SM-Liigan kannattajakulttuuri

Keskustelua Liigasta ja sen tapahtumista.
Suosikkijoukkue: HIFK

Re: SM-Liigan kannattajakulttuuri

ViestiKirjoittaja killedong » 16.11.2009 09:29

Metsäkulma kirjoitti:Killedong varmaan halusi kysyä että oliko Jokkeri paikalla tuossa "tappelussa". Itse en usko ennenkuin tulee jotain oikeaa varmistusta tällaisesta. Siihen asti Pissa-läppä oli uskomattoman paska ja kaikki paskan mukahassuttelun keksijät idiootteja :shame:

juurikin näin!

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 16.11.2009 17:15

Metsäkulma kirjoitti:Killedong varmaan halusi kysyä että oliko Jokkeri paikalla tuossa "tappelussa". Itse en usko ennenkuin tulee jotain oikeaa varmistusta tällaisesta. Siihen asti Pissa-läppä oli uskomattoman paska ja kaikki paskan mukahassuttelun keksijät idiootteja :shame:

Ei mun tarvitse omia lähteitäni sulle kuule kertoa. Sen verran voin sanoa, että itse en ollut kyseissä ravintolassa siihen aikaan. Minulle on aivan sama mitä sinä uskot. Mun puolesta tämä keskustelu on niin täysin koluttu, että antaa olla. Tps:n kannattajathan eivät ikinä tule olemaan esillä, koska toiminta on niin hajutonta ja mautonta.
ps. Kaikkien asioiden lähteitä ei tarvitse tuollaisille hölösuille kertoa.
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 16.11.2009 17:46

Tosiaan nyt joku sanoi Jokkerin lähteistä pahaa sanaa ja heti on Turkulaisten vika. Oot sie epeli, mutta muista, että jos mennään tuollaiselle linjalle ja tuolla tyylillä niin varotusta tippuu helposti. Tästä ollaan jo varoitettu tässä ketjussa. Kritisoida voit, mutta tee se nyt herranisä edes oikein.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 16.11.2009 17:52

Honkanen kirjoitti:Tosiaan nyt joku sanoi Jokkerin lähteistä pahaa sanaa ja heti on Turkulaisten vika. Oot sie epeli, mutta muista, että jos mennään tuollaiselle linjalle ja tuolla tyylillä niin varotusta tippuu helposti. Tästä ollaan jo varoitettu tässä ketjussa. Kritisoida voit, mutta tee se nyt herranisä edes oikein.

No anteeksi. Mutta ei mun tarvitse omia lähteitäni täällä kertoa. Puhun vain faktaa ja jos joku ei sitä usko niin voi voi. 20 vuotta Jokereiden merkeissä halleilla on tuonut sen verran tuttuja, että joitakin asioita kuulee mitä ei ole lehdissäkään.

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 16.11.2009 17:55

...
Viimeksi muokannut Multi päivämäärä 22.08.2014 16:17, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 16.11.2009 18:18

Kyllä rupesi suoraan sanottuna ketuttamaan esimerkkinä tämän ketjun viestit. Huudellaan kovasti joka puolelta lehtijuttujen perusteella ja yksikään ei tainnut olla hallissa minun lisäkseni? Jokereiden fanitoimintaa saa haukkua ihan miten vain, mutta jos sanon totuuden esimerkkinä Tps:n vastaavasta on se heti bannin aihe. Ei mun tuttuni ole mitään hallien nakkijonojen vanhoja setiä, niin kuin te täällä luulette. Kuten sanon aivan sama mitä mieltä olette, mutta aivan kaikkea ei almamediakaan (Virallinen Ifk toimitus suomessa IS, IL, MTV3) uutisoi. Perjantainen ei kuulkaas ollut ensimmäinen kerta kun tämä ryhmä punaisissa paidoissaan tekee samoja temppujaan fyysisesti tai siis yrittää. Minä hyväksyn ihan täysin jullien huudot Hjalliksen huorat & Kaasua Tomek, mutta kyllä ne ovat paljon rajumpia kuin perjantainen. Nämä suulliset provot kuuluvat paikallispeleihin ja sitä ei voi näköjään tajuta jos ei ole Helsinkiläinen. Kaiken fyysisen sen sijaan tuomitsen täysin, paitsi silloin jos kimppuuni käydään. Haluankin lopuksi siteerata legendaarista Aholan Harria;

"Asiallista kieltä pittää käyttää, anna sakkoa saatana, anna kakkua"!

