SM-Liigan kannattajakulttuuri

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

Re: SM-Liigan kannattajakulttuuri

ViestiKirjoittaja Unknown » 14.11.2009 20:40

Voi helvetti Jokkeri sentään. Perusteluja ovat, että Suomi on Suomi, nice. Tekö olette sitten oikein esimerkkisuomalaisia, jotka näyttävät muille esimerkkiä? Jos esimerkkisuomalaiset ovat keskenkasvuisia pissakakkahumoristeja, niin ei voi kovin ylpeä isänmaastaan olla. :roll:

Hyvin tuossa yhdessä kommentissa todettiin, että jotkut fanit ovat laskeneet jo alemmas kuin joukkue itse.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 21:16

Aika paljon kertoo suomalaisesta mediasta, jos tuollainen ylittää uutis kynnyksen. Musta toi Oli pieni hauska juttu, josta ei kyllä tarvitse kohista ja kirjoitella lehdissä. Miksei siitä ollut lehdissä, kun erään Ifk pelin jälkeen viime kaudella odotti meitä ddr-bunkkerin edessä ryhmä Ifk junnuja nyrkit pystyssä. Ifk fanit turvautuvat aina väkivaltaan, mutta harvoin osaavat sanallisen provoilun. Ei tuosta nyt kannata paljon kohista. Tarkoitin Suomi asialla sitä, että eiköhän pidetä se Suomi ihan ykkös kielenä ja jätetä Ruotsin kieli pois jääkiekko otteluista.
Itse huutohan tulee lainattuna Ruotsin jalkapallo katsomoista.

edit. Siinä viesti kokeneelta jokerikannattajalta joka kiteyttää aika hyvin kaiken.

"Melkoiset heinäsirkat, raekuurot ja vedenpaisumus ja minkä takia. Tavallaan kyllä ymmärrän sen täällä, otsa menee ryppyyn vähemmästäkin. "Hjalliksen huorat" ja "kaasua Tomek"....

Pelataan paikallispeliä ja jos et saa ykkösvihollisellesi vittuilla, niin aika hiljaista on. Ilmeisesti pitää täällä nöyristelyn ja häpeilyn maassa olla pelkkiä Gigantin ja Starkin lakanoita."
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 14.11.2009 22:09

Jokkeri kirjoitti:"Melkoiset heinäsirkat, raekuurot ja vedenpaisumus ja minkä takia. Tavallaan kyllä ymmärrän sen täällä, otsa menee ryppyyn vähemmästäkin. "Hjalliksen huorat" ja "kaasua Tomek"....

Pelataan paikallispeliä ja jos et saa ykkösvihollisellesi vittuilla, niin aika hiljaista on. Ilmeisesti pitää täällä nöyristelyn ja häpeilyn maassa olla pelkkiä Gigantin ja Starkin lakanoita."

Tuossa Jokkerin viestissä näkee, että mopo on välillä karannut myös vastustajan käsistä! Se ei silti vähennä tuon pissa-jutun merkitystä. Onko Helsingissä asiat ihan oikeasti noin huonosti, että pitää oman henkisen pahoinvoinnin vuoksi alentua tuollaiseen kannatuskulttuuriin? Ja tämä koskee molempia Helsingin seuroja. Vittuilua on monenlaista, sen voi hoitaa tyylikkäästi, kuten HIFK teki Kärppiä vastaan, tai sen voi tehdä mauttomasti, kuten Jokerit TAAS teki!

Mulla oli joskus aikoinaan ihan hyvät kokemukset Jokeri-faneista, mutta Ultras ja valitettavasti joudun myös sanomaan, että JFC:n porukka on alentunut jonnekin paskan ja sysipaskan välille! En ymmärrä, että miten joku voi puolustaa tuollaista fani-käytöstä, kun itse pelejäkin seuraa aina vähintään 100kunta junnua + katsomossa olevat lapset vanhempineen? Jokkeri on mitä ilmeisimmin poikamies tai ainakaan sillä ei ole lapsia, eikä toivottavasti tuolla asenteella tule koskaan jälkikasvua saamaankaan. Niin vitun tyhmää on tuo jatkuva puolustelu Jokereitten fanien puolesta! Vai onko Jokkerin mielestä niin, että lapsia ei saa tuoda katsomoon, sillä se häiritsee "oikeitten fanien" touhuja? Te jotkut Jokerit-fanit kuvittelette ihan oikeasti olevanne maailman napoja, joilla on oikeus tehdä mitä itse huvittaa? Onneksi tunnen ihan OIKEITA Jokerit-faneja, joille tuollainen paskaperseily ei kuulu maailmankuvaan!

