Toni Leinonen - Helsingin IFK

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Toni Leinonen - Helsingin IFK

ViestiKirjoittaja Dev » 27.09.2012 21:21

Toni Leinonen
Syntymäaika: 11.8.1991
Syntymäpaikka: Helsinki
Pelipaikka: Oikea laitahyökkääjä
Pituus: 172cm
Paino: 67kg
Sopimus: 2015

Ajattelin avata nyt tälle nuorelle jannulle oman ketjun. Leinonen on nyt pelannut neljä liigaottelua tällä kaudella HIFK:n paidassa Joni Töykkälän ja Roope Talajan kanssa. Esitykset ovat olleet todella positiivisia ja tänään syntyi liigauran toinen maalikin ja upealla vedolla. Kyseessä on erittäin pienikokoinen ja köykänen kaveri, mutta sähäkkä kuin mikä. Jalat liikkuu ja antaa tällä hetkellä huomattavasti enemmän lisäarvoa joukkueelle, mitä esimerkiksi Robert Nyholm, tai moni muu meidän ikämiehistä. Itseäni harmittaa niin pirusti miehen puolesta tällä hetkellä, sillä nyt Turkuun lähtee todennäköisesti messiin O'Sullivan, Petrell ja Bergenheim. Sehän tietää auttamattomasti sitä, että nuori ja kokematon Leinonen lentää katsomoon, vaikka ei sinne todellakaan joutaisi peliesitysten vuoksi.

Hienoa nähdä, että omista on nousemassa tällaisia Leinosen tyylisiä kavereita. Olkoonkin sitten kuinka mikkihiiri tahansa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

Re: Toni Leinonen - Helsingin IFK

ViestiKirjoittaja Jyri » 31.08.2013 16:01

Löysin viimein tämän ketjun, oli vasta kolmannella sivulla.

Leinonen on ollut suosikkipelaajiani HIFK:ssa viime kaudesta lähtien. A-nuorissa olen nähnyt myös pelaamassa ja erottui massasta vahvan luistelun sekä asenteen ansiosta. Ei pelkää mennä ahtaisiin väleihin ja maalinedustalle. Vaikka kokoa ei olekaan paljoa. Lisäksi Leinonen on kehittynyt kahden kautta edeltävän ottelun perusteella kiekollisessa pelissä, sillä hän uskaltaa pitää kiekkoa enemmän. Vaikka HIFK:ssa on tänä vuonna vahvat laitahyökkääjät, niin eiköhän Leinosen pelaa melko paljon pelejä juuri liigassa.

Lisäksi, mitä olen kuullut ja päässyt itsekin keskustelemaan hyökkääjän kanssa, niin kyseessä on erittäin järkevä kaveri myös kaukalon ulkopuolella. On todellakin hienoa, että IFK:n omista nuorista nousee tällaisia pelaajia edustukseen. Leinonen tekee takuuvarmasti hyvän ja pitkän uran.

Suosikkijoukkue: Jokerit, Suomalaiset kiekkoilijat, Kane, Crosby

ViestiKirjoittaja Kozone » 01.09.2013 14:58

Vaikka HIFK:in pelit meni miten meni niin tämä Leinonen pisti kyllä silmään positiivisessa mielessä, oli yksi HIFK:in parhaista eilen ja perjantaina. Taitaa olla läpimurto kausi tulossa.

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 22.09.2014 13:23

On muuten Leinosella vaikeaa päästä tän hetkiseen kokoonpanoon, ellei loukkaantumisia tule. Ikonen, Lamberg, Nykopp ja kumppanit ovat sen verran tulessa olleet. Kiekko-Vantaassa Leiska on pelannut ihan hyvin ja tehnyt neljään peliin 2+3=5 pistettä. Nuori kaveri on kuitenkin kyseessä joten ihan mahdollisesti Leinosella on valoisa tulevaisuus "ylhäälläkin".

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 26.09.2014 16:06

Tänään tulessa. Toivottavasti pelaa hyvin, omasta mielestä mielummin Leinonen kun Blomqvist mutta Törmäsellä on joku visio mikä ei vielä ole minulle auennut, olen myös mielelläni väärässä mikäli Sami alkaa iskemään pisteitä.

Paluu HIFK