Jos haluatte minut penaltylle laittaa, niin siitä vain. Ei tunnu missään, omapa on häviönne.
Tämä keskustelu on loppuunkäsitelty.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 16.11.2009 18:40

Jokkeri kirjoitti:Kyllä rupesi suoraan sanottuna ketuttamaan esimerkkinä tämän ketjun viestit. Huudellaan kovasti joka puolelta lehtijuttujen perusteella

Jos tätä ketjua oikein tarkasti katsoo, niin Jokkeri on nimenomaan itse tuonut nämä minimaaliset lehtijutut tässä ketjussa esille, ja vielä jatkoviesteillään pyrkinyt niitä paisuttamaan. Tätä ketjua lukiessa voi tosiaan saada sellaisen kuvan että jostakin yksittäisestä lakanasta olisi ollut jotkut jättikohuotsikot lehdissä, mutta tarkemmin katsottuna vain Jokkerin viesteissä niistä väännetään elämää suurempia.

Jokkeri kirjoitti:Jos haluatte minut penaltylle laittaa, niin siitä vain. Ei tunnu missään, omapa on häviönne.
Tämä keskustelu on loppuunkäsitelty.

Rangaistuksia ei nyt tarvita, mutta minunkin puolestani juttua voitaneen pitää loppuunkäsiteltynä, mikäli jollakulla ei ole asiaan täysin uutta näkökulmaa, tai muuten sellaista kommenttia joka ei olisi tässä ketjussa jo useaan kertaan toistunut.
Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 16.11.2009 18:41

Tässä ei ollut kysymys nyt siitä, että haukutko Tepsiä vai vaikkapa SaiPaa. Tässä oli kysymys siitä periaatteesta, että kun joku epäili sinun lähteitäsi niin heti sieltä tulee se tuttu Turku-kortti "Turkulaisten vika vittu kaikki!" (ja tämä oli sitten kärjistetty). Se nyt vaan on periaatteen kysymys sillä jos joku sanoisi Jokereista tai Jokereiden fanitoiminnasta jotain tuollaista niin raporttia lähtisi taatusti samantien.

Kritisoida saa, mutta voi sitä nyt laittaa vaikkapa jotain perusteluita tälle väitteelle. Kenellekkään varmasti ei tule yllätyksenä, että sinä vihaat Turkua ja Ruotsia ylitse kaiken, mutta kun ne sinun vihasi tulevat ilmi lähinnä "Turku on perseestä"-huutoina niin pakkohan siihen on alkaa puuttumaan. Järjellä ja tunteella syntyy parhaimmat tekstit.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 16.11.2009 18:52

Vielä muutama sana siitä, että Hijo toin tuon lehtiasian esille koska se asia on niin naurettava. Että noin pieni asia tarvitaan päästäkseen iltapäivä-lehteen. Noh mutta se siitä ja sen kestävyydestä.
Honkanen, Tepsi oli esimerkki koska siellä ei hirveästi tuota organisoitua fanitoimintaa nykyaikana ole. Minä en suoranaisesti vihaa Turkua tai Tps:ää, mutta olen kritisoinut niitä asioita mitä siellä on tehty väärin viime vuosina. Järjestettyjä isojen massojen vierasreissuja en ole kyllä pongannut Tps:n puolelta moneen aikaan. Toivottavasti sellaista tulisi ja toivonkin turkulaisten kannustavan ryhmää, niin nousu kuin laskuaikoina.

ViestiKirjoittaja Multi » 16.11.2009 19:55

...
Viimeksi muokannut Multi päivämäärä 22.08.2014 16:17, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 16.11.2009 20:09

DrMultihunter kirjoitti:Ensin tietenkin kannattaisi alkaa hoitamaan oman fanitoiminan ongelmia ja kritisoida rakentavasti omaaryhmää, ennenkuin alkaa huutelemaan muiden ryhmien huonoutta. En jaksa uskoa, että Jokerien fanitoiminnassa ei olisi mitään parannettavaa.

Eipä mulla ole täällä tarvettä sitä alkaa kritisoimaan ja hoitamaan, vaan se tapahtuu omissa faniryhmissämme. Joita on Eteläpäädyssä useampia tälläkin hetkellä. Meillä oli reippaasti yli tuhat henkeä Ifk:ta vastaan Eteläpäädyssä ja jokaisella on oma mielipiteensä asioista. Pointtina on kuitenkin se, että paljon on tehtävää meillä ja paljon on muuallakin Suomessa. Olimme fanitoimintamme huipulla edellisellä katastrooffi kaudella 05-06, kun meillä oli vain yksi ryhmittymä minkä alle kuuluimme. Nyt toiminta on laajentunut ja mielipiteitä on niin monia. Silti vierasreissuista saamme auttamatta eniten credittiä ympäri Suomea. Laaja chantti valikoimamme ja eniten organisoitua fanitoimintaa vastaava toiminta on meidän valttimme. Eteläpääty on myös liigan eliittiä ja sitä ei voi kiistää. Areenan iso ala tulee tuottamaan aina vaikeuksia, mutta sille emme voi mitään. Kuitenkin meininki esimerkiksi viime perjantaina vaikkapa ensimmäisessä erässä oli loistavaa koko hallissa. Tapparalla taitaa olla eniten rekisteröityjä jäsentiä, mutta itse toiminta on suht vaisua kotihallissa. Kyllä edelleen olen sitä mieltä että Suomen huipulla ovat Ifk:n fanit, Etäkärpät & Jokerifanit. Kaikki kolme saavat hyvää credittiä myös vierasjoukkueen puolelta ollessaan reissussa. Tulee mieleen 05-06 kauden viimeinen peli Tampereella, kun peli oli 15 minuuttia sitten jo loppunut. Jokerifanit sen kun jatkoivat huutamista ja vaativat joukkuetta takaisin kentälle hävityn pelin jälkeen. Kyseessä oli tv-peli ja muistan kommentin; Harvoin näkee tälläistä suomalaisessa kannattajakulttuurissa.

ViestiKirjoittaja Multi » 16.11.2009 20:48

...
Viimeksi muokannut Multi päivämäärä 22.08.2014 16:18, muokattu yhteensä 1 kerran

Suosikkijoukkue: KalPa, Tampa Bay Lightning, Jokerit

ViestiKirjoittaja Kossi » 17.11.2009 18:06

Jokkeri kirjoitti:Tulee mieleen 05-06 kauden viimeinen peli Tampereella, kun peli oli 15 minuuttia sitten jo loppunut. Jokerifanit sen kun jatkoivat huutamista ja vaativat joukkuetta takaisin kentälle hävityn pelin jälkeen. Kyseessä oli tv-peli ja muistan kommentin; Harvoin näkee tälläistä suomalaisessa kannattajakulttuurissa.

Tämä on todela hienoa etenkin suomessa. Kun viime keväänä hävittiin Jyväskylässä viimenen peli välieriä niin jatkettiin vaan huutamista ja matsin jälkeen meidän ryhmä chanttas siellä tappiosta huolimatta.
Lätkä on tehty koettavaksi livenä!

INTEGROITU UIMALAKKI

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 17.12.2009 11:53

SM-Liigassa yli miljoona katsojaa

Hienoa! Yli miljoona katsojaa vaivutunut ympäri Suomea katsomaan ja tässä tulos. Jos sama tahti jatkuu, niin katsojia on keväällä ollut lähelle tai yli kaksi miljoonaa. eusa_clap
...

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 18.12.2009 21:24

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2009121810811412_jk.shtml

Sattuu sitä muissakin leireissä ja jokaisessa faniporukassa on mustia lampaita.
Tosin noin älyvapaata touhua, että kustaan omien päälle en kyllä muista ihan heti tapahtuneen.

EdellinenSeuraava

Paluu Liiga