Mitä NHL-joukkuetta kannatat ?

Keskustelua NHL:stä ja sen pelaajista.

Mitä NHL-joukkuetta kannatat?

Anaheim
3
6%
Boston
4
8%
Buffalo
1
2%
Calgary
0
Ei ääniä
Carolina
0
Ei ääniä
Chicago
4
8%
Colorado
1
2%
Columbus
0
Ei ääniä
Dallas
1
2%
Detroit
3
6%
Edmonton
3
6%
Florida
0
Ei ääniä
Los Angeles
1
2%
Minnesota
6
12%
Montreal
3
6%
Nashville
1
2%
New Jersey
1
2%
NY Islanders
1
2%
NY Rangers
2
4%
Ottawa
0
Ei ääniä
Philadelphia
1
2%
Phoenix
2
4%
Pittsburgh
2
4%
San Jose
1
2%
St. Louis
1
2%
Tampa Bay
3
6%
Toronto
3
6%
Vancouver
0
Ei ääniä
Washington
3
6%
Winnipeg
1
2%

Ääniä yhteensä : 52
Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

Re: Mitä NHL-joukkuetta kannatat ?

ViestiKirjoittaja Crick » 19.01.2013 12:07

Aika yllättävää, että Ducks on muutaman muun seuran kanssa jaetulla ykköspaikalla oman ääneni jälkeen. Kyllähän tuo on oma suosikki ollut siitä lähtien kun NHL:ään tuli. Kai se Disney siinä iski silloin nuoriin paljon ja itselläkin oli ainakin pipoa ja takkia. Alkukausina joukkue oli aivan umpisurkea, mutta Selänteen tulon myötä joukkueen pelit olivat todella hyvää viihdettä, sillä niin dominoiva parivaljakko Kariya-Selänne oli. Viime vuoden lopulla tulikin ostettua sitten hallilta t-paita ja fanipaita.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 19.01.2013 19:05

Ei tuolla kyllä ole ykköspaikalla kuin yksi joukkue ja se on Wild 13 fanin lukemalla. :D

Itsehän olen kannustanut jo monta vuotta Red Wingsiä.

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 19.01.2013 19:09

Ink kirjoitti:Ei tuolla kyllä ole ykköspaikalla kuin yksi joukkue ja se on Wild 13 fanin lukemalla. :D

Kappas vaan, painovirhe paholainen. Piti kyllä tarkoittaa, että jaetulla kakkossijalla. :facepalm:
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 14.02.2013 15:04

Tätä ketjua voisivat moderaattorit muokata siihen muotoon, että tuota suosikkijoukkuetta saa halutessaan vaihtaa. En nimittäin äänestystä avatessani uskonut että eräällä nimimerkillä on suosikkijoukkue tässä parinvuoden sisään vaihtunut Pitsburghin, Washingtonin ja Islandersin kautta Columbukseen. Tainnut muuten samalla hardcorefanilla vaihtua nimimerkkikin muutamaan otteeseen. Oravan luonne? :laugh: :Thumb up:
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Suosikkijoukkue: Toronto Maple Leafs, Team Canada, Bundesliga

ViestiKirjoittaja kuutis » 14.02.2013 17:14

Afinogenov kirjoitti:Tätä ketjua voisivat moderaattorit muokata siihen muotoon, että tuota suosikkijoukkuetta saa halutessaan vaihtaa. En nimittäin äänestystä avatessani uskonut että eräällä nimimerkillä on suosikkijoukkue tässä parinvuoden sisään vaihtunut Pitsburghin, Washingtonin ja Islandersin kautta Columbukseen. Tainnut muuten samalla hardcorefanilla vaihtua nimimerkkikin muutamaan otteeseen. Oravan luonne?

Samaa mieltä, etenkin kun itsellä se on vaihtunut kerran.
Toronto Maple Leafs & Leaf Nation
O Canada our home and native land

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 14.02.2013 17:55

Mistä tämä suosikkijengien hylkääminen johtuu, jota tälläkin foorumilla nähdään? Ite en voisi kuvitellakkaan koskaan vaihtavani Minnesotaa johonkin toiseen seuraan. KHL:ssä Magnitogorsk on ollut aina se suosikki ja samoin SM-liigasta Kärpät. Ei se nyt niin voi mennä, että joka vuosi on eri suosikkijengi vai onko se nykyaikaa?

Vieläkö Unkki kannattaa Flamesia vai joko pian vaihdat seuraa? Ei Flames kuitenkaan koskaan tule mitään saavuttamaan, joten eikö olisi parempi luovuttaa ja liittyä Wildin kannattajien joukkoon, jossa menestys on ollut viime vuosina paljon parempaa :mrgreen:

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 14.02.2013 18:02

InFlames kirjoitti:Mistä tämä suosikkijengien hylkääminen johtuu, jota tälläkin foorumilla nähdään?

Ei ole samanlaisia tunnesiteitä NHL-jengeihin, mitä esimerkiksi liigajoukkueita kohtaan. Siinähän se suurin syy lienee. Itse olen kanssa tätä sorttia joka ei vaihda jengiä mihinkään suuntaan. Suomessa se on IFK ja NHL:ssä Canadiens. Symppis seuroja on tietysti monia, kuten Washington ja Philly NHL:ssä.

Äänestys laitettu kokonaan uusiksi, koska vanhassa oli vielä mukana Atlanta ja Winnipeg puuttui.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 14.02.2013 22:44

InFlames kirjoitti:..joten eikö olisi parempi luovuttaa ja liittyä Wildin kannattajien joukkoon, jossa menestys on ollut viime vuosina paljon parempaa :mrgreen:

Kyllä, suorastaan päätä huimaavaa. Eikä tuo Wildin meno tule tuosta hirveästi paranemaankaan. " :Thumb up: " Itse olen ollut Edmontonin kelkassa vuodesta 2005, turha sitä joukkuetta on enää näin monen vuoden rämpimisen jälkeen alkaa vaihtamaan.
Viimeksi muokannut Zubru päivämäärä 15.02.2013 15:10, muokattu yhteensä 1 kerran
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 15.02.2013 05:36

Niin, kuten Dev jo asian ilmaisikin; Yksinkertaisesti tunneside johonkin Islandersiinkin ei ole samaa luokkaa mitä se on esimerkiksi kotoista Palloseuraa kohtaan. Islandersin seuraaminen on jatkunut sen nelisen vuotta (?) ja pikkuhiljaa ähky on hiipinyt puseroon kyseisen seuran toilailuja.. Nino Niederreiterin pakkopeluuttaminen viime kaudella kuvaa ehkä parhaiten organisaation nykytilaa ja sitä pääpiirteistä ongelmaa; Seura joutuu tekemään idioottimaisia ratkaisuja jo pelkästään sen eteen, että pääsisivät palkkalattiasta ylitse, koska arvon mr. Wang ei halua syynätä rahaa porsaaseen joka ei tuota. Tavares, Moulson, Grabner, Hamonic, Streit... Kaikki helvetin hienoja miehiä ja varmasti tulen jatkossakin seuraamaan Islandersia tavallista tarkkaavaisemmalla silmällä, mutta noin muuten seura ei vaan enää sytytä samalla tavalla kuin vaikkapa vielä viime kaudella..

Columbus nyt vaan on herättänyt ennenkin mielenkiintoni (lähinnä Rick Nash'n takia) ja Kekäläisen liittyminen senkun vahvistaa fiilispohjaa seuraa kohtaan.. Eihän tässä vielä mistään virallisesta uudesta kannattuskohteesta voitane puhua, mutta mielenkiinnolla seuraan seuran tekemisiä ja katsotaan leimahtaako se ihastuminen rakkaudeksi jossain kohtaa! Kilpakosijoitakin kun on..! :D

Tällä kaudella on tullut nähtyä tavallista enemmän San Josen ja Edmontonin pelejä ja täytyy sanoa, että Edmontonin pelitapa on iskenyt kyllä meikäläiseen kuin kuuma veitsi voihin.. Eihän se aina kovin kaunista ole ja tappioitakin varmasti tulee, mutta on se vaan perkeleen hienoa katsella tuota nuoren katraan pelaamista ja kirmaamista!
Syystä, että pidän taukoa Tepsistä ja SM-liigasta loppukauden, jotta sitä jaksaa myös jatkossa seurata, on myös seurantaan mennyt St.Louis Blues, jota sitäkin on Columbuksen tapaan tullut seurattua pirteällä sivusilmällä jo pidemmän aikaa. Olihan se ensimmäinen lempipuolustajani ikinä sentään legendaarinen Al MacInnis sekä hänen legendaaristakin legendaarisempi kutinsa. Pari ex-Tepsiläistä sekä hemmetin hyvin kasattu nuori runko sen kuin lisäävät mielenkiintoa seuraa kohtaan..

Saapa nyt nähdä mitä sitä tulee sitten kannatettua. Edetään rauhassa ettei lähdetä suin päin suhteeseen tyhjän arvan kanssa, kuten tehtiin jo kerran..
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 15.02.2013 10:16

Detroitia olen kannattanut jo monta monituista vuotta eikä se suosikki siitä ole mihinkään vaihtumassa.

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 15.02.2013 12:06

Aika lailla yksinäinen olen Maple Leafsin kanssa. :mrgreen: Tosin tiedän, että täältä löytyy muitakin Toronto-kannattajia, mutta he eivät ole vielä käyneet äänestämässä.

Toronton kannattamisen lisäksi gloryhynttaan kaikkia niitä joukkueita, joissa pelaa suomalaisia. :Thumb up:
Oulun Kärpät

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 15.02.2013 12:45

Motor City Hockeytown edelleen ... kateelliset panettelee, mutta "original six"-juna kulkee vaan .. kulkee ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: KalPa, Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja KilleriPilleri » 15.02.2013 19:35

Anaheimin "mahtiankkoja" siitä saakka kun NHL:ää on tullut seurailtua, sympatiapisteet menee Minnesotalle ja Philadelphialle.

Suosikkijoukkue: Bolts

ViestiKirjoittaja OKR » 03.03.2013 20:36

Tampa Bay ollut suosikkini niin kauan kuin olen lätkää aktiivisesti seurannut.
Winnipegille menee sympatiat, vaikka Thrashersia-nimeä ja logoa jostain syystä suosinkin.

Suosikkijoukkue: Les Canadiens de Montréal

ViestiKirjoittaja Asiantuntija66 » 26.03.2013 10:58

Montreal Canadiens!
Voisin vaikka tässä aikani kuluksi selvittää miksi juuri Habs.

Kaikki alkoi keväällä 1995. Saku Koivu loisti Tukholman MM-kisoissa ja pelasi tiensä sydämeeni. Itse olin tuolloin vielä niin pieni että NHL ei ollut minulle kovinkaan tuttu.
Syksyllä -95 Koivu lähti kohti suurta tuntematonta. En edes osannut arvata vielä tuolloin että seura johon Koivu suuntasi tulisi itselleni olemaan se rakkauden kohde vielä tänäkin päivänä.
Seurasin Sakun otteita niin tarkasti kuin mahdollista. Eli tuohon aikaan se tarkoitti urheilu- ja tulosruutuja.
Koivun kasvaessa Montrealin joukkueen sankariksi ryhdyin itsekkin tutkimaan seuraa syvemmin.
Rakkauteni Canadiensia kohtaan kasvoi joka kausi yhä enemmän. Sakun lähdettyä Habsista se ei enää tuntunut niin suurelta asialta minulle. Ymmärsin että muutoksia Canadiens tarvitsi ja niitä myös teki. Pelaajat jotka Sakun jälkeen tulivat "vahvistamaan" Habsia olivat mitä olivat. Silti kevät 2010 oli itselleni jotain todella suurta. Cammallerin maalit playoffeissa tulevat uniini vielä tänäkin päivänä. Halakin torjunnat ovat piirtyneet verkkokalvoihini ikuisesti. Tämän kevään jälkeen playoff menestystä ei ole tullut. Ja viime kauden romahdus olivat karvas pettymys minulle.
Sitten tapahtuu jotain! Canadiens hankkii Marc Bergevinin GM:n pestiin. Nettipalstat täyttyvät riemukkaista viesteistä Habs kannattajilta. Onko Bergevin se mies joka johtaa meidät takaisin huipulle? Tällä hetkellä kaikki näyttää hyvältä! Habs on ensimmäistä kertaa minun elinaikanani sellaisessa lennossa että kaikki on mahdollista!

Onko tämä minun ja rakkaani kevät/kesä? Tätä kysymystä mietin lähes joka aamu.

EdellinenSeuraava

Paluu NHL