Jokkerikin vois kasvaa aikuiseksi ja tajuta, että joskus se omakin porukka töpeksii ja että sitä omaa rakastakin voi kritisoida. Luulen, että Jokkeri kuuluu siihen henkisesti jälkeenjääneiden ryhmään, joka kutsuu itseään nimellä Jokerit Ultras eli suomeksi sanottuna pilottitakkiset nahkapäät! Jos et kuulu, niin pyydän anteeksi ja sanon vain, että mieti välillä asioita vähän laajemmin kuin sen Ultras/pissa fanituksen kautta!
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 22:18

Itse en ollut lakanaa tehnyt tai chanttia keksinyt. Chantti tulee ruotsista josta aikaisemmin mainitsin. Olin samassa päädyssä ja kyllä minä aikamoisella hymyllä katselin jätkien aikaan saannosta. Tuosta ei tarvitse jauhaa sen enempää, koska jutussa ei ole mitään kohistavaa. Tuosta lapsien tuonnista halliin olen sitä mieltä, että jokainen harkitsee sen itse. Kyllä tuolla maakunnissa vanhojen äijien kiroilu ja huutelu katsomoissa on paljon pahempaa nuorille lapsille, kuin lakana tai huuto mistä kukaan pentu ei ymmärrä mitään. Musta ihan hauska viaton läppä ja sillä siisti. Kuuluvat Ifk vs Jokerit fanien provojen kirjoon. Joista on muutamia tullut jo täälläkin esiin. HATA, HATA, HATA IFK & mikä vitun stadin kingit laulelmat ovat mitä hienompia provo huutoja ja taas saatiin yksi lisää=).
Oma mieli chantti on legendaarinen " me digataan Jokruja ja juodaan paljon viinaa, kun me matsi voitetaan niin sitten päässä viiraa. Hyyvää, hyyvää Jokerit jne. Jokereiden virallinen faniporukka on muuten sitten Eteläpääty ry ei JFC. Lisäksi olen poikamies, mutta jos minulla olisi lapsi olisin voinut hänet tuonne ilman muuta viedä. Hjalliksen huorista olisi voinut kyllä aikoinaan tulla kysymyksiä lapselta, mutta eihän siinä mitään pahaa ollut kun se oli Stadin Kinkkejen huutama=).

Kukkahatut päähän vain kaikille!

edit. En sitten kuulu Ultras Jokereihin, joten ällä huutele jos et tiedä. Sen voin sanoa että tällä hetkellä kuulun Eteläpääty ry:hyn.

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 22:22

Unknown kirjoitti:Voi helvetti Jokkeri sentään. Perusteluja ovat, että Suomi on Suomi, nice.

Voisin ottaa legendaarisen lainauksen Joonas Hytöseltä:

Koska olen syntynyt Helsingissä ja en ole Suomenruotsalainen, kannatan Jokereita.
Mua suorastaan ketuttaa kuunnella Ifk fanejen lauluja, jotka vedetään Ruotsin kielellä. Noh eihän sille tietysti mitään voi että suurin osa Ifk:n kannattajia on kermaperseitä Sipoosta.

Anteeksi pieni tulistuminen.

ViestiKirjoittaja Unknown » 14.11.2009 22:23

Jokkeri kirjoitti:Itse en ollut lakanaa tehnyt tai chanttia keksinyt. Chantti tulee ruotsista josta aikaisemmin mainitsin.

Tämä tässä tuon esimerkkikansalaisuuden lisäksi hauskinta onkin. Jätkä vihaa Ruotsia ja ruotsin kieltä yli kaiken ja sen jälkeen sieltä omitaan joku chantti. Nice. :laugh: Mikä siinä ruotsin kielessä muuten edes on niin kamalaa? Yläasteen arvosanat ruotsista vai mikä ongelma?
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 22:25

Unknown kirjoitti:Tämä tässä tuon esimerkkikansalaisuuden lisäksi hauskinta onkin. Jätkä vihaa Ruotsia ja ruotsin kieltä yli kaiken ja sen jälkeen sieltä omitaan joku chantti. Nice. :laugh: Mikä siinä ruotsin kielessä muuten edes on niin kamalaa? Yläasteen arvosanat ruotsista vai mikä ongelma?

Niin muutama provo huuto on Ruotsiksi, jotta toisessa päässä kaikki ymmärtäisivät. Se on sitä ironiaa. Minkäs minä sille voin että vihaan Ruotsia ja ruotsalaisia. Sitten vielä pieni eliitti Suomessa päättää puhua pääkielenään Ruotsia, voi kettu että on iljettävää.

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja ruoska » 14.11.2009 22:29

Vitut tästä kannatuskeskustelusta, mutta olen samaa mieltä tuosta ruotsinkielestä. Niin turhaa, niin turhaa.
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 14.11.2009 22:31

Jokkeri kirjoitti:Oma mieli chantti on legendaarinen " me digataan Jokruja ja juodaan paljon viinaa, kun me matsi voitetaan niin sitten päässä viiraa. Hyyvää, hyyvää Jokerit jne. Jokereiden virallinen faniporukka on muuten sitten Eteläpääty ry ei JFC.
Kukkahatut päähän vain kaikille!
edit. En sitten kuulu Ultras Jokereihin, joten ällä huutele jos et tiedä. Sen voin sanoa että tällä hetkellä kuulun Eteläpääty ry:hyn.
Tuo chantti onkin sitä Jokerit-fanien juttua, jota munkin tutut tekee! Huutavat välillä puhelimessakin omiaan, jotta pieni kipinä saataisiin keskusteluun! Eteläpääty ry on tosiaan se virallinen nimi, mutta sillä ei ole mulle merkitystä. Jokereitten faneista kuitenkin on kyse. Pointti onkin se, että puolustelet kaikkea näitä saatana mauttomia piloja tekeviä paskapäitä ihan avoimesti. Sekin Kärppä-paitaan pukeutuneen naisen pieksäminen on sinusta varmaan huvittavaa ja nuoriso-osaton hauska pila!?
Nestori kirjoitti:Jos et kuulu, niin pyydän anteeksi ja sanon vain, että mieti välillä asioita vähän laajemmin kuin sen Ultras/pissa fanituksen kautta!
Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Unknown » 14.11.2009 22:33

ruoska kirjoitti:Vitut tästä kannatuskeskustelusta, mutta olen samaa mieltä tuosta ruotsinkielestä. Niin turhaa, niin turhaa.

Ruotsista olen sen verran samaa mieltä, että aina kun urheilulajissa on Ruotsi tai ruotsalainen vastassa, niin tappiota heille toivon. En tiedä mistä se johtuu, että niin moni suomalainen vihaa Ruotsia(myös itse vihaan), johtuu varmaan juuri siitä, miten he ovat suomalaisia urheilussa aikojen saatossa nöyryyttänyt. Ruotsia siis tunnustan vihaavani siinä missä muutkin suomalaiset, mutta ei sen kielen takia(toki se hieman homohtavalta kuulostaa ulospäin ja kuulostaa ärsyttävältä, mutta that's it).
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.11.2009 22:35

Jokkerille, ei noissa hata ifk huudoissa todellakaan ole kyse mistään muistutuksesta, että suomi on suomi. Sen verran satun tietämään, että monikaan ei ole siellä teilläpäin varmasti mitään todellisia isänmaanihailijoita ja chäntti on ruotsista ja varsin oiva IFK:ta kohtaan. Banderolli mielestäni myös hieno.

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.11.2009 22:38

ruoska kirjoitti:Vitut tästä kannatuskeskustelusta, mutta olen samaa mieltä tuosta ruotsinkielestä. Niin turhaa, niin turhaa.

Vähän perusteluja tälle? Mielestäni on rikkaus että täällä puhutaan kahta eri kieltä.

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 22:38

Nestori kirjoitti:Sekin Kärppä-paitaan pukeutuneen naisen pieksäminen on sinusta varmaan huvittavaa ja [b]nuoriso-osaton hauska pila!?

Tässä ei jumalauta ollut kyse kuin yhdestä parin metrin lakanasta ja sä rupeat vertaamaan sitä naisen hakkaamiseen! Olen tuominnut sen aikoinaan kovin sanoin täysin ja tuomitsen kaiken fyysisen. Sanainen provoilu kuuluu paikallispeleihin mutta ei tappelu. Itseeni on käynyt useasti Ifk-fani kiinni, mutta onneksi olen ilman tappelua selvinnyt. Toiseksi tunnen kärppäfaneista porukkaa monta kymmentä ja pari todella hyvää kaveria. Mun pitäisi ilmoittaa toi viesti ylläpidolle, koska toi oli mauton ja loukkaava! Eiköhän tämä keskustelu mennyt nyt vähän yli taasen. No näyttää olevan vaikeaa olla Suomen johtava faniporukka. Jokaisessa porukassa on muutama mätä omena, niin myös teidän leirissä and thats true.

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.11.2009 22:42

Nestori suoltaa ihan järjetöntä paskaa tällähetkellä. Ultras jokerit, pilottitakkiset kuulapäät, oikeasti mikset ota ikinä tietoa asioista, kun valitset sen helpoimman tien lukea netistä? Varsin helppo yhtyä muiden tietoihin, mitkä ovat usein tuulesta temmattuja.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 14.11.2009 22:42

Kannattajakulttuuria tai ei, mutta ihan yhtä hyvin Jokkeri joku voisi ilmoittaa seuraavan pätkän ylläpidolle:

Mua suorastaan ketuttaa kuunnella Ifk fanejen lauluja, jotka vedetään Ruotsin kielellä. Noh eihän sille tietysti mitään voi että suurin osa Ifk:n kannattajia on kermaperseitä Sipoosta.

Tasan yhtä paljon provoiluksi ja loukkaukseksi tulkittava heitto kuin Nestorin. Että ollaanpas tarkkana ennen kuin hutkitaan.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga