Jeff Hamilton IFK:hon

Kuva
Suosikkijoukkue: HIFK

Re: Jeff Hamilton IFK:hon

ViestiKirjoittaja Lutur » 04.12.2010 10:57

Monet jaksoivat viellä epäillä riittääkö vauhti Sm-liigaan. Ihan uskomaton kaveri ja tulee olemaan helvetin tärkeä palanen kohti mestaruutta keväällä. Jatkosoppari vaan kouraan, vaikka se voi olla vain toiveajattelua.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 20.01.2011 22:17

Jeff perkele! Miksi olet lopettanut laukomisen? Liian kauan jauhaa nyt viivalla sitä kiekkoa ja syöttää mielummin kaverille kuin ampuu itse. Tänäänkin 2-3 hyvää paikkaa ampua se karmea lämäri, mutta ei, passataan mielummin viereen Järventielle, joka ampuu samantien kun saa mahdollisuuden. Nyt sitä samaa meininkiä kuin ensimmäisissä peleissä! Älä säästele tippaakaan sitä laukausta, se on sarjan paras.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Nestori » 20.01.2011 22:22

Dev kirjoitti:...

Älähän Dev hötkyile! Hamilton alkaa laukomaan tasan tarkkaan silloin, kun huomaa, että HH tulee ja alkaa pyssyttämään? Menee ot. mutta aika helkutin monella HIFK fanilla menee ohi Hyvösen taidot ja aika moni keskittyy noihin floppijuttuihin? Jumalauta Liigan yks parhaista PO-pelaajista saapuu liigaan ja aika moni vetää hyshys-linjaa?!?
Oulun Kärpät

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 27.02.2011 11:36

Kohta alkaa olemaan runkosarja paketissa ja täytyy toivoa, että Nybbari heittää tälle ukolle jatkosopimusta käteen. Nivusvaivat on ollutta ja mennyttä ja ukko alkaa olemaan sellaisessa tikissä, että alta pois.

Erittäin sympaattinen pelaaja jonka pelkäsin olevan lähinnä Bates Battaglian tyylinen koohottaja tähän liigaan, vaikka näyttöjä olikin jo kymmenen vuoden takaa. Olin kuitenkin totaallisen väärässä. Tässä on ulkomaalaispelaaja josta kaiken maailman Arnasonien, Yorkien ja Helmisten tulisi ottaa mallia. Silloinkin kun Jeff ei onnistu maalinteossa, pyrkii hän auttamaan kaikin keinoin joukkuetta, repii, riistää, taklaa, puolustaa ja välillä vähän kuumentaakin vastustajaa. Diggaan ja paljon. Nyt kun Hammer sai tuossa jokunen aika sitten sen ketsuppipullon korkin auki, niin hän on ollut lähes poikkeuksetta koko ajan HIFK:n parhaimmistoa. Veikkaan että poffeissa tullaan näkemään näitä JYP ottelun tyylisiä esityksiä, jossa Hamilton tulee laidasta ja ampuu sellaisen pommin, että noita ei ota yksikään veskari tässä liigassa kiinni. Ymmärrän kyllä hyvin että vastustajat pyrkivät ottamaan HIFK:n ylivoimista ennen kaikkea juuri Jeffin pois.

Jatkoa Tomppa käteen ja heti!

Paras ulkomaalaishankinta HIFK:ssa sitten Ryan Vescen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 27.02.2011 15:01

Epäilen vähän, että Hamiltonin palkkakuitti on sen verran kovaa luokkaa, että hän ei HIFK:ssa tule ainakaan kokonaista kautta pelaamaan. Tosin, kyllä Hamiltoniin sijoitetut rahat maksaisivat itsensä takaisin, jos näitä näyttöjä katsoo. YV-pelote, jonka jokainen joukkueeseensa haluaa. Taitaa olla yksi liigan parhaimmista laukauksista, ellei paras. Vähän samalla tavalla tekee suuren osan maaleistaan, kuin Jukka Hentunen. Laidasta läpi, liikkuvat taakse ja kiekko yläpesään. Hieno pelaaja, johon kannattaa rahaa kiinnittää. Ei tosin ihan mitään älyttömyyksiä.
...

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.03.2011 23:19

Jälleen kerran HIFK:n täsmähankinnan kausi näyttää olevan ohitse. Ainakin siihen malliin Jalonen höpötteli tänään. Viime kaudella Lupaschuk ja tänä vuonna Hamilton. Voi perseensuti sanon minä. Ihan elintärkeä pelaaja, joka ratkoo yksinään sillä lämärillä näitä pelejä. Oli vielä viimeisissä runkosarjapeleissäkin todella hyvä.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.04.2011 14:44

Jalonen vahvistaa Kalevan haastattelussa, että Jeff Hamiltonin kausi on ohitse. Mitään aivotärähdystä herralla ei ole, mutta näkökentässä on häiriöitä ja hän näkee välillä asioita sumeana.

Kiekko-Kaleva

Todella harminpaikka, sillä kyllähän Jeff on yksi 2000-luvun onnistuneimpia ulkomaalaishankintoja. Joka vaihdossa antoi kaikkensa ja voitti kyllä ihan yksinäänkin HIFK:lle jokusen pelin runkosarjassa. Kaikkea hyvää vaan sinne Sveitsin maalle, minne Hamilton nyt sitten ilmeisesti siirtyy.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Oulun Kärpät, Detroit Red Wings

ViestiKirjoittaja Ink » 14.04.2011 16:01

Kyllä Hamilton kelpaisi myös joukkueeseen jossa aloitti Sm-Liiga -uransa, eli Kärppiin. :cool:

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 15.04.2011 18:38

Joo, kiitokset Hammerille hienoista yhteisistä hetkistä! Ja hienoin niistä oli ehdottomastu Jeffin ensimmäinen peli punanutuissa jossa teki tehot 1+3 Ilvestä vastaan.

http://www.youtube.com/watch?v=slpbw28r-4Y

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.04.2011 22:33

HIFK:n mestarihyökkääjää viedään Sveitsiin

Jeff Hamiltonia viedään siis Sveitsiin Bieliin. Mitään sopimusta ei ole kuitenkaan kirjoitettu ja agentin mukaan herra olisi myös valmis jatkamaan ensi kaudella HIFK:ssa, sillä tykkää asua Helsingissä. Saas nähdä mitä Tomppa ja Matikainen tekee tämän asian kanssa. Itse ottaisin mielelläni jatkon vastaan.
- Olen aina IFK

Edellinen

Paluu HIFK