SM-liigaan Tähdistöottelu?

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: Pelicans

Re: SM-liigaan Tähdistöottelu?

ViestiKirjoittaja KKA » 15.04.2012 12:57

Patasydän4ever kirjoitti:kun ottaa huomioon sm-liigan tason niin ei tähdistöottelulla ole mitään järkeä ! Jos pelaajataso olisi yhtä kova kuin esim. khl-liigassa niin voisihan tuollaisen tapahtuman järjestää, sitten tulee vastaan katsojamäärä.. vetäisikö tähdistöottelu katsojia? Ja kaiken kukkuraksi pelaajilla on 60 kovaa runkosarja peliä+ playoffit, pelaajia ei ehkä kiinnostaisi edes tähdistöottelu. :ugeek:

Eihän pelaajat tähdistöottelussa tietenkään tosissaan pelaa. Aikamoista höntsää se p-amerikassakin on. Minua ainakin kiinnostaisi tähdistöottelua enemmän taitokilpailut. Tähdistöottelu voisi olla vaikka SM-Liigan tähdet vs Elitserienin tähdet.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 16.09.2015 22:59

Ilmeisesti tälläinen on ainakin suunnitelmissa ollut twitteristä bongasin seuraavaa:

Markku Silvennoinen‏ @m_silvennoinen
Tiesitkö, että #Liiga'lla on "oikeus järjestää vuosittain ALL Stars- tai muu vastaava ottelu"? Minä en.

@markosjoblom Tämä oli siis #Liigan ja pelaajayhdistyksen välisestä yleissopimuksesta. En vetänyt hatusta.

Marko Sjoblom ‏@markosjoblom 5 min5 minuuttia sitten
@m_silvennoinen onko se joku uusi juttu, vai miksei pelia jarjesteta - amerikan mallinen show!

Markku Silvennoinen ‏@m_silvennoinen 3 min3 minuuttia sitten
@markosjoblom On kai tästä ollut puhetta kulisseissa, vai mitä @autiotoni?

Toni Autio ‏@autiotoni 2 min2 minuuttia sitten
@m_silvennoinen Suunnitelmissa oli, mutta en osaa sanoa onko ollut edellisessä p.yhdistyksen ja Liigan välisessä sopparissa. @markosjoblom

Markku Silvennoinen ‏@m_silvennoinen 1 min1 minuutti sitten
@autiotoni Ok, siteerasin tuoreinta, eli 2015-2018 yleissopparia. Siellä oli erikseen mainittuna. @markosjoblom

Toni Autio ‏@autiotoni 53 s53 sekuntia sitten
@m_silvennoinen Joo, ymmärsin. En vain muista, että onko tosiaan edellisessä ollut jo maininta. @markosjoblom

Marko Sjoblom ‏@markosjoblom 14 s14 sekuntia sitten
@autiotoni @m_silvennoinen ei minun tietaakseni ole.

En tiedä toimisiko vai ei, mutta mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen idea.

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 02.02.2016 12:58

http://kiekkoareena.fi/kolumnit/rauma-vs-muu-suomi

Marko Leppäseltä mielenkiintoinen kirjoitus Kiekkoareenasta ketjun aiheeseen liittyen. NHL:ssä pelattiin viikonloppuna tuo uudistunut tähdistöpeli jatkoajalta tutulla 3vs3 -formaatilla, ja kokeilu oli ilmeisen onnistunut. Onnistuisiko saman ajaminen Suomessa?

Pelaajien taitokapasiteetti Liigassa on varsin pieni vrt. KHL ja NHL. Kaiken maailman skill competitionit voi unohtaa heti. Tähdistöottelu puolestaan on ajatuksena sinällään ihan kiinnostusta herättävä omalta osalta, mutta kuinka paljon se pystyisi herättäämään mielenkiintoa valtakunnallisesti. Sarjan nykyisen tilanteen huomioon ottaen se voi olla aika haasteellista. Kuten Leppänen kirjoituksessaan toteaa, tavallinen arki pitää Liigan väen tarpeeksi kiireisenä.
Here comes the yellow and blue.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 02.02.2016 14:24

Kaikki taitokisat voitaisiin järjestää, se herättäisi jopa mielenkiintoa, mutta itse tähdistö ottelulla ei tehdä mitään ja se ei todennäköisesti kiinnostaisi kuin pikkupoikia ja tyttöjä.
- Olen aina IFK

Edellinen

Paluu Liiga