Tapparan maalipaikoista varmaan 10-15 oli Laineen ketjun tekosia ja nimenomaan niin, että mies oli itse tilanteita rakentamassa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 21.08.2015 11:06

Aittokallio on muuri! :cool: Kärpät ja Aittokallio vastasi ensimmäisen kierroksen ensimmäisestä nollapelistä ja tuli rutiinivoitto 2-0. Tästä on hyvä jatkaa lauantain koitokseen.

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

ViestiKirjoittaja Lossu » 21.08.2015 12:10

DrMultihunter kirjoitti:Lauri heiti hatullisen pusseja.

Koiran paskapusseja? Joojoo oli pakko.

Lauri tekee erittäin kovaa työtä Turussa, varsinkin on kesällä saanut treenattua ilman loukkaantumisia, joka on tärkeetä! Toivotaan, että Lauri saa ehjän kauden!

Fribourg-Gotteron - Lukko Zapolskin samanlaiset päästetyt maalit jäivät mieleen. Ja ketään ei ollut maskissa missään vaiheessa. Gagnonin rankkarit jäivät myöskin mieleen.

ViestiKirjoittaja Multi » 31.08.2015 09:53

Nolan Yonkman näytti vähän fyysistä osaamistaan eilisessä pelissä. Taklaus ja sen jälkeen Sheffieldin pelaaja tuli puolustamaan omiaan, Nolanilta kuitenkin hanskat tippui nopeasti ja niin tippui tuo "haastajakin". Ei tuota tappeluksi voi sanoa, mutta joo. Nolan Yonkmanin peliä on kyllä ilo katsella

Tuosta tämä mainittu tilanne --> CLICK

Veini Vehviläinen otti myös ihan komeita koppeja ja tässä yksi esimerkki --> CLICK

ViestiKirjoittaja Multi » 31.08.2015 14:25

Laitetaan myös nämä pari top5 maalit videota ja top5 torjunnat videot CHL:stä tähän asti.

Top 5 Goals Gameday 1-2
Top 5 Goals of Game Days 3 & 4

Top 5 Saves Gameday 1-2

ViestiKirjoittaja Multi » 08.09.2015 14:42

Ja koska alkulohkot saatu päätökseen laitetaan vielä muutama kohokohta kehiin.

Top 5 Saves of Game Days 3 & 4
Top 5 Saves of Game Days 5 & 6

Top 5 Goals of Game Days 5 & 6

Paluu CHL