Aleksi Holmberg

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Aleksi Holmberg

ViestiKirjoittaja Dev » 02.03.2008 17:39

Asiaan. Aleksi tosiaankin on HIFK:n näköinen pakki, sillä mies taklaa paljon uskaltaa puolustaa joukkue tovereitaan. Mikään huippuluokan pakki ei ole kyseessä, mutta sellanen peruspakki. Välillä on joo pihalla kun lumiukko, mutta eiköhän mies sijoittumistaankin paranna tulevaisuudessa. Niinkun jatkoajassakin sanottiin muistuttaa aika paljon herra Toni Lydmania.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Aleksi Holmberg - HIFK:n näköinen pakki

ViestiKirjoittaja Dev » 08.03.2008 11:26

Iltalehti antoi Holmbergille eilisestä pelistä yhden lampaan ja mitä nyt luin B2 Reds sivustoa niin Holmberg taas vaihteeks ollu paska. Eipä se mitään jatkosopparia vaan käteen, erittäin HIFK:n näköinen pakki. 8-)
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja JankonBetoni » 13.06.2008 18:02

Itse tykkään Holmbergista on todellakin Ifk:n näköinen pakki jota olen seurannut A-junnuista saakka.Tulevalle kaudelle odotan tason nostoa,ja pisteitä n.10-15
"Kun istuu matalalla ja polvet korkealla, selkä on samassa asennossa kuin paskalla istuvalla koiralla." - Seppo Räty

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 17.06.2008 13:38

Kyllä tykkään, onhan sentään Tikkurilan Jääveikkojen kasvatti ;)
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Paluu HIFK