Valmentajat vertailuissa - Liigan valmentajaruletti

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

Re: Kuka liigakoutsi ottaa ekana monon kuvan perseeseen?

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 02.11.2013 21:12

No fanit eivät aina kaikkea pääse päättämään. Ei TPS-hallitus välttämättä Suikkasta pois potki, mutta jos Jani Kiviharju on käytettävissä uudeksi päävalmentajaksi, niin varmasti sitä hallituksessa vakavasti harkitaan.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Suosikkijoukkue: HC TPS, Ville Vahalahti

ViestiKirjoittaja TSS » 02.11.2013 21:21

HijoDelViento kirjoitti:No fanit eivät aina kaikkea pääse päättämään. Ei TPS-hallitus välttämättä Suikkasta pois potki, mutta jos Jani Kiviharju on käytettävissä uudeksi päävalmentajaksi, niin varmasti sitä hallituksessa vakavasti harkitaan.

Kyllähän tuo puuhastelukulttuuri sen verran syvällä tuntuu Turussa olevan että juuri yo. skenaario on pieni pelko itselläkin. TPS hallitus on saanut viime päivinä kovaa kritiikkiä, samalla kun Suikkasta tuetaan esim. Jatkoajassa ja Tepsin FB-sivuilla, eli uskon hallituksen ymmärtävän että olisi valtava riski pistää Suikkanen ulos kun miehellä heikoista peliesityksistä huolimatta on fanien tuki takanaan.

Kun valmentajista puhutaan niin täytyy ottaa omia puheitakin takaisin Virran kohdalla. Olen miestä parjannut tälläkin foorumilla, mutta näköjään homma sujuu paremmin kun on Ässien organisaatiossa. En harmittele yhtään sitä ettei Peksi Tepsiä enää valmenna, päinvastoin, mutta ehkä on tullut miehelle annettua aiheettomankin kovaa kritiikkiä. Valmentaja on aina ollut valitettavan helppo syntipukki itsellekin.
"Ei loppunut ainoastaan Saku Koivun peliura. Tänään päättyi myös monen turkulaisen lapsuus. #Idoli" -Emil Elo

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 02.11.2013 21:29

Täytyy antaa myös itse vähän tunnustusta Pekka Virralle. Olin satavarma, että floppaa Ässien peräsimessä totaallisesti, mutta onkin selviytynyt yllättävän hyvin alkukaudesta. Eihän Ässät samassa vireessä ole kuin viime kaudella, mutta ei tuo huonosti pelaa nytkään, tosin taso heittelehtii vielä vähän liikaa, kuten tänään nähtiin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 03.11.2013 00:33

TSS kirjoitti: .. Turussa ollaan tehty monia asioita päin helvettiä monta vuotta, ja nyt tunnutaan fanienkin keskuudessa tiedostavan että valmentaja ei ole se ongelma/valmentajan vaihto ei auta mitään. Suikkanen varmasti jatkaa kauden loppuun, ja hyvä niin. Ongelmat Tepsin kyntämiseen ovat aivan muualla ...

Jälleen ulos ja plus yksi .. jos joku tuon allensa p*skovan lammaslauman saa vielä pelaamaan, niin se on herra Suikkanen, vaikka via dolorosaa se tulee olemaan. En myös koskaan ole ymmärtänyt valmentaja potkuja missään muodossa. Venynyt nauha varmasti toistaa samaa vanhaa jargonia, että koko joukkuetta ei voi vaihtaa, mutta valmentajan voi, mutta se ei vain tunnu luontevalta allekironneen maailmassa edelleenkään. Vertaisin kyseistä toimenpidettä jopa niin kalman kylmään aiheeseen kuin hengenriistoon itseltään. Helppo ratkaisu, mutta vastuunpakenemista ja kaikista alhaisin. Tosin jos tuohon jamaan menee maallinen vaellus, niin yleensä on itse aiheuttanut umpikujansa, mutta jos valmentajakuvioissa saa monon kuvan p*rsiiseen, vaikka on yrittänyt kaikkia poppakonsteja, niin se ei ole mielestäni oikea ratkaisu edelleenkään. Olen varmasti hyvin yksin mielipiteeni kanssa, mutta sittenpähän olen ja hamaan tappiin. Pienen pieni pelko tosin on ollut allekironneekin p*rsiissä, että aurajoen varrella älynemiirit saisivat sellaisen halvauksen, että potkisivat Suikkasen pois, mutta olen siirtänyt ajatuksen taka-alalle, koska sen jälkeen olisi suomen turussa h*lvetti irti ... kylmää ja vihmoo, joten takaisin sisälle jälleen ..

... niin ja tuonne Tepsi-osioon tuossa jo heitinkin, että paljon aiheetontakin p*skaa sai Virta viime kaudella ja näyttäs ihan kohtalaisesti tuolla hieman pohjoisemmassa vetelevän ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Liigavalmentajat 2014-2015

ViestiKirjoittaja Dev » 27.04.2014 12:11

Crick kirjoitti:No viimeksihän Tappara otti pari hopeaa ja sitten kultaa. Nyt ei vain taida mahtua finaaliin, kun sinne on vahvasti tyrkyllä HIFK ja Kärpät.

No älä nyt mene asioiden edelle. :mrgreen: Kausi on vasta hei päättynyt. Kyllä siellä on kuule sanansa sanottavana Dufvallakin, kuten myös Aholla. Eikä sovi unohtaa Suikkasta, tai Tirkkosta. Lähtökohdat ensi kauteen on kyllä erittäin mielenkiintoiset kun miettii. Marjamäki voitti vihdoin mestaruuden ja runko tulee pysymään melko samana (?), Rautakorven jengillä sama juttu, Dufvan poppoo menee vuosi vuodelta pikkasen eteenpäin, Tirkkosella sama juttu, Suikkanen on aina jokeri-kortti ja pystyy tekemään ihmeitä, Aho otti mielestäni Bluesin miehistöstä tänä vuonna enemmän irti, kun olisi pitänyt saada ja nyt Stögö tulee sitten uutena miehenä mukaan näihin karkeloihin. Mies jolla tuntuu olevan kultainen kosketus. Lopuilla jengeillä on sitten piirun verran takamatkaa valmennuksen puolesta näihin herroihin, mutta sieltäkin löytyy potentiaalisia yllättäjiä ja niitä yllätyksiähän tuppaa tulemaan joka vuosi. Tomi Lämsän Pelicans on yksi ehdokas, kuten myös Rautakallion Ässät.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

Re: Liigavalmentajat 2014-2015

ViestiKirjoittaja Crick » 27.04.2014 12:28

Tuolleen kun Dev tuon pohjusti, niin voikin olla edessä aika helvetinmoinen kausi 2014-15. Jatkaako HPK muuten samalla valmennuksella? Oliko se nyt Pasi Arvonen se kaveri? Aika mukavasti otti HPK:n miehistöstä tällä kaudella kaiken irti ja ylikin, kun Viitaluoma ja Sallinen kovina pelureina siirtyivät muualle. Ei nyt mikään mitalijoukkue ensi kaudellakaan, mutta saattaa taas positiivisesti härnätä muita.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

Re: Liigavalmentajat 2014-2015

ViestiKirjoittaja Nestori » 27.04.2014 12:38

Dev kirjoitti:Marjamäki voitti vihdoin mestaruuden ja runko tulee pysymään melko samana (?)

Itse asiassa aika monen runkopelaajan sopimus on katkolla (Viuhkola, Lehtonen, Pirnes, Ohtamaa, Maxwell, Kähkönen, Aaltonen, Komulainen jne.) ja lisäksi esimerkiksi Pokka saattoi pelata viimeisen matsinsa vähään aikaan Kärppä-nutussa, vaikka sopimus ensi kaudesta takataskussa pullottaakin? Tai vaikka Jussi Rynnäs? On kyllä sopimus Kärppien kans, mutta mutta...?

Ei siinä. Marjamäellä on paljon helpompi työ lähteä kasaamaan ensi kauden joukkuetta Junnon kanssa, kuin tällä kaudella. Luulisi, että imua tänne pohjoiseen kuitenkin on viime vuosia paremmin?
Oulun Kärpät

Edellinen

Paluu Liiga