Toni Söderholm HIFK:n paitaan

Kuva
Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Toni Söderholm HIFK:n paitaan

ViestiKirjoittaja Multi » 21.01.2009 19:11

Device kirjoitti:Kyllähän se on fakta, että Ross Lupaschuckista on turha haaveilla. Varmasti helvetin kallis jne. Jere kun saataisiin tuohon vielä loppukaudeksi, niin uskaltaisin sanoa, että kasassa on liigan kovin joukkue.
Vaikka olen myös HIFK fani tämä lause iski silmään. Ei Lupaschuckin tulo tietäisi sitä että HIFKillä on kovin joukkue, koska hyökkäys ja maalivahtipeli ei ole aivan Sm-liigan kärkipäätä, varsinkaan maalivahtipeli. Pitkämäki ei koko kaudella ole esiittänyt vakuuttavia otteita joten miksi esittäisi edenpänäkään, Nieminen taas on välillä pelannut suvereenisti, mutta miten kestää nuoren miehen pää tosipelejä? Hyökkäyskalusto on taas yllättänyt ainakin minut positiivisesti tälläkaudelle, joten uskoisin että tosipeleissä tulisi pientä taantumaa tehojen osalta. Lopuksi vielä tärkein seikka eli Ross Lupaschuck on varmaan aika kallis mies miksi hankkisimme hänet tai Karalahden kun saimme jo Söderholmin eiköhän näillä pakeilla mennä tämä kausi vai? Minusta tämä kausi ei ole vielä se HIFK:in kausi ehkä ensi kausi on.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Suosikkijoukkue: Helsingin IFK, Red Wings, (Avalanche)

ViestiKirjoittaja Petrell » 02.02.2009 23:44

On se Söderholmin arvo joukkueelle aika iso. Tuo selvää johtajuutta ja varmuutta koko joukkueeseen ja varsinkin nuoreen pakistoon. Loistava alivoimapelaaja, tänäänkin monta hyvää oivallusta alivoimalla. Nousee mukaan hyökkäyksiin ja avaa peliä hyvin. Tietysti hänellekin jotain mokia sattuu mutta korjaa ne yleensä.

Tietysti tämän päiväisen Ässien voittomaalin voi hiukan pistää Söden piikkiin mutta en itse lähtisi häntä kuitenkaan tämän päivän pelistä haukkumaan.

C rintaan ja äkkiä! ;)
HIFK

NHL-gurun mestari kaudella 2009-2010!

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 24.07.2009 11:04

Söderholm haastattelussa

IFK-puolustaja Toni Söderholm kertoo nauttineensa kesän omatoimisesta harjoittelujaksosta ja testitulosten perusteella voidaan todeta miehen todellakin harjoitelleen. Juoksutestissä kovat lukemat pinkonut Söderholm huokui itseluottamusta, ja kertoi olevansa valmis pitkään kauteen kovilla peliminuuteilla.

Söderholmin mukaan joukkueessa on sopiva määrä revanssihenkeä tulevalle kaudelle, joka näkyy kaikessa tekemisessä. Konkaripakin mukaan pelaajat kävivät ennen lomia tiukan keskustelun kesäharjoittelun tärkeydestä, ja ensimmäisten testitulosten perusteella voidaan sanoa joukkueen tehneen tosissaan töitä omatoimisella jaksolla.

Lähde: HIFK.fi

Hyvältä kuulostaa ja tuo Söderholmin olemus tuossa haastattelussa oli mukavan oloinen. Vaikutti erittäin luottavaiselta ja nyt siellä on ilmeisesti joka jätkä treenannut oikein kunnolla omatoimisella jaksollakin. Viime kaudellahan oli tiettyjä kavereita joita ei oikein tuo omatoiminen treenaaminen juuri kiinnostanut ja mun käsittääkseni suurinosa heistä on nyt lempattu joukkueesta, päälimmäisenä molemmat Pikkaraiset. Hyvältä näyttää! Niin kuin aina tähän aikaan vuodesta. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 06.02.2010 20:57

Jälleen kerran täysin luokaton esitys Söderholmilta. Honkasen tasoitusmaali menee täysin Söden piikkiin, joka nukkuu tilanteessa ja missä helvetissä se seikkailee Kolehmaisen maalissa? Päätti sitten jättää Lupaschukin yksinään puolustamaan. Aivan hirveätä katsottavaa kerrassaan. Joko Kojo on sokea, tai sitten sillä taunolla ei ole pokkaa penkittää Södeä. Melart, Ahonen ja varmasti jopa Tuohilampi hoitaisi hänen roolin paremmin.
Vuosi sitten olin onneni kukkuloilla, kun kuulin Söden paluusta, nyt odotan vain sitä hetkeä, kun herran sopimus raukeaa. Vittu siihenkin vielä kaksi vuotta.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.03.2010 15:00

Söderholmia ei löydy siis tänään kokoonpanosta ja kukaan ei ole puhunut missään loukkaantumisista tai sairastumisista, joten näinkö lienee, että herra on sitten tiputettu kokoonpanosta? Faktahan on se, että Söde ei mahdu tällä hetkellä peliesitysten puolesta IFK:n pelaavaan kokoonpanoon. Haverinen on pikkuhiljaa löytämässä yhteisen sävelen Clarken kanssa ja vakiinnuttamassa paikkansa ykkösen pakkiparissa, kakkonen on toiminut koko kauden erittäin hyvin ja onkin yksi liigan parhaista pakkipareista ja kolmosessa Kurvinen & Lupaschuk, hekin pelasivat suhteellisen hyvin yhteen ennen Mikon loukkaantumista.

Pakko myöntää, että vähän käy kyllä sääliksi Tonia jos hänet on tiputettu kokoonpanosta, koska kyseessä on kuitenkin erittäin mukava heppu ja hänet hankittiin tänne johtavaan rooliin, mutta nyt ei vain näytä hommat toimivan odotetusti.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 04.09.2010 11:17

Toni Söderholm IFK-TV:n haastattelussa

IFK-puolustaja Toni Söderholm on vihdoin saanut peliluvan ja pääsee ensi viikolla tositoimiin. Alkuperäisen suunnitelman mukaan ”Söden” oli tarkoitus pelata jo lauantaina, mutta flunssa piti pelihaluja puhkuneen pakin sivussa. Söderholm painottaakin ensi viikon harjoitusmatsien tärkeyttä.

- Ne on mulle tietysti aika elintärkeitä, että saa vähän matsituntumaa, ennen kuin alkaa uus kausi. Intoa riittää, mut sitä pitää varmaan oppia jarruttelemaan näiden kahden pelin aikana, Söderholm pohti.

IFK:n puolustusta solakaksi luonnehtinut Söderholm kertoi petolauman alakerran olevan erittäin rutinoitu ja hyvässä tasapainossa. Kysyttäessä kilpipaitojen kapteenin, Ville Peltosen, merkityksestä joukkueelle, Söderholm nosti esiin tärkeät roolit sekä kentällä että pukukopissa.

-Villen pelaajana totta kai tietää kaikki, ja panos tulee olemaan siellä (jäällä) aika selkeä, mutta se miten Ville pystyy tuohon koppiin johtajuuden muodossa tuomaan, niin se on varmaan aika paljon enemmän, mitä moni muu pelaaja pystyy, kiteytti Söderholm

Itse videohaastattelussa höpöttelee vähän kaikkea muutakin. Toivottavasti Toni pääsisi nyt pelaamaan täysin ehjän kauden ilman loukkaantumisia ja nähtäisiin miehen oikea taso. Viime kaudella nivuset meni ilmeisesti paskaksi heti muutamien pelien jälkeen ja se näkyi auttamatta Söden otteissa kentällä. Varovaista pelaamista ja jonkinlaista kankeutta. Kauden jälkeen sitten samantien leikkaukseen ja nyt ollaan vasta täydessä tikissä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 25.02.2012 19:41

Söde tehoili tänään(kin) 0+3 tehot ja teki samalla henkilökohtaisen piste-ennätyksensä SM-Liigassa. Pisteitä kasassa nyt. 5+33=38. :Thumb up:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 25.02.2012 22:10

Nordenskiöld kirjoitti:Söde tehoili tänään(kin) 0+3 tehot ja teki samalla henkilökohtaisen piste-ennätyksensä SM-Liigassa. Pisteitä kasassa nyt. 5+33=38.

Tulee todennäköisesti valinta myös kuukauden pelaajaksi. Nyt Helmikuussa seitsemän ottelua 0+11 tehot ja +10. Söde on vanhoilla päivillä ihan huikeassa vireessä ja Sami Vatasen ohella liigan paras puolustaja. Aivan fantastinen paketti tällä hetkellä ja voi jumalauta minä kiroan sitä päivää, jos tulee tieto, että siirtyy ensi kaudeksi KHL:ään.

Tällä nykyisessä menolla menee 40 pojoa helposti rikki ja päästään varmaan aika lähelle 50 pistettäkin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Tappara, NJ Devils

ViestiKirjoittaja NiksuP » 10.03.2012 21:04

HIFK-pakki huikeaan SM-liigaennätykseen

YLE Urheilu kirjoitti:Uskomatonta SM-liigakautta pelaava Toni Söderholm on päässyt arvovaltaiseen seuraan. Kaksi syöttöpistettä Pelicansia vastaan kerännyt HIFK-puolustaja sai kasaan kauden 37. syöttömerkinnän ja sivuaa näin puolustajien yhden kauden syöttöennätystä.

HIFK:n tärkeimpiin pelaajiin lukeutuva puolustaja nousi lauantaina kahdella syöttöpisteellä Timo Jutilan, Marek Zidlickyn ja Cory Murphyn rinnalle.

Aivan mahtavaa kautta pelaa Söderholm. Liigan paras puolustaja kokonaisvaltaisesti. Eilisessä SaiPa-pelissä kiekonkäsittely oli mahtavaa tasoa ja sitä se on tilastoista päätellen ollut koko kauden. Huikea kaveri.
In Memoriam - Lokomotiv Jaroslavl 7/9/2011

"Ei voida kusta 1-3 johtoa 4-2 häviöksi"
- Lukko1936

"Ässät ei saanut yhtä tamperelaista mopoautoilijaa millään kuriin."

#18 #87 #21 - Magnus Pääjärvi #91

Hockey Summer of 2011 - We Remember

Kiitos Devils 2011-12 ♥

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 10.03.2012 21:09

Ja ikää vasta 33 vuotta. Peltosen uran lopettamisen jälkeen "C"-rintaan ja uran jälkeen #26 komeilemaan nordiksen kattoon!

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 10.03.2012 21:25

Ihmettelen jos Södeä ei harkita Jalosen toimesta MM-joukkueeseen?
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.03.2012 21:35

MustaSurma76 kirjoitti:Ihmettelen jos Södeä ei harkita Jalosen toimesta MM-joukkueeseen?

En muista mistä lehdistöstä luin, olisko ollut Veikkaaja, mutta sen mukaan Söderholm ei ole Jalosen "miehiä", joten tuskinpa tulee kutsua edes leirille.

Hienoa duunia Söde tekee ja on kyllä kokonaisvaltaisesti tämän liigan paras puolustaja. Täytyy vaan toivoa, että herra ei poistu kauden jälkeen KHL:ään.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 10.03.2012 21:45

Dev kirjoitti:
MustaSurma76 kirjoitti:Ihmettelen jos Södeä ei harkita Jalosen toimesta MM-joukkueeseen?

En muista mistä lehdistöstä luin, olisko ollut Veikkaaja, mutta sen mukaan Söderholm ei ole Jalosen "miehiä", joten tuskinpa tulee kutsua edes leirille.
Hienoa duunia Söde tekee ja on kyllä kokonaisvaltaisesti tämän liigan paras puolustaja. Täytyy vaan toivoa, että herra ei poistu kauden jälkeen KHL:ään.

Kaikki kunnia Söden tälle kaudelle, mutta eiköhän sieltä ole tulossa sen verran kovaa äijää kansainvälisiltäkin kentiltä, ettei senkään puolesta mahdu joukkueeseen? SM-liigasta on näihin kotikarkeloihin niin helvetin vaikea päästä? Oli sitten Jalosen lelliki tai inhokki?

Devin kanssa olen jossain määrin samoilla linjoilla, että Söderholm on tämän kauden ja tämän liigan yksi parhaista puolustajista. Ajatellaan nyt miltä kantilta tahansa?
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.03.2012 21:50

Nestori kirjoitti:Kaikki kunnia Söden tälle kaudelle, mutta eiköhän sieltä ole tulossa sen verran kovaa äijää kansainvälisiltäkin kentiltä, ettei senkään puolesta mahdu joukkueeseen? SM-liigasta on näihin kotikarkeloihin niin helvetin vaikea päästä? Oli sitten Jalosen lelliki tai inhokki?

Devin kanssa olen jossain määrin samoilla linjoilla, että Söderholm on tämän kauden ja tämän liigan yksi parhaista puolustajista. Ajatellaan nyt miltä kantilta tahansa?

Täsmälleen samaa mieltä ja jos totta puhutaan, niin vaikka Söde onkin pelannut suorastaan maagisen kauden, en itsekkään välttämättä valitsisi häntä maajoukkueen rinkiin. Toki MM-leiritykselle ottaisin, mutta tuskinpa valinta kohdistuisi häneen, kun ruvetaan päättämään kisapelaajia. Aivan kuten Nestori sanoit, niin siellä on Söden edellä kuitenkin vielä kovemman tason pakkeja, joten ei asiaa kisoihin.

Tupannut muuten pistämään silmään, että Matikaisen joukkueessa nousee helvetin usein pakit isoon rooliin ja koviksi pistemiehiksi. Bluesissakin oli Lajunen, Karalahti ja Varakas kultakypäränä. Nyt IFK:ssa Söderholm ja Kousa paukuttanut kovat pistemäärät. Noh, mutta Petuhan on itse Mr. Guru, mitä tulee pakiston peluutukseen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 14.03.2012 09:57

ISOT :Thumb up: :Thumb up: :Thumb up: :Thumb up:

Arvostan!

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK