U20 MM-kisat Buffalossa 26.12. - 7.1.

Keskustelua maajoukkueista.
Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

Re: U20 MM-kisat Buffalossa 26.12. - 7.1.

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 06.01.2011 14:21

Olen sanaton. En enää tiedä, miten tuollaisiin vääriin syytöksiin pitäisi suhtautua. Lienee säännöissäkin kiellettyä, ettei toisen tekstejä saa noin pahasti vääristellä.

1. Puhuimme Jesse Virtasen pelaamisesta KooKoossa, ei Mestiksestä. Se näkyy niistä kaikista viesteistä, joissa asiaa on käsitelty. Mestistä ei mainittu sanallakaan. Etsi sellainen viesti, jossa väitän Virtasen pelanneen Mestiksessä.
2. Oletko sovinisti?
3. Todista ihmeessä, sillä tiedän, että sinä olit se, joka ne aloitti.
4. Puhuin näistä kisoista, en IIHF:n rankingista.
5. Puhuin näistä kisoista, en IIHF:n rankingista.

Ei ole omaa ranking-systeemiä, sinähän sen tilastoja sokeasti palvovana tiedät. Et siis pysty käsittämään, että joukkueita voi rankata muutenkin kuin IIHF:n pisteillä? Todella naivi ja lapsellinen käsitys, joka voi syntyä vain, kun jääkiekosta ei tosiaan ole muuta käsitystä kuin tilastot. Tiedätkö edes monta pelaajaa jäällä on yhtä aikaa?

En ole a) koskaan, b) missään, c) milloinkaan sanonut, että Tshekki ei olisi TOP6-kiekkomaa tai että Sveitsi olisi. Käänsit lauseeni täysin väärin ja jos suostuisit oikeasti lainaamaan sen tekstipätkäni, niin kantani tulisi siitä hyvin selville. Sen sijaan tyydyt käyttämään heittomerkkejä ja muuttelemaasi lausettani - en nyt ehdi perehtyä, mutta varmasti on olemassa myös laki, joka tällaisen toiminnan kieltää, eli en ehkä sinuna sille linjalle lähtisi. Neuvostoihannoinnistasi huolimatta Suomen lait tietääkseni pätevät myös sinuun. Venäjä ei ennakkosuosikkina tuohon puolivälieräotteluun lähtenyt, pidän siitä edelleen kiinni. Eikä lähtenyt myöskään välierään tai edes finaaliin. Perusteluna ei suinkaan ollut voitot Saksasta, Sveististä ja Slovakiasta - tiedät sen itsekin mutta koetat vain vääristellä sanomisiani, säälittävää - vaan ehjempi joukkuepelaaminen ja parempi mv-pelaaminen näin esimerkiksi. Jesse Virtanen on pelannut KooKoossa, mutta ei Mestistä mutta se nyt ei tähän liity millään muotoa, sillä kyse oli vain siitä, onko pelannut vaiko ei. Kanada-Suomi-pelillä en ole sanonut olevan merkitystä mihinkään, taas kirjoitat siis suoria valheita. Myöskään Kilpeläisestä en ole sanaakaan sanonut tämän kauden aikana, tuoppia valheellisille väitteillesi ( :tuoppi: ). "Kunnioita aina peliä, vastustajaa ja lopputulosta" - Venäjä ansaitsi voittonsa.

Jos olisin oikeasti tuollaisia asioita sanonut, niin voisit varmasti myös etsiä ne viestit ja lainata käyttämällä quote-koodia - mutta kun en ole, niin tyydyt jauhamaan jargonia valheilla eusa_clap
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 06.01.2011 16:06

Laviols kirjoitti: Siltikään ei mahtunut joukkueeseen. Riittikö se taso nyt sitten vai? Se että hänen luistelunsa,laukauksensa,hyökkäyspelaaminen on hyvää A-nuorten SM-liigassa ei tarkoita sitä että se olisi sitä samaa 5 kertaa kovempitasoisessa Nuorten MM-turnauksessa.

Todellakin on herranen aika.

Sinä väitit aluksi, että Partanen on melko puukätinen laituri ja minähän vain halusin korjata asian, kun olen hänet nähnyt ihan pelaamassa livenä. Missä vaiheessa olen sanonut, että hänen pitäisi olla joukkueessa? Varmasti sinun on hyvä arvioida Partasta tilastojen perusteella, kun et ole ilmeisesti tuon viimeisen lauseen mukaan nähnyt häntä kertaakaan pelaamassa.

Mun osalta tämä saa riittää.

ViestiKirjoittaja Laviols » 06.01.2011 16:19

Jyri8 kirjoitti:
Sinä väitit aluksi, että Partanen on melko puukätinen laituri ja minähän vain halusin korjata asian, kun olen hänet nähnyt ihan pelaamassa livenä. Missä vaiheessa olen sanonut, että hänen pitäisi olla joukkueessa? Varmasti sinun on hyvä arvioida Partasta tilastojen perusteella, kun et ole ilmeisesti tuon viimeisen lauseen mukaan nähnyt häntä kertaakaan pelaamassa.

Mun osalta tämä saa riittää.

Partanen on puukätinen pelaaja maajoukkuetasolle. Eli taso ei riitä tälle tasolle. Mikä siinnä nyt niin hankalaa on käsittää ettei se suomi-sarjaa dominoinut ukko ole välttämättä edes maskotin arvoinen pelaajatasoltaan SM-liigassa?
A-nuorten SM-liigassa ehkä laatu ukko mutta tusinatavaraa näissä karkeloissa.
Jos ei mahdu turnauksen 6 sijoittuneeseen joukkueeseen niin ei silloin tarvitse pelejä nähdäkkään tajutakseen totuuden. Eikä myöskään silloin tarvitse nähdä pelejä yhtään jos miettii mikä ero on A-nuorten SM-liigalla ja nuorten MM-kisoilla pelillisesti.

Jääkiekko on tilastourheilua.

Suosikkijoukkue: KooKoo, TPS, Hershey Bears & Washington Capitals

ViestiKirjoittaja Metsäkulma » 06.01.2011 16:44

Laviols kirjoitti:Jääkiekko on tilastourheilua.

Eli et tosiaan ole katsonut yhtään peliä myöskään tv:stä, kun ei kuluneet fraasitkaan mene oikein. Tulosurheilua hei.

Jesse Virtanen KooKoossa mjötäh - joko alat löytää niitä viestejä, joissa olen muka sanonut kaverin pelanneen KooKoossa Mestistä? :shotlaugh: :fuckyou:
"Väittää naispuolinen henkilö joka väitti Jesse Virtasen pelanneen kookoossa ja nähneensä hänen pelejään omin silmin"
"Jääkiekko on tilastourheilua"
- Laviols

Edellinen

Paluu Maajoukkue