Videoita NHL'stä

Keskustelua NHL:stä ja sen pelaajista.
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

Re: Videoita NHL'stä

ViestiKirjoittaja Legenda » 04.09.2008 20:37

Hänk kirjoitti:Anteeksi vain mutta tuohan se juuri on sitä kimpaantumista. :lol:

Sitten et varmaan ole nähnyt kenenkään kimpaantuvan ikinä?
Sanoin vaan oman mielipiteeni näistä sun iki-ihanista kokoelmistas.

Se on sinun oikeutesi, kunhan totesin, että senkin voit tehdä YV'llä, jos ei ole sen tärkeämpää asiaa.
Enkä toki täysin lytännyt, sanoin vaan etten itse näistä rakenna mitään.

Tämä on turhaa. En minäkään mene F1'sten ketjuun huutelemaan että ihan paska ketju jne, vaikka itsellä on loppunut Formuloiden seuraaminen.
Saat mun puolesta seuraavaks väsät vaikka Ismo Laitela kokoelman. :lol:

Voi toki sen väsätä sinulle heti, kun olet antanut minulle dokumenttia siitä, että Laitelan Ispellä on sopimus johonkin NHL seuraan olemassa. Muuten en oikein ymmärrä tätä heittoasi.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 05.09.2008 13:46

No ei tässä voi kuin ihmetellä että jätkä vetää totaalisen herneen nenään kun kerron oman mielipiteen, joka näköjään syvästi loukkasi rouva fästiä. Joo, saa riittää mun osalta OT. Tosi söpösti osaat tehdä hyberlinkin.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 05.09.2008 13:55

Noniin lopetetaan tämä keskustelu tähän ja jatketaan aiheessa.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 20.09.2008 08:04

"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: NHL

ViestiKirjoittaja gasp » 30.09.2008 12:39

"Peter Forsberg is probably the best player i've ever played against" -Scott Stevens

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: Rosenlewin Urheilijat-38, St. Louis Blues, HK TsSKA Moskova, HC Luvia

ViestiKirjoittaja HijoDelViento » 12.01.2009 13:18

Ehkä kommentoitavaa? Rekisteröidy mukaan ja anna sanataiteen miekkasi sivaltaa.............................

Edellinen

Paluu NHL