Teemu Ramstedtille vuoden jatko IFK:hon!

Kuva
Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

Teemu Ramstedtille vuoden jatko IFK:hon!

ViestiKirjoittaja Kaappari » 03.12.2009 15:57

Dev kirjoitti:Teemu Ramstedt
- Ramstedtilla on tällä hetkellä menossa 11 ottelun pisteputki päällä, joka on SM-Liigan pisin putki tällä kaudella. Lisäksi Ramu on ajanut loistavilla otteillaan ehkäpä jopa ohitse Hirschovitsista, joten totta helvetissä jatkoa. Ramu voi aivan hyvin lähteä ensi kaudella ykkössentterinä kauteen, jos Hirson kanssa ei saada jatkoa, sillä niin suurta kehitystä on tapahtunut kahdessa kaudessa tämän herran kohdalla. Luojan kiitos palasi sieltä suomen perseen reiästä takaisin Nordikselle. Ramstedt tulee iskemään tämän kauden aikana vielä yli 50 tehopistettä, olen lähes varma tästä. JATKOA!

Big Devin huutoihin vastattiin nopeasti! OY HIFK-Hockey Ab ilmoittaa jatkaneensa Teemu Ramstedtin sopimusta yhdellä vuodella.
http://www.hifk.fi/uutiset/ramstedtille_jatkosopimus

Ehdoton :tuoppi: täältä suunnalta! Mitä tähän lisäämään, kun Dev on ne tuohon lainaukseen laittanut.
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Teemu Ramstedtille vuoden jatko IFK:hon!

ViestiKirjoittaja Dev » 03.12.2009 16:55

Jaoin tämän kokonaan omaksi topiciksi, sillä tältä komeetalta puuttui kokonaan oma ketju. Mitä tulee itse jatkosopimukseen, niin todella hieno veto IFK:lta. Nyt kiinitetään jo tärkeimpiä palasia ensi kauden joukkueeseen ja tämän sopimuksen myötä mulla on vähän sellainen kutina, että Ramu astuu ensi vuonna Hirson kenkiin, eli ykkössentteriksi ja meikäläisellä ei ole kyllä mitään tätä vastaa. Kahdessa kaudessa nostanut tasoaan aivan huikeasti ja kuuluu jo nyt SM-Liigan yhtiin parhaimpiin senttereihin, jolla on loistava peliäly. Niin kuin jo aiemmin huutelin, jos pysyy koko kauden terveenä, niin tulee iskemään tällä kaudella vielä sen 50 pistettä rikki. Loistavaa kehitystä tapahtunut parissa vuodessa, siitä varmaankin isoin kiitos kuuluu Kari Jaloselle. :peukkuylös:
- Olen aina IFK

Paluu HIFK