SM-Liiga Nelonen Prolla vuodesta 2013 -->

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

Re: SM-Liiga Nelonen Prolla vuodesta 2013 eteenpäin

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 15.08.2014 10:21

Dev kirjoitti:Miten toi CHL menee? Mulla on toi Sonera viihde paketti ja näkyy kaikki lätkät, formulat sun muut, mutta tuleeko tohon joku erillinen CHL-paketti vielä?

Eikös Sonera tarjoa tuota ilmaiseksi (6kk:n soppari)?

edit. Näinhän se olikin. ----> http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/kanavapaketit/champions+hockey+league
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 15.08.2014 10:27

MustaSurma76 kirjoitti:Eikös Sonera tarjoa tuota ilmaiseksi (6kk:n soppari)?

edit. Näinhän se olikin. ----> http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/kanavapaketit/champions+hockey+league

Ok. Kiitos tiedosta, mulla mennyt meinaan ihan ohitse. Täytyypi soitella tonne ensi viikolla ja vähän muokkailla kanavapakettia, jotta saadaan CHL siihen kylkeen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 15.08.2014 11:18

Sinällään hieman vituttaa, kun mulla on tuo MTV3 Total-kanavapaketti, mutta siinä hommat menee siten, että joku Helsingin päässä valitsee näytettävät ottelut. Ei mahda Kärpät olla niitten listojen kärjessä?
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: SaiPa (Jets)

ViestiKirjoittaja Teukka » 15.08.2014 15:51

Nestori kirjoitti:Sinällään hieman vituttaa, kun mulla on tuo MTV3 Total-kanavapaketti, mutta siinä hommat menee siten, että joku Helsingin päässä valitsee näytettävät ottelut. Ei mahda Kärpät olla niitten listojen kärjessä?

MTV Total kanavilta näkyy neljältä ensimmäiseltä kierrokselta kolme Kärppien peliä, joten aikalailla listan kärjessä Kärpät näyttäisi olevan. SaiPalta puolestaan näytetään vain yksi ottelu, mutta tämä tuskin yllätti ketään.

Täältä näkyy muutkin neljän ensimmäisen kierroksen Total-paketissa näkyvät ottelut: http://www.mtvtotal.fi/chl/
Dale McTavishin pelaajakortti: Klick!

ViestiKirjoittaja Nestori » 15.08.2014 18:51

Teukka kirjoitti:MTV Total kanavilta näkyy neljältä ensimmäiseltä kierrokselta kolme Kärppien peliä, joten aikalailla listan kärjessä Kärpät näyttäisi olevan. SaiPalta puolestaan näytetään vain yksi ottelu, mutta tämä tuskin yllätti ketään.

Täältä näkyy muutkin neljän ensimmäisen kierroksen Total-paketissa näkyvät ottelut: http://www.mtvtotal.fi/chl/

Kertakaikkisen hieno uutinen. :Thumb up: (Näin Kärppä-lasien takaa katsottuna)
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 16.08.2014 05:39

Eipä näkynyt olevan Tepsinkään pelejä listalla yhtään, ainakin kun joku viikko sitten katsoin. Silloin ei ollu tosin kuin vasta parin ensimmäisen viikon ohjelma julkaistu.

Todella pettynyt olen että meni kolmoselle nuo oikeudet. Nelosella olisi varmasti ollut kapasiteetti valmiina televisioida nuo kaikkien suomalaisjoukkueiden kotiottelut nyt ainakin, ja ehkä jotain muutakin.

Muutenkin kolmosen touhua kaikkine julkkispelleilyineen karsastan niin etten ks. lafkalle halua rahojani antaa. Vieläkin vituttaa miten pilasivat MM-kisat.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Ylläpitäjä

Re: Yleinen offtopic-jutusteluketju

ViestiKirjoittaja Dev » 18.08.2014 17:20

No nyt on taas kanavapaketit kunnossa. Näkyy Formulat, CHL:t ja liigapelit. Kaikki mitä tarvitsee. Viasatin sain pienten uhkailujen jälkeen tiputettua kokonaan paketista, koska mä en tee sillä mitään. En kerkiä NHL-pelejä katselemaan ja KHL/Jokerit nyt ei oikein kiinnosta. Kaveri joutui oikein esimieheltään kysymään lupaa näihin muutoksiin. :Thumb up: Sain mä saamari soikoon liigapelitkin vielä kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi ja hintakaan ei noussut sinne 34,90€ mistä jossain ainakin on ollut puhe, vaan normaalilla alle 30€ setillä mennään.

Kerrankin oli Soneralla mukava asiakaspalvelija.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 22.08.2014 07:24

Tänään vasta löysin tiedon että Soneralta saa CHL Total -paketin jossa näkee kaikki suomalaisjoukkueiden ottelut.

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea ... /chl+total

Palvelun pystyy tilaamaan vaikkei olisi Soneran asiakas, mutta sitten pitää pyytää tunnuksia tuohon Soneran palveluun, tunnukset luvattiin toimittaa viimeistään seuraavana arkipäivänä. Itse laitoin hakemuksen menemään juuri, täytyy toivoa että saisi tunnukset jo tänään niin ehtisi näkemään Tepsin kaksi ensimmäistä peliä.

Kun tunnukset on saanut, voi CHL Totalin ostaa mielestäni kohtuulliseen 7,90e/kk hintaan. Soneran asiakkaat saavat tuon ilmaiseksi.

E: Eikun ylempänähän sama paketti oli jo mainittu :wall: Miten voi ihminen olla näin sokea! :facepalm:
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 08.09.2014 15:12

Nelosen tiimi on julkistettu:

http://www.nelonenpro.fi/jaakiekko/sm-l ... tahtitiimi

Uusina asiantuntijoina mukaan Petri Matikainen ja Jukka Rautakorpi. Lisäksi toiveita on kuultu, eikä Tikkasta näy listassa. :Thumb up: Ahomaa hoitelee ilmeisesti juontohommat yksin. Toisaalla kuitenkin mainitaan, että viime kauden tyyppinen studio on mukana viikon neljästä lähetyksestä kahdessa.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Nestori » 08.09.2014 16:49

Ipandeeros kirjoitti:Uusina asiantuntijoina mukaan Petri Matikainen ja Jukka Rautakorpi. Lisäksi toiveita on kuultu, eikä Tikkasta näy listassa.

No hyi helevetti. Tukka-Jukka ja saatanan spartalainen televisioon. Voi hyvää päivää. Haukutaan kaikki ja lopuksi syödään kiviä ja paskaa. Sitten vielä lähetysten viihdearvoltaan suurin yksittäinen tekijä poistetaan kuvaruudusta.

En tiedä, että mitä näillä uudistuksilla ajetaan takaa, mutta ensituntuma on, että jää studio-osuudet alkavalla kaudella katsomatta. Kansa vaatii leipää ja sirkushuveja, eikä paluuta jonnekin 70-luvun tärkkikaulustosikkomeininkiin. Mä voin kuvitella, että kaikki nää paikallisbaarien asiantuntijat, joita on foorumit pullollaan, ovat tyytyväisiä, kun saadaan todelliset kiekkotietäjät kehiin ja yli-innokkaat Valavuoret ja Tikkaset pois.
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 12.09.2014 17:07

2 viikon ilmainen koe katselu onkin yhtäkkiä 1 viikko vaikka en ole mitään aikaisemmin testannut. Vittu mitä paskaa nää on.

Kappas ja se ilmainen kokeilu viikkokin aukeaa vain jos tilaat ruudun kuukaudeksi! MITÄ VITTUA!!! ONPA ILMAISTA!!!

sori...

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 12.09.2014 20:58

telamiina kirjoitti:...

Siis onko kyseessä se kahden viikon koeaika, jonka sai Urheilusanomien kausiennakon mukana?
Here comes the yellow and blue.

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 13.09.2014 11:19

just se. Löytyi ilmaiset streamit niin olkoot.

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 17.10.2014 21:42

Kolme palautettsa oon jo lähettänyt tonne Ruutu-palveluun, ett koska tulee lätkäfanille oma paketti, jonka voi sit ostaa. Ei vastausta.

Mä en ainakaa aijo maksaa 20 euroo siittä, ett näkee pari matsii viikossa ja muuta nelosen paskaa siihen päälle. Matsin kertaostos olisi aivan ehdoton.

Mutt kun suomessa nää kaikki tän tyyliset hinnotellaan perseellensä. Kysynnän/tarjonnan laki tietty pätee. Mutt kuin moni tieistä ostas liigamatsei jos se maksiasi vitosen? Ja kuin paljon se antas näkyvyyttä?
Ei allekirjoituksia

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.06.2015 10:12

Jaahas, pitsiturnaus tulee kuulemma viime vuoden tapaan Nelonen prolta tänäkin vuonna. Tämähän on erinomainen homma, kun IFK:kin on siellä 7 vuoden tauon jälkeen messissä. :Thumb up: 7.8.2015 pelaillaan Raumalla.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga