Alexander Ovechkin

Kuva
Hank

Re: Alexander Ovechkin

ViestiKirjoittaja Hank » 20.03.2009 23:04

Unknown kirjoitti:Itse ihmettelen noita, ketkä itkee tuosta. Antaa pojan pitää hauskaa :peukkuylös:

Kyllähän sitä kentällä(kin) saa hauskaa pitää, mutta hyvän maun rajoissa.

Suosikkijoukkue: TPS, Caps

ViestiKirjoittaja jakkeri » 21.03.2009 00:47

Unknown kirjoitti:
Hank kirjoitti:Ovetshkin kohahdutti jälleen!

Tuosta voi jo olla montaa mieltä, meneekö jo kenties överiksi..

Itse ihmettelen noita, ketkä itkee tuosta. Antaa pojan pitää hauskaa :peukkuylös:

itkijöitä aina riittää, tuota hauskanpitoa on vaan mahtava katsoa :peukkuylös:

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.03.2009 10:40

Nyt meni liian pitkälle. Kiekkojumalat tulee kostamaan tämän tuuletuksen. Huomista CoachesCorneria odotellessa. Saa kuunnella Cherryn höpinät. Ei ole parempaa tapaa herätä sunnuntai aamuun. :mrgreen:

Joku kova skoutti sano joskus että Malkinista tulee parempi pelaaja kun Ovesta. Oikeassa oli. Ovechkin on tuote joka tuottaa enemmän tuloja seuralle. Malkin on jääkiekkoilija.

Sentään Green tajusi pysyä erossa tuosta tuuletustapauksesta. Ovechkin tulee toivottavasti loukkaantumaan kolmekymppisenä tekemäänsä hyppypleksituuletukseen.

http://www.youtube.com/watch?v=i5ZPa_wmkyI
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 21.03.2009 10:47

Niin siis se on väärin, että rakastaa lajia? Nimittäin se on aivan sama tekeekö sen maalin Ovie itse, Fedorov vai Morrisonn. Silti Ovie iloitsee maalista aivan helvetisti. Ja se on hienoa katseltavaa. Don Cherry voisi jo jättäytyä pois tehtävistään. Hän kun ei ikinä ole voinut sietää ketään pelaajaa joka tulee Euroopasta.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 21.03.2009 10:52

Minkälainen pelaaja suunnittelee etukäteen tuuletuksensa? Niin no vastaushan on AlexOvechkin. Sekoittaa vielä koko joukkueensa noilla tuuletuksilla. Pleijareissa joku Kimmo Timonen taas pimentää "Oven" ja se siitä sitten.

Kyllä Cherry tietää. Valmentanut mm Bobby Orria.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 21.03.2009 10:55

No Cherry nyt voi olla valmentanut vaikka Wayne Gretzkyä, mutta fakta on se, että hän on liian kapeanäköinen Eurooppalaisia kohtaan. Hänen mielestään Teemu Selännekkin taisi joskus olla ahne paska jne.

Jotkut tykkää, jotkut ei. Alex Ovechkin on silti kiistatta maailman parhaimpia pelaajia. Piste.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 21.03.2009 11:33

Minä en sitä lähde kiistämään, etteikö Ovechkin olisi maailman parhaita pelaajia. Ylimielinen kuitenkin nykypäivänä, pissi noussut pahasti päähän suoritusten myötä. Ei voi arvostaa kaveria, joka itse väittää itseään maailman parhaaksi pelaajaksi. Jääkiekon Christiano Ronaldo, kuitenkin ilman neiteilyjä.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja ruoska » 21.03.2009 13:21

En itse ainakaan näe tuossa tuuletuksessa mitään pahaa. Kielletään samantien kaikki tuuletukset pois kun kerta ei kukaan niitä kestä. Ihme touhua.

Pisti vaan tyksimään Oviesta vielä enemmän. Hieno mies ja kova pelaamaan. Respect!

edit: Koska halusin pullistella.
Viimeksi muokannut ruoska päivämäärä 21.03.2009 13:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 21.03.2009 13:31

ruoska kirjoitti:En itse ainakaan näe tuossa tuuletuksessa mitään pahaa. Kielletään samantien kaikki tuuletukset pois kun kerta ei kukaan niitä kestä. Ihme touhua.

Miksi sä lähtisit pullistelemaan asiaa ja vedät jotain kaikkien tuuletusten kieltämis settiä? Ei toki tuuletuksessa ole mitään pahaa, kuuluu kiekkoon siinä missä maalitkin. Se ehkä tässä vain on ollut pointtina että alkaako Ovylla nousta kusi päähän, hienoahan se on kattoa miten Ovy tuulettaa maalejaan koko sydämestä mutta tällainen show ja ennalta suunnitellut tuuletukset, ei oikein enää jaksa innostaa.

ViestiKirjoittaja jakkeri » 21.03.2009 13:49

"noussut kusi päähän" :D
ehkä näyttää siltä jossei oo yhtään seurannut Capitalsin pelejä, en tiedä?
kaukana siitä kuitenkin totuus.
Mahtava joukkuepelaaja ja antaa aina kaikkensa että joukkue voittaisi

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 21.03.2009 14:02

jakkeri kirjoitti:"noussut kusi päähän" :D
ehkä näyttää siltä jossei oo yhtään seurannut Capitalsin pelejä, en tiedä?
kaukana siitä kuitenkin totuus.
Mahtava joukkuepelaaja ja antaa aina kaikkensa että joukkue voittaisi

Kusi päähän oli tosiaankin vain siitä päätelty mitä olen videoilta nähnyt ja mediasta saanut lukea. Ei tietenkään se kiistä sitä etteikö Ovy olisi tämän hetken kovin hyökkääjä NHLssä, kuten jo todettiin, silti päätynyt jo jääkiekon Cristiano Ronaldon maineeseen.

Suosikkijoukkue: Sotkamon Jymy & Anaheim Ducks

ViestiKirjoittaja Crick » 21.03.2009 15:23

En minä ainakaan osaa täysin arvostaa urheilijaa joka leijuu jatkuvasti, vaikka olisi kuinka taitava ja hyvä. Joukkueurheiluun kuuluu osittain nöyrä asenne ja kunnioitus vastustajia kohtaan. Tietysti ihmiset ovat erilaisia, mutta tämä on minun mielipiteeni.
Helsingin Jokerit - Aina saa kärsiä ja hävetä

ViestiKirjoittaja jakkeri » 21.03.2009 22:29

Crick kirjoitti:En minä ainakaan osaa täysin arvostaa urheilijaa joka leijuu jatkuvasti, vaikka olisi kuinka taitava ja hyvä. Joukkueurheiluun kuuluu osittain nöyrä asenne ja kunnioitus vastustajia kohtaan. Tietysti ihmiset ovat erilaisia, mutta tämä on minun mielipiteeni.

en minäkään, Ovechkin ei sovi tuohon kuvaukseen ainakaan yhtään.
tuntuu että nää jotka täällä nyt paukuttaa päätään on lukenut vaan iltalehdestä muutaman otsikon ja niistä vetää herneet nenään

Hank

ViestiKirjoittaja Hank » 21.03.2009 22:32

Vetäneet herneen nenään :roll: Niin no, enhän mä kyllä pahemmin Ovyn pelejä valitettavasti ehkä ole tällä kaudella nähnyt, videoita kuitenkin riittämiin. Ei me toki hernettä nenään vedetä, eihän me varmaan ainakaan Ovylle kateellisia olla? Omia mielipiteitä tuotiin vain esiin, siitä miten touhu ehkä alkaa jo pikkuhiljaa näyttää ylimieliseltä.. :doubt:

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 27.03.2009 23:52

Laitetaan vielä Don Cherryn kommentit suomennettuna Ovechkinin tuuletustempauksesta:

“Alex, tiedän, että kuuntelet tätä. Haluaisitko itse pelata Tampassa?”

“Ajattele tätä vähän. He ovat pelanneet läpi painajaismaisen pelikauden. Ottelu pelataan heidän hallissaan. He ovat saamassa selkäänsä 5-2 ja teet maalin tulokasmaalivahtia vastaan. Miltä luulet McKennasta tuntuneen tämän jälkeen?”

“Hyvät jätkät kuten St.Louis ja Mac sanoivat, ettei hänen olisi pitänyt nöyryyttää meitä tällä tavalla. Hyvä jätkä kuten Maloney sanoi tasoittavansa tilin jossain vaiheessa. Tocchet sanoi saman asian. Tocchet sanoi ettei tällaista tarvittu.”

“Sinulla ei ollut mitään tarvetta temppusi tekemiseen. Kaikki sanovat, että hän(Ovechkin siis) ärsytti tahallaan vastustajaa. Hän ei ole ilkeä kaveri eikä hän tarkoittanut ärsyttää. Mutta ajattele miltä tulokasmaalivahdista tuntuu. Tuollaista ei voi tehdä ilman, että saa toiset pahoittamaan mielensä.”

“Mutta hän ei ole ilkeä kaveri, hän vain haluaa pitää hauskaa. Mutta tiedätkö mitä, jopa oma valmentajasi piti sinulle puhuttelun koko asiasta.”

“Nyt näytän jotain. Näytän miten omat joukkuekaverisi reagoivat kun teit 50. maalisi. Olet tehnyt 50 maalia. Olet hyvä jääkiekkoilija. Mutta katso, mitä joukkuekaverisi tekee kun teet maalin nr. 50.”

“Tämä on vakava asia. He eivät naura mukanasi, he nauravat sinulle, Alex. Olet tyylikäs kaveri, sinulla voisi olla tyyliä. Olet roolimalli. Sinun ei tarvitse tehdä tällaisia temppuja. Olet tällaisen yläpuolella.”

“Olet paras jääkiekkoilija, joka pelaa tänä päivänä. Käyttäydy vähän arvokkaammin. Ja toimi oikein.”

Joitain koodistoja olisi ehkä itse Ovechkininkin syytä kunnioittaa. Vanha kunnon Bobby Clarke meinasi melkein oksentaa nähdessään Oven tuuletuksen. Cherryn kommenttien jälkeen Ove veti alkulämpöä coaches cornerin paita päällä jonka selässä luki respect. Jotain oli ehkä opittu, mutta se on varmaa, että Ovechkin on tämän yön ottelussa Tampaa vastaan merkattu mies.

EdellinenSeuraava

Paluu Washington Capitals