SM-liigan kurinpitotuomiot

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Hank

Re: Muukkosen tuomiot

ViestiKirjoittaja Hank » 11.02.2009 21:41

Kossi5 kirjoitti:Onko se Hank käynyt kahtomassa tälläkaudella liigaa ollenkaan? Voin sanoa lähes 30 liigapeliä tällä kaudella nähneenä, että aivan hirveää on välillä tämä työskentely. Kyllä sen ymmärtää jos sillointällöin tulee kyseenalaisia tuomioita, mutta välillä on niin yli perseestä suuntaan ja toiseen se työskentely että ihan hirvittää. Device on ihan oikeassa tuossa kun puhuu tuomareiden tason laskusta. Vähän menee ohviks.

Kyllä mä olen käynyt. Mikä on sun vertailukohde tuohon 'hirveään tuomarityöskentelyyn' jos nyt jotain tuomarilinjan huonompaan päin menemistä on oikeasti havaittavissa, se on lähinnä siksi että liigaan ajetaan uusia nuorempia tuomareita. Pakko se on sekin joskus tehdä, ja eihän kukaan synny tuomariksi, eihän?

Suosikkijoukkue: KalPa.

ViestiKirjoittaja DAG » 11.02.2009 21:44

Kylläpäs täällä tapellaan noin vähäpätöisestä asiasta.. Söde ajeli selvästi selästä, Härskillä tuli hampaat huulesta läpi ja thats it. Pelimiehen elkein jatkoi peliä, eikä filmaamisesta ollut puhettakaan, oikeasti se sattui.
Sitten vielä lopuksi hirveät mussunmussun mussutukset..

EDIT: Ja tämä viesti on vain niille jotka nyhjäsivät siitä 1 ottelun pannasta.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 11.02.2009 21:46

Ei täällä toki riidellä, ihan hyvää keskusteluahan tämä on ollut.

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 11.02.2009 21:53

Ei synny ei. Mutta eniten ongelmana ovat olleet nämä kaikesta kokeneemmat tuomarit mm. Favorin (39v), Henrikson (45v). Eikä Markku Kruuskaan ole mitään positiivista näyttänyt ainakaan minulle ja ikää 48v.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 11.02.2009 21:57

Kossi5 kirjoitti:Ei synny ei. Mutta eniten ongelmana ovat olleet nämä kaikesta kokeneemmat tuomarit mm. Favorin (39v), Henrikson (45v). Eikä Markku Kruuskaan ole mitään positiivista näyttänyt ainakaan minulle ja ikää 48v.

Unohtamatta Ring Ring Ringbom.. juu mutta sitä vielä, että pankaapa merkille joskus esimerkiksi KHL sarjan tuomaroinnintaso ja verratkaa sitä Sm-liigan tuomarointiin.. :lol: :lol:

Suosikkijoukkue: Rops

Re: SM-liigan kovin tappelija? (Päivitetty versio)

ViestiKirjoittaja Rixardz » 15.02.2009 21:27

Kossi5 kirjoitti:Olisi mukava nähdä kun Helenius kouluttaisi vähän tuota Komarovia. Eilen siihen olis ollut loistava tilaisuus.

Komarovin eilinen taklaus oli ihan puhdas ja 25 min oli aivan liika tuosta jokeri pelaaja kääntyi ja komarov taklasi nyt vain ei pysynyt pystyssä vaan lensi suoraan laitaan ja siitä jäähy :|

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 15.02.2009 21:30

Älä nyt rixardz viitsi. Eilinenhän oli taas Rotta Komarovia parhaimmillaan. Monta metriä laidasta kovalla vauhdilla. Äijälle pitäis antaa nyt pari ottelua pelikieltoa ja seuraavassa ottelussa Helge antaa sille kyydit. Näin ei tule kuitenkaan käymään.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: Ilves

ViestiKirjoittaja Grabo » 15.02.2009 22:06

rixardz kirjoitti:
Kossi5 kirjoitti:Olisi mukava nähdä kun Helenius kouluttaisi vähän tuota Komarovia. Eilen siihen olis ollut loistava tilaisuus.

Komarovin eilinen taklaus oli ihan puhdas ja 25 min oli aivan liika tuosta jokeri pelaaja kääntyi ja komarov taklasi nyt vain ei pysynyt pystyssä vaan lensi suoraan laitaan ja siitä jäähy :|

Väitätkö tuota taklaukseksi? Silmät auki nyt ja värilasit pois päästä. Viron lahja Suomen rottakannalle selvästi työntää käsillään Jokerien Hulkkosen päin laitaa, jonka myös itse voit katsoa tuosta videosta. Tuossa ei ole taklauksesta tietoakaan. Perus Komarovia.

Niin ja ettei ihan off-topiciksi mene, niin ei ole Samin voittanutta.
Mikhail Grabovski, Toronto Maple Leafs #84, Markus Seikola #22 Södertälje, Joonas Rask #88 Ilves, Jyri Niemi, New York Rangers, Toni Rajala #21 Brandon Wheat Kings, Mats Zuccarello Aasen, New York Rangers, Alexei Morozov #95 AK Bars Kazan, Joel Armia #10 Ässät

Andrei Arshavin, Arsenal #23, Samir Nasri, Arsenal #8, Sergio Ramos, Real Madrid #4

Gemma Atkinson<3

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 15.02.2009 22:19

Siirsin muutaman viestin tänne, koska varmasti lähi päivinä saadaan tietoon paljonko Komarov saa tuosta tönäisystä pelikieltoa. Itse mätkäyttäisin ehdottomasti 3-5 ottelun pelikiellon, koska tuossa tilanteessa olisi voinut jopa Jokeri pelaaja halvaantua pahimmassa tapauksessa, onneksi ei mennyt niskat edellä laitaan, vaan selkä edellä. Komaroville helvetin iso miinus.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 15.02.2009 22:23

Grabo kirjoitti:Niin ja ettei ihan off-topiciksi mene, niin ei ole Samin voittanutta.
Eikö? :roll: http://www.youtube.com/watch?v=RehdoUJ2SiE
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 16.02.2009 14:24

Rotta Komaroville 1 ottelun pelikielto

Itse olisin mätkässyt edelleen sen kolme ottelua. Törkeä tönäisy.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 23.02.2009 21:22

Kolehmaiselle yhden ottelun pelikielto

Mielestäni kokonaisuus ajatellen ihan asiallinen tuomio. Otteluvalvojan toimintaan Muukkonen ei missään kohdassa ota suoraa kantaa, mutta itse päätösteksti on kuitenkin monilta osin vahvasti ristiriitainen Ortion lausuntojen kanssa.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Suosikkijoukkue: Rops

ViestiKirjoittaja Rixardz » 24.02.2009 12:01

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 27.02.2009 22:41

Eki Rajamäelle yhden(1) ottelun panna.

Jarmo "The Kurinpitäjä" Muukkonen kirjoitti:...Puheena oleva kontaktitilanne syntyy sen johdosta, että Rajamäki on päättänyt ko. tilanteessa ajaa Aarniota ns. vastapalloon. Aarnio huomaa kuitenkin tilanteen ja pyrkii väistämään Rajamäkeä. Edellä mainitusta on seurauksena tilanne joka on tulkittavissa yhtä hyvin osittaiseksi polvitaklaukseksi kuin osittaiseksi vartalotaklaukseksi...

http://www.sm-liiga.fi/arkisto/kurinpito/kurinpitopaatos-bluesin-erkki-rajamaen-asiassa-ottelussa-blues-karpat-26.2.2009..html
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

ViestiKirjoittaja Makkeli » 27.02.2009 23:41

Täysin oikea tuomio, olisi ollut oikeusmurha jos olisi enemmän tullut! Nimimerkillä: Olin hallilla jossa näki paremmin :D

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga