SM-Liigan kannattajakulttuuri

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

Re: SM-Liigan kannattajakulttuuri

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 14.11.2009 23:26

Kysymys kaikille kumpi on pahempi asia?

Kahden metrin lakana katsomossa vai
se että hyökkää toisen joukkueen fanibaariin ja ottaa itse turpaan?
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 14.11.2009 23:29

Uskomatonta paskaa sekä Luturin, että Jokkerin kirjoittamana! Toinen sanoo, että oikeusjutun ainekset on olemassa ja toinen väittää silmät kirkkaina, ettei joukkueen menestys vaikuta fanien toimintaan mitenkään? Voi vittu mitä pellejä te oottekaan! Johan te omalla käytöksellänne osoitatte omat sananne hevonpaskaksi! Vähän kritisoidaan, niin hyökätään päälle kuin yleinen syyttäjä! Maalaiskunnassa tai ei, niin KFC:n fanit jylläävät kaikki muut ja te itsekeskeiset, omaan napaanne tuijottavat stadilaiset jäätte jälleen kerran toiseksi! Tämä keskustelu päättyy minun osaltani tähän, koska Lutur uhkaili jo käräjillä! Stadilaisia ei saa arvostella, siitä teille plussaa! :D

ps. Jokkerin kysymykseen vastauksena: väkivalta on aina pahasta fanien kesken, joten vastaan B. Tämä on jääkiekkoa, ei sen vakavampaa! ;)
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 14.11.2009 23:30

Henkilökohtaisuuksia ja muuta provoa vielä lisää, niin rupee tippumaan pelikieltoa urakalla.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 14.11.2009 23:33

Iso juttu nousi yhdestä valkoisesta lakanasta. No big deal, vaikka paska läppä olikin.

Eiköhän lapset mennä nukkumaan ja oteta sitä ennen muutama rauhoittava :tuoppi:

:moi:

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.11.2009 23:34

Nestori kirjoitti:Uskomatonta paskaa sekä Luturin, että Jokkerin kirjoittamana! Toinen sanoo, että oikeusjutun ainekset on olemassa ja toinen väittää silmät kirkkaina, ettei joukkueen menestys vaikuta fanien toimintaan mitenkään? Voi vittu mitä pellejä te oottekaan! Johan te omalla käytöksellänne osoitatte omat sananne hevonpaskaksi! Vähän kritisoidaan, niin hyökätään päälle kuin yleinen syyttäjä! Maalaiskunnassa tai ei, niin KFC:n fanit jylläävät kaikki muut ja te itsekeskeiset, omaan napaanne tuijottavat stadilaiset jäätte jälleen kerran toiseksi! Tämä keskustelu päättyy minun osaltani tähän, koska Lutur uhkaili jo käräjillä! Stadilaisia ei saa arvostella, siitä teille plussaa! :D

ps. Jokkerin kysymykseen vastauksena: väkivalta on aina pahasta fanien kesken, joten vastaan B. Tämä on jääkiekkoa, ei sen vakavampaa! ;)

Vähän kritoisoidaan? Sun kirjoituksesi eivät ole sitä olleet lähimaillakaan, vaan pelkkiä omiafaktoja.

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

ViestiKirjoittaja Friiku » 14.11.2009 23:43

No kerrotaan tähän väliin nyt oma mielipide koko asiasta:

Lakana sinäänsä ihan ok mukahassuttelua ja mediassa kyllä tehty taas kärpäsestä härkänen, mutta itteäni eilisessä ottelussa ottelun lisäksi vitutti se, kun about kokoajan tulee chantteina joko "hata ifk" tai "pissa på ifk:ta". Silloin tällöin huudettuina nämä ovat ihan mukavia, mutta kun jatkuvasti pitää hokea näitä, niin alkaa jo itteäkin vituttamaan. Jokereitakin olisi kiva välillä kannattaa :angryw: .

Suosikkijoukkue: Porin Ässät Liigan pudotuspeleissä keväällä 2016

ViestiKirjoittaja kuningas26 » 15.11.2009 00:11

Arvostan vasta sitten, kun joku siirtyy sanoista tekoihin ja käy kusemassa vaihtoaitioon pelaajien päälle.
Four passes break any defence

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 15.11.2009 00:53

Jokkeri kirjoitti:Mua suorastaan ketuttaa kuunnella Ifk fanejen lauluja, jotka vedetään Ruotsin kielellä.

Hauskinta näissä on vielä se, että jotkut eivät edes tiedä mitä laulelevat :tuoppi:

Rauhoittukaapas nyt taas kaikki ettei Dev pääse käyttämään voimiaan.

ja loppuun vielä pakko sanoa että Kunkku tyhjensi pajatson. Yhdyn tähän:
kuningas26 kirjoitti:Arvostan vasta sitten, kun joku siirtyy sanoista tekoihin ja käy kusemassa vaihtoaitioon pelaajien päälle.
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 15.11.2009 01:56

kuningas26 kirjoitti:Arvostan vasta sitten, kun joku siirtyy sanoista tekoihin ja käy kusemassa vaihtoaitioon pelaajien päälle.

Ei kai sitä nyt vaasalaisten omimaa keksintöä muualla käytetä.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 15.11.2009 12:18

En tiedä mitä ottelussa on huudeltu tai muuta, mutta kyllpä taas ollaan vedetty iso haloo pienestä lakanasta. Ihan harmitonta pikku pilaa.
Tuosta lapsijutusta taas semmosta, että kyllä vanhemmat varmasti tietävät tai ainakin pitäisi tietää mitä tekeevät kun vievät lapsensa keskelle Jokerit - HIFK peliä ja tuskin tuosta mitään elinikäisiä traumoja tulee.

Mätiä omenoita todellakin mahtuu jokaiseen joukkoon. Niin myös meille joka eilen tuli todistettua. Sattui eilen mukaan taas semmoinen jätkä joka ei ennen ollut käynyt varmaan edes jääkiekkomatsissa ja heti kun kurvattiin jäähallin pihasta pois oli jo känni huipussaan. Siinä matkan aikana uhkas tappaa monet ja puukkookin heilutti. Ketään se janari ei olis saanut matalaksi, en tiiä mitä tapahtu matkan jälkeen, mutta luulen että hänelle annettiin turpaan parin henkilön toimesta. Ei ole tommosilla mitään asiaa reissuille enää.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 15.11.2009 14:11

Aika turhaa on ollut taas tämä keskustelu ja kohu, joka kiteytyy kyllä helposti siihen mikä on Suomen vihatuin joukkue & faniporukka. Täällä jauhetaan yhdestä lakanasta useampi sivu, kun samaisena iltana on tapahtunut paljon pahempaakin.
Joukko Ifk:n faneja hyökkää Jokerifanien omaan ravintolaan Pasilassa tarkoituksena laittaa porukkaa matalaksi. Käykin legendaarisesti ja saavat itse turpaansa. Tähän ei tullut juuri mitään kommentteja keneltäkään, mutta siitä yhdestä lakanasta vain jauhettiin. Jos Jokerifanit olisivat tehneet tuon hyökkäyksen, niin voi että sitä viestien määrää. Noh anyway mun osalta tää juttu on loppuun käsitelty, mutta osoittaa sen että Jokerit on vihatuin joukkue koko Suomessa. Eihöhän nämä punapaitaiset pandatkin oppineet, että mihin ei kannata nyrkit pystyssä tulla.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 15.11.2009 14:50

Jokkeri kirjoitti: Noh anyway mun osalta tää juttu on loppuun käsitelty, mutta osoittaa sen että Jokerit on vihatuin joukkue koko Suomessa.

Niin no en tiiä onko vihatuin joukkue, mutta itellä Jokerit on se rakkain vihollinen. Mitään seuraan en varsinaisesti inhoa, mutta Jokerit on sellainen joukkue, joka herättää tunteita (hyvä asia.) Jokerit on vastustajana se paras, jonka voittaminen on aina yhtä mahtavaa, mutta häviäminen tuskallista.

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja killedong » 15.11.2009 18:35

Jokkeri kirjoitti:Aika turhaa on ollut taas tämä keskustelu ja kohu, joka kiteytyy kyllä helposti siihen mikä on Suomen vihatuin joukkue & faniporukka. Täällä jauhetaan yhdestä lakanasta useampi sivu, kun samaisena iltana on tapahtunut paljon pahempaakin.
Joukko Ifk:n faneja hyökkää Jokerifanien omaan ravintolaan Pasilassa tarkoituksena laittaa porukkaa matalaksi. Käykin legendaarisesti ja saavat itse turpaansa. Tähän ei tullut juuri mitään kommentteja keneltäkään, mutta siitä yhdestä lakanasta vain jauhettiin. Jos Jokerifanit olisivat tehneet tuon hyökkäyksen, niin voi että sitä viestien määrää. Noh anyway mun osalta tää juttu on loppuun käsitelty, mutta osoittaa sen että Jokerit on vihatuin joukkue koko Suomessa. Eihöhän nämä punapaitaiset pandatkin oppineet, että mihin ei kannata nyrkit pystyssä tulla.

olitkos itse paikan päällä?

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 15.11.2009 18:39

No tuollahan se Jokkeri kertoi jo monta sivua sitten olleensa paikalla ja tuntuu käyvän katsomassa lähes kaikki Jokerien kotipelit. Itse en ota tuohon perjantaiseen muuta kantaa, kun että ihan mukava hauska pieni pila, naurettava kohu siitä vaan saatiin aikaiseksi. Aina näitä kuittailuita on ollut IFK:lla ja Jokereilla, suuntaa sun toiseen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 15.11.2009 23:43

Killedong varmaan halusi kysyä että oliko Jokkeri paikalla tuossa "tappelussa". Itse en usko ennenkuin tulee jotain oikeaa varmistusta tällaisesta. Siihen asti Pissa-läppä oli uskomattoman paska ja kaikki paskan mukahassuttelun keksijät idiootteja :shame:
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga