Stanley Cupin finaalit, Boston vs. Vancouver

Keskustelua NHL:stä ja sen pelaajista.
Suosikkijoukkue: Detroit red wings

Re: Stanley Cupin finaalit, Boston vs. Vancouver

ViestiKirjoittaja NikkeNakke » 10.06.2011 09:42

Ei todellakaan ole taputeltu,tänään Thomas vuorostaan romahtaa ja Vancouver jyrää.Nyt Canuksilla on se aika voittaa ne kaksi ottelua.Sitten olen tyytyväinen.

Tänään odotan hyvää ja vauhdikasta peliä, siinä tilanteessa nyt sarjassa ollaan.Se on hyvä että Vancouver luottaa edelleen Luongoon, nyt vain pitäisi vähän herätä.Ja myös Sedineille vähän enemmän liikettä käsiin ja maalihanat auki.Onhan se tietankin harmi jos Sedinit sitä kannua pääsevät nostelemaan.Mutta on myös todella hyvä että Salo sitä pääsisi tekemään, kyllähän hänelle soisi ennemmin voiton kuin Raskille, Salo on pelannut paljon enemmän.Nyt molemmat maalivahdit ovat pelannneet sen nollapelin mikä ennustuksessani oli, eli sillä linjalla ollaan oikeassa.Voitot voivat vieläkin mennä 4-2 Canuksille,mutta he eivät ole olleet vielä takaa-ajo asemassa niinkuin lupailin.Hyvältä näyttää,ja huomenna taas tänne spekuloimaan yön ottelua :cool:
"We want Teemu!"Winnipegiläiset heti NHL joukkueen paluun julkistamisen jälkeen...

Suosikkijoukkue: HPK, Edmonton Oilers

ViestiKirjoittaja Vinke » 10.06.2011 19:13

Toivoisin todella, että Salo saisi nostaa pyttyä. Se olisi hieno päätös hänen NHL-uralleen, ellei hän sitten vielä tahtoisi jatkaa. Tyyppi on saanu yli 40 erilaista vammaa uransa aikana ja pettymyksiäkin on tullut. Mutta melkoinen epäonnen soturi on Salo ollut, joten suotakoon hänelle vihdoin se Stanley Cup, karvasta kalkkiahan se olisi jos mies olisi hävinnyt: MM-finaalin, Maailmancup-finaalin, Olympia-finaalin ja SM-finaalin sekä siihen päälle vielä Stanley Cup-finaalin. Silloin Salo taitaa päästä samaan kuuluisaan kerhoon mm. Jarkko Ruudun, Toni Lydmanin ja Kimmo Timosen kanssa. Tosin, Jarkolla ja Timolla on SM-kulta, mutta onhan Salollakin Ruotsin Elitserienin mestaruus.
Jos häviää aina, pelkää voittamista.

Oranssi, sehän on voittajien väri.

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 10.06.2011 19:56

Itse olen ollut Bruinsin kelkassa alusta lähtien. Salolle soisin kyllä kannun, mutta mua oksettaa pelkkä ajatuskin, että Sedinit pääsee lähellekkin pyttyä :yuck: muuten ei sinällään mitään väliä.

Täytynee katsastaa viides peli, eikös se tänä yönä taas pyöri? :ugeek:
...

Suosikkijoukkue: Detroit red wings

ViestiKirjoittaja NikkeNakke » 11.06.2011 00:07

Ketunkolo kirjoitti:
Täytynee katsastaa viides peli, eikös se tänä yönä taas pyöri? :ugeek:

Kyllähän se pian tulee,ja olen katselu valmiudessa.
"We want Teemu!"Winnipegiläiset heti NHL joukkueen paluun julkistamisen jälkeen...

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 11.06.2011 01:05

Onko streamit jo valmiina, vai alennutteko maksukorttejen valtaan. :mrgreen: :Thumb up:

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

ViestiKirjoittaja Jack » 11.06.2011 01:07

DrMultihunter kirjoitti:Onko streamit jo valmiina, vai alennutteko maksukorttejen valtaan. :mrgreen:

Minä ja Salming kaivataan myös streamia. Ollaan jo valmiina juhlimaan Salmingin gurumestaruutta, sillä kuoharit löytyy jääkaapista. :champion:

VANCOUVER VOITTOON! eusa_clap
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

ViestiKirjoittaja Multi » 11.06.2011 01:10

Jackk kirjoitti:VANCOUVER VOITTOON!

Samaa mieltä en vain tajua miksi, olen koko pienen ikäni kannattanut Torontoa ja sympannyt Bostonia, nyt ei vaan tiimi jostain syystä nappaa ja olenkin GH:na siirtynyt VC- leiriin... :facepalm: Mietin tässä juurikin, että miten saisi kulutettua ajan ennen ottelun käynnistymistä... Ennen olisin syönyt, mutta nykyään pitää olla tarkempi linjoistaan, joten se ei käy. Pitänee kehitellä jotain ja Vancouver voittoon :tuoppi:

ViestiKirjoittaja Jack » 11.06.2011 01:18

Mistäs streamista meinaat multi katsoa peliä?

http://www.nhl.com/ice/page.htm?id=6961 ... nhl-rxl-fb
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

ViestiKirjoittaja Multi » 11.06.2011 01:26

Jackk kirjoitti:Mistäs streamista meinaat multi katsoa peliä?

En todellakaan tiedä, ajattelin juuri kyseistä samaa tiedätkö hyviä streamejä? Kyllähän noita löytyy aika hemmetin paljon mutta laadusta ei ole ennen matsin alkamista mitään takeita, pitänee selata kaikki streamijen tarjoajat läpi mitä kirjainmerkeistä löytyy...

ViestiKirjoittaja Multi » 11.06.2011 01:49

Aloittanen matsin seuraamisen --> http://www.slipstreamtv.com/main.php?id=schedule, joltain toimivalt streamilta.
Kuulemma terävä kuva ja ei pätki, noh kokeilemallahan se selviää.

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 11.06.2011 02:11

http://magictv.co/

Paras laatu, suosittelen.

Go Nucks go!
♥ TPS ♥

ViestiKirjoittaja Multi » 11.06.2011 02:17

Unknown kirjoitti:http://magictv.co/

Paras laatu, suosittelen.

Go Nucks go!
Hyvä laatunen on, muttai taidanpa sanoa että tässä laatu on vielä piirun parempi.

Suosikkijoukkue: KHL, NHL, Leijonat

ViestiKirjoittaja InFlames » 11.06.2011 12:08

Vancouver voittanut taas maalilla kotipelinsä :thumb_down: Pomppisi joskus noissa peleissä Bostonillekkin. Sedinit on yhden voiton päässä mestaruudesta, hyi helvetti :yuck: Game seveniin tämä sarja menee ja Bruins sen hoitaa vielä, toivottavasti.

ViestiKirjoittaja Jack » 11.06.2011 12:11

InFlames kirjoitti:Sedinit on yhden voiton päässä mestaruudesta, hyi helvetti

Pakko kysyä, että mikä noissa Sedineissä sinua kyrsii? :)

Tärkeintä kuitenkin on, että Salo saa palkinnon huikeasta urastaan Stanley Cupin muodossa.

Suosikkijoukkue: ...

ViestiKirjoittaja TheMuumio » 11.06.2011 12:12

InFlames kirjoitti:Sedinit on yhden voiton päässä mestaruudesta, hyi helvetti

Mulla oli vähän samat fiilikset ennen finaalisarjaa, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että Salo ansaitsee sen Stanley Cupin joten Vancouverille sitä toivotaan vaikka normaalisti näille ei toivo mitään muuta kuin paskaa niskaan :laugh: . Rask ei pääse edes pelaamaan niin vittuakos sitä sille.
"What kind of man kills because of ideology?
What kind of god justifies violence?"

Stratovarius - Elements

EdellinenSeuraava

Paluu NHL