CHL: Lohko D

Täältä löydät vanhoja ketjuja CHL:ään liittyen.

Lohkovoittaja on?

PSG Zlin
1
11%
Fribourg-Gottéron
1
11%
Eisbären Berlin
6
67%
Djurgården Stockholm
1
11%

Ääniä yhteensä : 9
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

CHL: Lohko D

ViestiKirjoittaja Dev » 19.08.2014 12:39

Lohko D, jossa on neljä vähän tollaista tasaisen paksua joukkuetta. Ei yhtään ylitse muiden. Sveitsin Fribourg, Ruotsin Djurgården, Tshekin PSG Zlin, sekä Saksan Eisbären Berlin.

Kerta tässä on lähinnä lueteltu tuttuja pelaajia näistä jengeistä, niin Sveitsistä tuttuja ainoastaan Joel Kwiatkowski, Timo Helbling ja Jeff Tambelini. Berlinistä kaikki tietysti tietävät Petri Vehasen, sitten on lisäksi Mark Bell, Matt Foy ja Andre Rankel. Djurgårdenista sen sijaan löytyy montakin liigasta tuttua. Mikael Tellqvist tolppien välissä, pakistossa Daniel Fernholm, hyökkäyksessä Joakim Eriksson, sekä NHL-veteraani Mikael Samuelsson. Bluesissakin aikoinaan vieraillut Vyacheslav Trukhno löytyy myös joukkueesta. Zlinistä taas tuttua kauraa ovat konkarit Marusak, Cajanek ja Jaroslav Balastik. Muuten aivan nevöhööd osastoa.

Lohkon voittajaa kun tästä lähdetään arpomaan, niin mä heitän pienenä yllätyskorttina Berlinin. Petri Vehanen tolppien välissä voi edetä jo yllättävän pitkälle.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: CHL: Lohko D

ViestiKirjoittaja Multi » 20.08.2014 23:59

Mä en nyt tiedä olisiko Berlinin lohkovoitto ja jatkoon meno mikään suuri yllätys, pelasi viime vuonna European Trophyn finaaliturnauksessa hyvin ja tässä lohkossa on kolme aika tasapaksua joukkuetta. Eli Berlin, Djurgarden ja Fribourg, näistä ennakkoon eläintarhaiset kuulostaa kovimmilta, mutta ei paljoa ainakaan saksalaiset tai sveitsiläiset hurreista jää. Tsekkiläistä Zlinistä itsellä ei oikeastaan tietoa ole, enkä nyt jaksanut tilastoskoutatakkaan tätä joukkuetta. Uskoisin näin mututuntumalta, että on kuitenkin se heikoin joukkue. Vehanen on kova, mutta löytyy Eisbärenistä muitakin kovia, kuten Saksan maajoukkeen luottopuolustaja Constantin Braun, 450- NHL ottelun veteraani Mark Bell tai SaiPastakin tuttu Petr Pohl. Itse uskon, että Eisbären Berlin ottaa lohkovoiton ja Djurgarden on toinen.

Paluu CHL:n arkisto