CHL: Lohko C - Geneve-Servette suosikkina taistoon

Täältä löydät vanhoja ketjuja CHL:ään liittyen.

Lohkovoittaja on?

Frölunda Gothenburg
4
44%
Villach SV
0
Ei ääniä
Geneve-Servette
5
56%
Briançon Diables Rouges
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 9
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

CHL: Lohko C - Geneve-Servette suosikkina taistoon

ViestiKirjoittaja Dev » 19.08.2014 12:42

Hyvin samantyylinen lohko mitä tuo B. Geneve ja Frölunda lähtevät selkeinä ennakkosuosikkeina ja Villach SV, sekä Briançon Diables Rouges ovat puhtaita haastajia. Ja nyt on sanottava ihan suoraan, että mulla ei ole mitään tietoa kummastakaan näistä pienestä jengistä. Pelaajalistasta jotenkin tuttuja olivat sentään Villachin John Lammers ja Mark Santorelli. Ranskalaisjoukkueesta en tunnistanut yksinkertaisesti ketään.

Enpä kyllä voi sanoa tunnistavani montaa miestä Genevestäkään. Veskari Mayer tuttu, kuten myös Paul Ranger. Hyökkäyksestä Pyattit, Picard, sekä tietysti entisenä Habsin miehenä Matt D'agostini. Ja sen mä tiedän, että Tony Salmelainen taitaa työskennellä seuran junnujen parissa päävalmentajana, mutta se ei taida liittyä tähän mitenkään.

Frölundan jengistä tuttuja nimiä suurelle yleisölle taitavat olla Christian Bäckman, Artturi Lehkonen ja Mathias Olimb. Itse tosin tiedän vielä tuon Joel Lundqvistin joukkueesta.

Kyllä se vaan niin taitaa olla, että Geneve lähtee tähän lohkoon ennakkosuosikkina. Mikä on ehkä vähän yllätys, koska ei tässä tarvitse kauaa mennä ajassa taaksepäin, niin toinen oli NLA:ssa lähinnä keskitason jengi ja toinen oli Ruotsin yksi mahtavista. Frölunda on tullut aika alas sen parhaista vuosista.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko, SHL

Re: CHL: Lohko C - Geneve-Servette suosikkina taistoon

ViestiKirjoittaja Lossu » 19.08.2014 12:43

Dev kirjoitti:Frölundan jengistä tuttuja nimiä suurelle yleisölle taitavat olla Christian Bäckman, Artturi Lehkonen ja Mathias Olimb. Itse tosin tiedän vielä tuon Joel Lundqvistin joukkueesta.

Jos meinaa enemmän seurailla Frölundan otteita CHL:ssä, kannattaa seurata myös nuorta, 21-vuotiasta hyökkääjää nimeltä Max Görtz, joka ilmeisesti on lainalla Färjestadista, joista 22peliä pelasi juuri Färjestadin paidassa ja loput 18 Frölundan. Viime kaudella SHL:ssä 40o tehoin 8+2, 2 +/-. Pelaa hyvin pienessä tilassa, josta pelaa itselleen paikan usein. Görtz muuten pelasi Joel Lundqvistin kanssa samassa ketjussa. Tuohon Devin listaan voisi myös lisätä Magnus Kahnbergin.

Paluu CHL:n arkisto