Mitä tunteita joukkueet teissä herättää?

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: Kärpät, Sharks, Manchester City F.C.

Re: Ärsyttävimmät joukkueet SM-Liigassa

ViestiKirjoittaja Rambo » 02.03.2009 22:04

Jokkeri kirjoitti:Kärpät oli konkursissa kaudella 1993-1994. Että sillain jos tuo on pari vuotta sitten niin joopa joo.

Siitä on kuitenki noustu eli ei olla aina oltu mikään rahajoukkue :o
Honkanen kirjoitti:Paljonko olet käyttänyt aikaasi Kärppien historian opettelemiseen?

Eikös valvojan pitäisi pitää kielensä kurissa tällaisissa tilanteissa?

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 02.03.2009 22:07

Rambo kirjoitti:Eikös valvojan pitäisi pitää kielensä kurissa tällaisissa tilanteissa?

Eli valvoja ei saisi osallistua keskusteluun?
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Suosikkijoukkue: Kärpät, Sharks, Manchester City F.C.

ViestiKirjoittaja Rambo » 02.03.2009 22:09

Zubru kirjoitti:
Rambo kirjoitti:Eikös valvojan pitäisi pitää kielensä kurissa tällaisissa tilanteissa?

Eli valvoja ei saisi osallistua keskusteluun?

En sanonut ettei valvoja saa osallistua keskusteluun. Kenties olen väärässä mutta valvojan ei tietääkseni pitäisi (piilo)vittuilla käyttäjille

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 02.03.2009 23:52

Kärppien konkasta on 15 vuotta joten turha sillä on puolustautua.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 03.03.2009 08:47

Kun joukkue menestyy sen kassaan alkaa kertyä rahaa. Yhteistyökumppanit,fanituotemyynti jne. kerryttävät rahaa seuralle. Jos satut vielä menestymään niin olet ansainnut sen rahan täysin ja se antaa mahdollisuuden ostaa parempia pelaajia. Aika yksinkertainen yhtälö, mutta pienet seurat tulevat olemaan kateellisia. Nimitys rahaseura on jo niin naurettava että hohhoijaa. Rambo oli Jokeritkin 89 ihan lilliputtiseura, kun se pudotti Kärpät divariin omilla junnuilla. Siitä on noustu taloudellisesti hyvän menestyksen kautta ja siitä ei ole mitään syytä olla kateellinen. Tehkää perässä kaikki liigaseurat ympäri maalaisseutujen.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: Rops

ViestiKirjoittaja Rixardz » 03.03.2009 16:02

Jokkeri kirjoitti:Kun joukkue menestyy sen kassaan alkaa kertyä rahaa. Yhteistyökumppanit,fanituotemyynti jne. kerryttävät rahaa seuralle. Jos satut vielä menestymään niin olet ansainnut sen rahan täysin ja se antaa mahdollisuuden ostaa parempia pelaajia. Aika yksinkertainen yhtälö, mutta pienet seurat tulevat olemaan kateellisia. Nimitys rahaseura on jo niin naurettava että hohhoijaa. Rambo oli Jokeritkin 89 ihan lilliputtiseura, kun se pudotti Kärpät divariin omilla junnuilla. Siitä on noustu taloudellisesti hyvän menestyksen kautta ja siitä ei ole mitään syytä olla kateellinen. Tehkää perässä kaikki liigaseurat ympäri maalaisseutujen.

Noh siellä Helsingissähän niitä junnuja tulee on meinaan sen verran iso kaupunki, että vertaappa vaikka johonkin Saipaan tai Hekiin. Heinolassa varmaan saman verran asukaita kun Helsingissä junnuja, tai no ei nyt ehkä ihan mutta ero siinä on suuri.

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 03.03.2009 18:49

Mutta rixardz eihän kaikki liigaseurat voi olla isoja taikka pieniä? On isoja ja pieniä seuroja, isoja ja pieniä kaupunkeja. On se täällä pääkaupunkiseudullakin kovaa kamppailua hyvistä junnuista, kun otetaan huomioon että on kolme sm-liiga seuraa. Ouluhan on siinänsä kova poikkeus, että se imee kaikki hyvät Pohjois-Suomen juniorit itselleen. Mutta eihän näistä asioista voi olla kateellinen. Toinen kannattaa pientä seuraa ja toinen suurta. Kyllä mä muistan kuinka pieni seura Jokeritkin olivat vuonna 1992, kun historian toinen mestaruus tuli.

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

Re: Mitä tunteita joukkueet teissä herättää?

ViestiKirjoittaja Friiku » 15.07.2009 04:20

Kun tänne kerran ollaan taas eksytty, niin isketäänpäs tällästä. Sanotaanko, että vasta huikeat kaksi kautta seurannut liigaa, joten vanhemmat suuret vastustajat eivät pakosti kiinnosta samaa vertaa kuin muita..

Blues: Joukkue joka herättää kiiman tunnetta ilman, että mukana on oikeastaan pisaraakan vihaa. Erittäin suuri :peukkuylös: juniorimyllylle.

Hifk: Rakas vittumainen paikallisvastustaja. Logo oksettaa ja pelaajien sikailut vituttaa....

HPK: Eipä kyllä juuri mitäään..

Ilves: Tampereen parempi joukkue ja herättää jonkin verran jopa arvostusta minun silmissäni :peukkuylös:

Jokerit: Rakkautta, vihaa, pettymystä ja iloa... kaikkea. Viime kausi oli sellasta vittuuntumista että huh huh, mutta tämän kauden rosteri on laittanu sellasen kiiman päälle jo pari kk ennen kautta, että millään ei jaksaisi odottaa.

Jyp: Joukkue oli ennen viime kautta melko tuntemattomuus pelitavaltaan minulle. Viime kausi erittäin hienoa. Rumpu kuitenkin päälimmäisin fiilis tästä joukkueesta.

KalPa: Äääh.. ei oikeastaan vieläkään mitään. Viime kausi oli hieno kieltämättä, mutta eivät kaudessa kiinnostukset jotain tiettyä joukkuetta kohtaan paljon muutu. Susi-Jussille MYÖS :peukkuylös:

Kärpät: Samaan kategoriaan IFK:n kanssa, paitsi että tätä organisaatiota arvostan. Kärppien pelityyli mielyttää silmiäni. Kiimahan tämä joukkue minulle herättää.

Lukko: Ei kiinnosta

Pelicans: Varmaan isovanhempien kautta tullut sellaiseksi omaksi "kakkosjoukkueeksi". Mitään tätä joukkuetta vastaan ole, mitä nyt mieleen jäi oma Lahden reissu viime kaudella joka päättyi 9-3....

SaiPa: En tiedä miksi, mutta kiinnostaa hieman enemmän kun muut pohjakastin joukkueet. Ei kuitenkaan hirveästi kiinnosta

Tappara: Myötähäpeätä lähinnä fanien suunnalta... Taparaa vastaan mua ei kiinnosta oikeestaan pätkääkään Tapparan suoritus, vaan ainoastaan Jokereiden.

TPS: Ääh pohjasakissä tämäkin pyörinyt. Vanhankunnan faneille saattaa kiimaa tuottaa, mutta mulle ei. Viimeisin muisto on 4/3-0 tappio turussa....

Ässät: Anti- Glen Hanlonmainen kiekko on aina mukavaa seurattavaa. Ehkä Sporttia olisin tän kauden ajan hieman mielummin katsonut.

-

Niin ja jos vastaukset ovat jotain ihan tolkuttomia, niin mainittakoon että kello on about 5.20.... (E: Joo TPS näköjään pohjasäkissä pyörinyt.... :oops: )

ViestiKirjoittaja Laviols » 15.07.2009 19:12

Lyhyesti ja kauniisti: Idässä ja lännessä on mukavaa peliä. Nykyinen SM-liiga ei muuta omistakkaan kuin HMV-joukkueita.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 19.07.2009 23:55

Blues

Blues herättää myönteisiä tunteita. Blues onkin yksi mielivastustajista, sillä heillä on mielenkiintoisia pelaajia, joita voi seurata. Kuten viime kaudella Puustinen, Keller, Koskinen etc. eivätkä he pelaa mitään liirumlaarum roiskis kiekkoa.

HIFK

HIFK on minulle se Stadin ykkönen. En silti mene hehkuttamaan HIFK:ta mitenkään, mutta Helsingin veljistä valitsen aina HIFK:n.

HPK

Aina mielyttänyt minua taitokiekkoon ja hyökkäysvoittoiseen perustuvalla pelillä. HPK aina osannut kaivaa jostain kovia nimiä ja se viehättää. Yksi suosikeistani.

Ilves

Se Tampereen toinen seura. Erittäin v-mäiset fanit ja pelaajat. En tykkää. Ainoa hyvä Raipe.

Jokerit

Helsingin kakkonen. Vihaan joukkuetta, koska ostaa pienempien seurojen, tai naapurin avainpelaajat itselleen (Riksman, Mälkiä, Hirso ja lista jatkuu pitkälle. Hjallis tykkää ruotsinkielisen kilpailijan pelaajista ilmeisesti). Lisäksi seuran fanit ovat lähes järjestään puolihulluja.

JYP

VIP-ketju teki vaikutuksen, joten sen ansiosta lämpesin JYPille. Ei edelleenkään suurin suosikki, mutta ei inhokkikaan.

KalPa

Kerää symppispisteet minulta. Ilahduttavaa peliä viime kaudella, joka puri syvälle suoneen. Suosikkeja.

Kärpät

Mestaria helppo vihata. Pelityylissä ei sinällään mitään vikaa, mutta kestomenestyjää on helppo vihata. Se pätee kaikkialla.

Pelicans

Ei herätä juuri mitään tunteita. Ehkä kallistun hyvän puolelle, sillä Pelsuista vaikea keksiä pahaa sanottavaa. Pikkuseura.

SaiPa

Pikkuseurat ovat aina minun siipien suojassa. Ei mitenkään menestyksekäs, mutta onhan siellä Toporowski!

Tappara

Se Tampereen ykkösseura. Ojasta, Lehtoa ja muita. Ihastuttanut minua jossain määrin ainakin Uraman ollessa peräsimessä.

TPS

Pitäisi kaiketi vihata Tepsiä, kun ovat se toinen paikallisvihollinen, mutta kallistun Tepsin kannalle, sillä taisteli urheasti keväällä JYPiä vastaan.

Ässät

Pelkkä Suomen kartta kertoo jo paljon tunteista. Jos ei siitä tajua, niin voi suksia suolle.

Ja pienenä offarina kevennys tähän loppuun:

Jokkeri kirjoitti:Tulee mieleen joskus 90-luvun puolivälissä kun murskasimme Lukon 10-2 kotona.

Tulee mieleen joskus 90-luvun puolivälissä kun Lukko lähetti erään pääkaupunkiseudun seuran kotimatkalle 5-2 tappio niskassaan, vaikka riveissä oli Kurria ja Selännettä. :roll:
...

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 20.07.2009 19:30

Ketunkolo kirjoitti:
Tulee mieleen joskus 90-luvun puolivälissä kun Lukko lähetti erään pääkaupunkiseudun seuran kotimatkalle 5-2 tappio niskassaan, vaikka riveissä oli Kurria ja Selännettä. :roll:

Muistatko hyvinkin tämän 5-2 voiton? Kurri ja Selännehän pelasivat saman aikaisesti lock-out kaudella 1994-1995. Olitkos silloin yksi vai kaksi vuotias? Helkutin hyvä muisti, kun ajattelee että en mä noista mun parista ekasta vuodesta juuri muista mitään. Sähän oot päässyt vielä ilmaiseksi peliin silloin? Pampperssit sinapissa istunut iskän sylissä silloin. Muistatko päivämäärää vielä?

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 20.07.2009 19:52

Jokkeri kirjoitti:...

En muista itse livenä tapahtumaa, mutta paikallistelevisio näytti jotain Lukon vanhoja pelejä tossa pari kuukautta takaperin ja tämä peli siellä oli.
...

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 20.07.2009 20:17

Niin vähän ajattelinkin, että sähän olisit guinnes-äijä jos muistaisit. Itse kyllä muistan kyseisen kauden ihan livenä. Olin katsomassa useita pelejä tuolla kaudella ja olin myös todistamassa Euroopaan mestaruus lopputurnausta Helsingissä tuolloin. Kyseisessä tapahtumassahan Jokerit veivät Euroopan mestaruuden nimiinsä. Minusta voisi aina laittaa, että onko lukenut vai kokenut jonkun tapahtuman.

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 20.07.2009 20:44

En ole nähtävästi tänne vielä kirjottanutkaan, mutta pistetään nyt jotain.

Blues
Jos joku näistä pääkaupunkiseudun joukkueista pitää valita niin kyllä se Blues on. Heillä on myös loistavaa juniorityöskentelyä.

HIFK
Se parempi Helsingin joukkue. En joukkueesta sen kummemmin pidä, mutta en vihaakkaan. Fanit ovat ainakin sm-liigan parhaimpia (mitä nyt joskus joihinkin pelleihin on tullut törmättyä) ja Hirson ja Petrellin otteita eniten katsastelen HIFK:istä.

HPK
Kaksi tai kolmekin nimeä: Steve Kariya, Jussi Makkonen ja Teemu Lassila.

Ilves
En pidä juuri yhtään. Ainoastaan Seikola sellainen minun mieleeni oleva pelaaja, mutta muuten en koko joukkueesta välitä vaikka siellä Raipe pelasikin.

Jokerit
Fanit ovat ainakin naurettavia pommeineen ja lökäpöksyineen enkä ole kyllä muutenkaan joukkueesta koskaan pitänyt vaikka sinne nyt näitä Hentusia ja Pirneksiä menikin.

JYP
KalPan rakas vihollinen. Pitäisi kai KalPafanina joukkuetta vihata, mutta pidän jonkinverran joukkueesta lieneekö syy tämän vuoden mestaruudessa vai VIP-ketjussa, Tiedäppä sitä.

KalPa
Uskonto. Paras nyt ja aina.

Kärpät
Liigajoukkueista Jokereiden lisäksi vihaan eniten. Kuten monet ovat sanoneetkin ei heidän pelityylissään vikaa ole, mutta alkaa vaan pikkuhiljaa jatkuva menestys ottaa päähän.

Lukko
Joukkueen juniorityö on ainakin loistavaa siitä osoituksena A-nuorten pronssi. Mielenkiintoinen joukkue ja tykkään heidän pelitavastaan ja muutenkin pidän joukkueesta vaikkei se kovin menestynyt viime vuosina ole ollutkaan.

Pelicans
Eipä oikein mitään sanottavaa. Ei ole juuri koskaan jaksanut kyseinen seura kiinnostaa paitsi ehkä Leo Komarov.

SaiPa
SaiPassa ainoat hyvät asiat olivat/ovat Iiro Tarkki ja Toporowski.

Tappara
Pidin silloin kun menestystä piisasi (mestaruudet , pronssit jne.) mutta nytkun joukkue on häntäpäässä niin ei oikein enää ole kiinnostusta seuraa kohtaan.

TPS
Sympatiapisteet ovat aina menneet Turkuun. Hieno seura ja parempaan suuntaan ollaan nähtävästi kokoajan menossa.

Ässät
Ei mitään sanottavaa. En ole koskaan tykännyt.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Millä SM-liigajoukkueella on hienoin logo?

ViestiKirjoittaja Multi » 24.01.2010 11:04

DrMultihunter kirjoitti:JYPillä, Ilveksellä ja HIFKillä.

Erityismaininnan saa KalPan entinen logo, joka oli mielestäni hienon liigassa käynyt logo. Kuva

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga