Yleinen IFK höpöttely

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Yleinen IFK höpöttely

ViestiKirjoittaja Dev » 13.04.2011 10:36

Onko kukaan lukenut tämän päivän Kauppalehteä? Siinä kuulemma juttua HIFK:sta. Ennen Valtasen ja Nybondasin tuloa organisaation peräsimeen, oli asiat täysin sekaisin. Nyt jengi tuottaa plussa tulosta jo toista vuotta putkeen ja muutenkin hommat kulkee. HIFK:lla on myös edelleen suuri kiinnostus ostaa Nordis itselleen ja laajentaa halli isommaksi. Rahasta asia ei ole kiinni.

Paljonkohan mahdetaan tehdä tällä kaudella voittoa? Viime kaudella tuli +540 000€ tulos, vaikka pelattiin vaan puolivälieriä. Tänä vuonna tulee varmaan yli miljoonan verran plussaa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Avangard Omsk, New York Rangers, HIFK

ViestiKirjoittaja Kurski » 13.04.2011 11:39

Dev kirjoitti:Doug Shedden haluaisi palata vielä valmentamaan SM-Liigaan ja Helsinkiin

Tässä oli äijä jolla oli sitä karismaa. Toivotan hänet ilomielin tervetulleeksi Suomeen ja IFK:hon, kun sopimus Sveitsiin loppuu.

Muutaman vuoden päästä kotiutetaan Shedden, Salmelainen ja Zidlicky änäristä. :cool: Aina saa haaveilla, mutta eihän toikaan mikään mahdoton yhtälö ole.

Itse olen Sheddenin kannalla, minulla on ollut jo vuosia se kanta HIFK:issä että joko ulkomaalainen valmentaja tai suomalainen huippuvalmentaja, muut ei käy eli "keskinkertaista suomalaista ei". Minulla on Devin kanssa samanlainen näkemys nuista Hifkin ex-pelaajista, sillä aina toivon että huippuluokan IFK:laiset palaavat takaisin punapaitoihin NHL vuosien jälkeen (toki en ihan kaikkia halua takaisin mutta muutamia).

Mutta tuohan valmentaja asiaan sen verran että seuraavaksi kaudeksi mielummin ulkomaalainen kuin suomalainen valmentaja ja saisi niitä ulkomaalais vahvistuksiakin olla enempi IFK:ssä pelaajarintamalla.

Suosikkijoukkue: Jokerit Hellsinki

ViestiKirjoittaja Jokkeri » 17.04.2011 10:54

http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2011041613561470_jk.shtml

Hänkki "Edareista" käynyt vähän tuulettamassa, LOL! Fogelit sjungaa ja Hänkki ördaa! Mestaruuslippikset painettiin jo toisen finaalin jälkeen, juhlatilat varattu maanantaiksi ja esiintyjät. Kunnon Edari meininkiä ja kusi tukevasti päässä! IIFFKOOO, MUITA EDAREITA EI OO=)
Kaikki Jäähalleille! Teksti-tv keskustelupalstojen raamattu.

Suosikkijoukkue: TPS, Calgary Flames

ViestiKirjoittaja Unknown » 17.04.2011 11:01

Onkohan kyseessä Pikkaraisen Ilkka? En ainakaan yllättyisi, jos Ilkka tai sitten veli-Hannu olisi ollut asialla. :laugh:

E: Eiku siis Jokkeri sen nimen taisi tuossa viestissään jo mainita, Hannu-veli siis asialla jos oikein ymmärsin.
♥ TPS ♥

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja Hockeyfan » 18.04.2011 19:56

Onnittelut Hifkille mestaruudesta täältä Jokerileiristä! Hienoa työtä teitte tänä keväänä ja se palkittiin. Toivottavasti Jokerit pääsee tuota kannua nostamaan myös parin kauden sisällä.

Jokerit kuitenkin mielestäni kevään toiseksi paras joukkue. He olivat ainoita, joista oli vastusta Hifkille!

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 18.04.2011 19:57

Kyllä IFK lopulta oli selvästi paras, eikä siihen lyödy vastalauseita. Kaiken puhuu se, ettei IFK ollut kertaakaan häviöllä Lukkoa ja Bluesia vastaan.

Onnittelut, te jos joku tänävuonna pytyn ansaitsi.
...

Suosikkijoukkue: Pelicans

ViestiKirjoittaja Tonttu » 18.04.2011 20:06

Joo Kyllähän tuosta leiristä oli aistittavissa menestys kauden mittaan ja play-offeissa meno oli vakuuttavaa. Roisto-Jaloselle ei onnea.

Mutta suuret onnittelut Mikko Kousalle ja HIFKille :tuoppi: :tuoppi:
Lahen Pelicans

Rest in peace - Lokomotiv Yaroslavl

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 19.06.2011 20:46

http://www.hs.fi/urheilu/jaakiekko/arti ... 5267027949

Elikkä tälläinen homma. Itse toivoisin IFK:n lähtevän mukaan, koska tuo kuulostaa niin jännältä ja mielenkiintoiselta. Muhkea palkintokin olisi saatavissa. :eek: Tosin, vähän epäilen IFK:n lähtemistä.

Suosikkijoukkue: HIFK, Teppo Numminen

ViestiKirjoittaja Kaappari » 20.06.2011 19:26

Nordenskiöld kirjoitti:Elikkä tälläinen homma. Itse toivoisin IFK:n lähtevän mukaan, koska tuo kuulostaa niin jännältä ja mielenkiintoiselta. Muhkea palkintokin olisi saatavissa. Tosin, vähän epäilen IFK:n lähtemistä.

Todellakin olisi mielenkiintoista nähdä IFK:n taso muiden mestareiden kanssa, mahdollisuudet olisi varmasti jopa voittoon asti. Tosin ajankohta hieman häiritsee, kun eikös tammikuun alussa ole muutenkin aika tiukka pelitahti ja tunnetusti siihen aikaan on paljon äijiä lasaretissa tai muuten vaan masentuneena. Tuohon vielä talviklassikko ja muut kissanristiäiset niin kyllä siinä pelejä riittää ihan tarpeeksi ilman noitakin.

Vähän fifty-sixty fiilikset. Toivottavasti lähtee mukaan ihan jo rahapalkkionkin takia, kun kerran omia kuluja ei ole. Toisaalta riski loukkaantumisiin ja muutenkin tiukka pelitahti epäilyttää.
KIITOS TEPPO!
----------------------------
- Olen niin innoissani, että en tiedä miten päin tässä olla. Odotan sitä, kun syksyllä pääsee luistelemaan jäälle ja Lets Play Hockey soi taustalla. Silloin tietää, missä pelaa, Peltonen hekumoi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 27.06.2011 10:55

Kaikki muut mestariseurat lähtevät tuohon presidents trophy turnaukseen, mutta IFK on kieltäytynyt. Näin kertoo Risto Pakarinen twitterissään.

http://twitter.com/#!/puckarinen

Olisihan se ollut ihan hieno nähdä IFK tuolla mestareiden mittelössä, mutta noita pelejä olisi tullut muuten ihan älytön määrä, kun on vielä se European Trophykin. Mielestäni ihan hyvä päätös IFK:lta. Hyviä päätöksiä tehdään siellä johdossa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja PehmeäJänis » 28.06.2011 08:50

Täältä täysi ymmärrys HIFK:n päätökselle. Päätöshän varmaan johtaa juurensa juuri tuohon jo liian tiukkaan sarjaohjelmaan mikä johtuu suurelta osin juuri näistä ainakin minulle täysin turhista EHT-turnauksista. Johdossa on varmaan mietitty noita pelimääriä mitä tulee mj-tason pelaajille (IFK:ssa kaikki) ja niihin liittyvää loukkaantumisriskiä, matkustustunteja, valmistautumista ja palautumista ym. Vaikka pelaajathan tunnetusti mielummin pelaavat kun harjoittelevat, mutta onhan se kauden aikana myös harjoiteltava, että loppu olisi viime kauden toisinto.
Tällaiselle etäkannattajalle tuo turnaus olisi kyllä ollut oiva lisä mikäli pelit olisi nähnyt töllöstä tai netistä, jokainen peli on plussaa kun ei URHOtv totalia tänne saa ja mielestäni melko kovaa hintaa pitää URHOtv noilla nettilähetyksillä kun toimintakin on välillä melko epävarmaa.
Siinäpä se nyt tuli ensimmäinen viestini tänne kirjoitettua, melko jonninjoutavaa, mutta jostainhan se on aloitettava.
Kyseessä 70-luvulla Stadissa syntynyt, viimeiset parikymmentä vuotta maaseudulla asunut perheellinen mies, henkeen ja vereen IFK:n kannattaja joka ei pääse kun kerran pari kauteen tekemään pyhinvaellusmatkan Nordikselle, syyskuun 22:sta päivää jo odottaen...
Olut on juoma minun makuuni

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 28.06.2011 10:51

Tervetuloa vaan foorumille PehmeäJänis!

PehmeäJänis kirjoitti:Täältä täysi ymmärrys HIFK:n päätökselle. Päätöshän varmaan johtaa juurensa juuri tuohon jo liian tiukkaan sarjaohjelmaan mikä johtuu suurelta osin juuri näistä ainakin minulle täysin turhista EHT-turnauksista. Johdossa on varmaan mietitty noita pelimääriä mitä tulee mj-tason pelaajille (IFK:ssa kaikki) ja niihin liittyvää loukkaantumisriskiä, matkustustunteja, valmistautumista ja palautumista ym. Vaikka pelaajathan tunnetusti mielummin pelaavat kun harjoittelevat, mutta onhan se kauden aikana myös harjoiteltava, että loppu olisi viime kauden toisinto.

Jep ja näiden maajoukkuehöntsien lisäksi on vielä tuo elokuussa alkava European Trophy, joissa on kuitenkin suht koht kovatasoisia otteluita, jotenka ei ole mitenkään ihme että IFK kieltäytyi. Tähän kun vielä lisätään päälle tosiaan noi EHT-pelit joihin saataa meiltä päästä Hirso, PW, MG, Peltonen, Kousa, Söderholm ja miksei jopa Kuhtakin, jos vaan jatkaa samaan malliin, niin kyllä siinä olisi ihan kohtuuton määrä pelejä kaudelle. En nyt äkkiseltään jaksa laskea, mutta taitaisi mennä sinne sadan hujakoille, ellei jopa enemmänkin.

Oikeastaan olen enemmän kuin tyytyväinen, että IFK jätti tämän turnauksen väliin. Joskin olisi kyllä ollut todella mielenkiintoista nähdä mihin taso riittää ja olisin itse melkeinpä halunut nähdä tämän turnauksen enemmän kuin European Trophyn.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja PehmeäJänis » 28.06.2011 11:40

Minulle ei ole juurikaan turnausten nimillä ja ajankohdilla mitään merkitystä jos vaan HIFK on niissä mukana ja niitä pääsee jostain seuraamaan. Tuo turnaus olisi kyllä varmaan taloudellisesti ollut aika houkutteleva, mutta kun muut on jo lyöty lukkoon niin näin myöhäisessä vaiheessa vielä tuon lisääminen kalenteriin olisi ollut jo lähes mahdottomuus ja järjellä ajateltuna suoranaista hölmöyttä.
Uudet tuttavuudet tuo aina uutta mielenkiintoa ja lisää omaa kiekkotietämystä ja laajakatseisuutta mukavasti kun henkilökohtaisesti helpolla jää ulkomaiden sarjat vähälle seuraamiselle. Joskin nykyään alkaa jo hyvin olla tarjolla näkyvyyden puolesta muitakin sarjoja kuin SM-liiga ja NHL.
Jos tässä saisi jo vuoden päähän vaikuttaa niin jätetään European Trophy väliin ja poistetaan ainakin yksi EHT turnaus ja sitten mennään mestareina tuonne President´s Trophyyn ja tammikuun tasauksen voi kanssa poistaa.
Olut on juoma minun makuuni

Suosikkijoukkue: Jokerit (#2, #40) & HJK

ViestiKirjoittaja Friiku » 29.06.2011 21:54

Ihan oikea päätös IFK:lta vaikka olisihan toi miljoona aika huikea lisäys jokaisen joukkueen budjettiin.. Järjetön määrä pelejä olisi ollut tullut, sillä jos IFK etenee European Trophyssä finaaliturnaukseen, niin siinä tulisi aivan järjettömästi pelejä kuukauden sisään ja tietenkin unohtamatta vielä noita EHT höntsiä...

Suosikkijoukkue: KalPa, IPK, Flyers, ManU, #8

ViestiKirjoittaja yakuza » 13.08.2011 15:24

HIFK julkaisi tänään kapteenit. Kapteenina jatkaa odotetusti Ville Peltonen. Varakapteeneina toimivat Toni Söderholm ja Petteri Wirtanen sekä Siim Liivik.
"Jos kiekko ei tule suoraan lapaan, se ei ole tarkoitettu sinulle"

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK