Lännen välierä: Anaheim Ducks - Los Angeles Kings

Keskustelua NHL:stä ja sen pelaajista.

Kumpi jatkoon?

Anaheim
5
45%
Los Angeles
6
55%

Ääniä yhteensä : 11
Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

Lännen välierä: Anaheim Ducks - Los Angeles Kings

ViestiKirjoittaja Jack » 02.05.2014 21:29

Lännen toisessa välieräparissa konferenssin voittaja Anaheim kohtaa runkosarjassa lännen konferenssin kuudenneksi sijoittuneen Los Angeles Kingsin. Sarjan ensimmäinen ottelu laitetaan tulille la-su yöllä 3:00.

Itse alan pikku hiljaa asettelemaan suosikin viittaa vierasjoukkue Kingsin niskaan. He taistelivat San Josea vastaan 3-0 tappioasemasta jatkoon ja osoittivat kuinka hyvää lätkää he osaavat pelata. Näyttäisi siltä että Quick alkaa taas saamaan kiekkoja kiinni. Tässä he eivät ainakaan Anaheimille häviä. Pesee Hilleri hiiren tarvittaessa vaikka silmät kiinni. Muutenkin koen Kingseillä olevan neljä tasaisempaa ketjua, jotka pystyvät Ankoille kampoihin laittamaan. Getzlaf-Perry duo pystyy hyvänä päivänä kahdestaan ratkomaan pelejä joukkueelle, mutta riittääkö se tästä sarjasta jatkoon. Aika tulee sen näyttämään.

Toivottavasti olen väärässä, mutta sanotaan että Kings jatkoon 4-2 voitoin.
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Suosikkijoukkue: TURKU, Minnesota Wild

Re: Lännen välierä: Anaheim Ducks - Los Angeles Kings

ViestiKirjoittaja Jack » 04.05.2014 09:57

Game 1 pelattiin viime yönä, jossa vierasjoukkue Los Angeles Kings raapi jatkoajalla vierasvoiton ja siirtyi ottelusarjassa johtoon. Selänne iski Anaheimille 2-1 johtomaalin kolmannen erän puolessa välissä, mutta Gaborik tasoitti ottelun vain 7s ennen pelin päättymistä. Jatkoajalla sama kaveri iski vielä ratkaisun. Viides perättäinen voitto Kingseille.

Olisipa kelvannut nuo 2-1 lukemat ja Selänteen voittomaali, mutta ei. Seuraavasta ottelusta olisi suotavaa voitto Ankoille. Muuten tulee kivinen tie.

Selänteen maali: http://www.youtube.com/watch?v=A68LNPqHYaY
Aurinkokuningas: "vaihdetaan klubin takkia, tuu sä koutsaamaan, luo se buumi tonne, mä tulen sinne jakamaan noit viisauksii sinne ylen lämpimää officee."

Paluu NHL