Sääliplayoffit - Kyllä vai ei?

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.

Sääliplayoffit - Kyllä vai ei?

Runkosarjan kahdeksan parasta suoraan puolivälieriin
17
53%
Villi-kortti -kierros ehdottomasti pidettävä mukana
15
47%

Ääniä yhteensä : 32
Suosikkijoukkue: Idän ihme

Re: Sääliplayoffit - Kyllä vai ei?

ViestiKirjoittaja Puusilmä » 10.03.2014 11:47

Vai että lomarengas kieros. Onkos markkinamiehet keksinyt play-off peleilekkin oman nimensä?

Olen kyllä sitä mieltä vaikka sinne keksittäisiin miten hienoja nimityksiä ( Villikortti - lomarengas..) niin sääliplayoff pelinä ne kyllä tunnetaan parhaiten.

Se onkin sitten ikuinen kysymys onko 10 joukkuetta oikea määrä päästä pelamaan kevään pelejä. Jos Hämenlinnalaisilta kysytäisi uskon heidän vastauksen tänä vuonna olevan ehdoton kyllä. Kun näyttäisi mielenkiinnon sen osalta pääseekö vai ei säilyvän viimeisille kieroksille asti.

Voihan se tänä vuonna olevan todella hyvä mainos lomarenkaalle. Etenkin jos sieltä tulee jokerit - Ifk pari.
"Ottelussa nähtiin ja kuultiin suurta ihmetystä herättänyt SaiPalle tulleen joukkuerangaistuksen syy. Tuomareiden mukaan syy oli SaiPan vaihtoaitiosta tullut ivallinen hymy."

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 10.03.2014 13:30

Toivottavasti Ilves nyt ryhdistäytyisi, niin pääsisi pelailemaan vähän Lomarengas-kierroksia! Siis vittu nyt hei! Lomarengas-kierros. :facepalm:

Odottelin ABC-kierrosta, jota mainostetaan Kyle Turrisin naamavärkillä.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 10.03.2014 17:02

Paljon on saanut kritiikkiä tää uus nimitys, mutta itse olen sitä mieltä, että se on ihan OK.

Sinänsä melko piristävä nimi ja ainakin meikäläisellä riittää huumorintaju tuohon, en tiedä sitten mikä on pelaajien ja seurojen mieleipide. Osoittaa, että liigalla ainakin tuntuu olevan pilkettä silmäkulmassa ja tämä tuo viellä rahaakin liigan kassaa, niin miks ei?
Ei allekirjoituksia

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 10.03.2014 17:26

Jartsa kirjoitti:...ja ainakin meikäläisellä riittää huumorintaju tuohon...

Sama vika, koko päivän oon nauranut tota nimeä. HAAHAAAHAAAAA vitun Lomarengas-kierros! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 10.03.2014 17:49

Vai että Lomarengas-kierros, mitähän vielä? Kenties liiga sanan eteenkin saadaan kohta joku Gigantti-liiga tai vastaavaa. :laugh:

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 09.03.2016 12:03

Nykyjärjestelmällä kun joukkueita se 15 ja ensi vuonna luultavasti 16, niin olen sääliplayoffien kannalla. Silloin kun oli 12-14, niin nämä oli mielestäni turhat. Nyt kuitenkin ihan hyvä lisä, varsinkin kun tuoreutta Sportin muodossa tuonne saatiin. Itseä pitkästä aikaa nyt nämäkin karkelot kiinnostaa ja nimenomaan Sportin pelit.

Suosikkijoukkue: Diskos

ViestiKirjoittaja huntteri » 09.03.2016 12:30

Ei.

Vaikka onhan se mukavaa seurata, kun vaasalaiset kuvittelevat päässeensä oikeisiin pudotuspeleihin. Vähän kuin säälip***n saannissa, kyllähän senkin ottaa vastaan jos tarjotaan, mutta en mie sillä lähtisi naapurikyliin huutelemaan.
"My father warned me about men and booze... but he never said anything about women and cocaine." -Tallulah Bankhead

Edellinen

Paluu Liiga