HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattilaa

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK kaudella 2013-14

ViestiKirjoittaja Dev » 27.01.2013 18:41

Mikä tää Kiva-Harri huhu on? En jaksanut sen enempää lueskella jatkoaikaa, mutta jotain huhua siis että tässä olisi HIFK:n ensi kauden valmentaja? Ei saatana jos pitää paikkaansa. Eihän Töpö-Tomppa ja kumppanitkaan voi olla näin tyhmiä, vai voiko? Tässä vedettäisiin taas ihan uudet rajat perseilylle, kun jouduttaisiin kuitenkin antamaan miehelle kenkää ennen vuoden vaihdetta.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja Helgenius14 » 28.01.2013 17:34

Jere Karalahtea huhuillaankin nyt kovasti Hifk:n sijasta Jokereihin... https://twitter.com/valtteriparikka/sta ... 6541663232

Olisi kiva nähdä Hifk fanien ilmeet, kun sopimus Jokereihen julkistettaisiin. :)
”Onnittelen. My fuckingratulations. Piste.” -Juhani Tamminen-

Suosikkijoukkue: HIFK

ViestiKirjoittaja Jake » 29.01.2013 23:07

Tämä nyt tuskin yllättää ketään, mutta Veikkaajan mukaan HIFK ei saanut Kari Jalosta...

Jalonen kieltäytyi HIFK-pestistä

Dev kirjoitti:Mikä tää Kiva-Harri huhu on? En jaksanut sen enempää lueskella jatkoaikaa, mutta jotain huhua siis että tässä olisi HIFK:n ensi kauden valmentaja? Ei saatana jos pitää paikkaansa.

Tänään Jatkoajassa on panikoitu, että ensi kauden valmennuskaksikko olisi Rautakallio-Rindell.

Ok. Onhan Rocky ja Kiva periaatteessa ammattimiehiä ja kokeneita liigavalmentajia, esim. Kiva aloitti valmennusuransa SM-liigassa niihin aikoihin, kun Neuvostoliitto hajosi. Tästä huolimatta ehdotan, että HIFK:n ensi kauden mainoksiin laitetaan sloganiksi "Ranteet auki" ruotsinkielelle käännettynä, jos tämä kaksikko vaihtoaitiossa nähdään. Pliis Tomppa, hankitaan mielummin kuka tahansa ulkomainen koutsi, joka on joskus elämässään voittanut jonkun liigan.

Suosikkijoukkue: Pelicans - Peliitat

ViestiKirjoittaja Haisuli47 » 14.02.2013 16:00

Onks täällä päässä jollain tietoa Siim Liivikin liikkeistä ?? Blegiin ainakin huhuttu, mutta tänään myös kuullut stooria että saattaisi jopa Lahteen tulla...

Aravirralla oli viime Pelicans-visiitillään suosiossa pari rottaa, nimeltä Komarov ja Sihvonen, olisiko nyt Märkä-Simon paikka.
Lahti- Kiekkokaupunki

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.02.2013 16:34

Haisuli47 kirjoitti:Onks täällä päässä jollain tietoa Siim Liivikin liikkeistä ?? Blegiin ainakin huhuttu, mutta tänään myös kuullut stooria että saattaisi jopa Lahteen tulla...

Eipä tuosta muuta tietoa ole kuin nuo jutut jatkoajasta. Espoon puolella kirjoitettiin jo pidemmän aikaa sitten, että Märkä-Simo siirtyy sinne ja myöhemmin tämä asia on vahvistettu myös IFK:n puolella, luotettavien nimimerkkien toimesta. Harmi homma, mutta tällasta tää on. Simo haluaa vastuuta ja mies ei tyydy enää alempien ketjujen rooliin. Ymmärrän kyllä toisaalta IFK:n päätöksen tässä asiassa, koska ei Simo ole antanut sellaisia näyttöjä, että niillä kahden kärkiketjun paikka irtoaisi. 3-4 ketjussa loistava, yksi liigan parhaista.

Bluesihan ei enää tarvitse kuin Nyholmin jatkosopparin, niin niillä on kasassa triorosvot: Nyholm - Liivik - Pöysti. :thumb_down:
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.02.2013 11:41

Antti Raantaa huhuillaan kovasti myös KHL:n ja jopa Pohjois-Amerikan suuntaan.

Mä en laskisi nyt alunperinkään mitään Raannan varaan, vaan Nybarina tutkailisin koko ajan myös uusia maalivahteja. Todennäköisyys sille että Raantaa siirtyy KHL/NHL akselille on varmaan jotain 70% luokkaa. Niin hyvin tuo on pelannut keskikastin joukkueessa, joka on ajoittain jopa rämpinyt pahasti.

Mitä tulee ensi kauden joukkueeseen, niin kotiutttaisin myös Ryan Vescen. Mies tykkää olla suomessa ja olisi todennäköisesti päätynyt jo tälle kaudella IFK:hon, jos olisi kysytty. Miehen tilanteen huomioon ottaen, hyvä ettei kysytty. Mutta ensi kausi on ihan eri asia. Hyvä ja ennen kaikkea ehjä kesätreeni alle, niin eiköhän Vesselistä ole iloa meille. Nämä Vescen nykyiset heikot otteet Bluesissa, ei tule mitenkään yllätyksenä, kun ottaa huomioon että Ruotsista huudeltiin miehen siirtymisen jälkeen "olevan täysin puolikuntoinen" ja kyllähän sen näkee miehen liikkeestä, joka on todella heikkoa.

Toisena pikkuterrierinä vielä sisään Tony Salmelainen, niin siinä on ainakin pari jalat + kädet yhdistelmää joukkueeseen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 18.02.2013 16:52

Jos Tony tulee suomeen kilpailu käydään Jokerien ja Hifk välillä, näin sain kuulla että myös Narreja kiinnostaa kovasti. Taisi olla se kausi kun The Pitkähousu oli Ifk maalilla, oli ilmeisen lähellä H.Toivosen tulo stadiin, itse tarjoaisin diiliä. Wirtanen olisi hyvä kotiutus ja kyllä minä myös Vescen ottaisin. Ja enemmänja enemmän vieläkin niitä jalkoja! Partanen ehdottomasti kotiin. Toivottavasti esim Luttisen diiliä "tarkastetaan", Granlundin jatko olisi hyvä ja eiköhän se Calgarylle käykin, riippuu haluaako itse jäädä.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 27.02.2013 15:26

Tomppa! Tässä sinulle yksi vaihtoehto ensi kauden joukkueen ykkössentteriksi, jos sellaista ei ole kiinnitetty jo! Mä nyt avitan sinua sen takia, koska et osaa hommiasi.

Perttu Lindgrenille lähtöpassit Amurista

Ei enää mitään arpoja Perraultin, O'Sullivanin ja Elkinsin muodossa, vaan taitonsa todistanut tähtikategorian sentteri. Kiitos.
- Olen aina IFK

Re: HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattila

ViestiKirjoittaja redcat » 14.03.2013 07:56

Koska Raanta ilmeisesti imaistaan muualle, voisi Ari Ahosen hoitaa takaisin Nordikselle.

ViestiKirjoittaja redcat » 15.03.2013 09:09

Kaksi ketjua tästä jengistä lähtee pelaajia, molemmat maalivahdit (ellei Norja Summasen tulon jälkeen ole muuttanut suunnitelmia) varmoja jatkajia pitäisi olla : Granlund, Talaja, Pakarinen, Liiviik, Leinonen , Nykopp, Åsten, pakeista; Söderholm, Silfver, Salmi, Melart, Varakas. Tietysti voi myös näihin tulla muutoksia, nyky Ifkssa kun mikään ei ole varmaa. Luttinen taitaa muuttaa Turkuun

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.03.2013 16:48

Pajatso taitaa tyhjentyä aikalailla? Nyt huhuillaan, että Somervuori olisi siirtymässä Kirvesrintoihin. Jos pitää paikkaansa, niin harmi. Itse olisin ollut valmis pitämään SomerEeron joukkueessa. Vakaa liigatason pelaaja jolta voi odottaa hyvässä kuosissa olevassa jengissä +20 maalia per kausi. Nythän mies on skulannut kaksi vuotta paskassa IFK:ssa.

Jokela --> KalPa
Järventie --> Ilves
Somervuori --> Tappara
Liivik --> Blues
Kuhta --> Ulkomaat
Luttinen --> TPS
Klubertanz --> KHL

Siinä taitaa olla viimeisimmät huhut. Aika kova homma noiden paikkailuissa taas. Kaikki kuitenkin hyviä liigatason pelaajia ja eihän niitä ikinä ole hirveästi tarjolla markkinoilla.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 22.03.2013 15:10

Jos on jatkoajan JHagia uskominen, niin IFK on pyydystänyt markkinoilta ensi kauden puolustukseen Kärppien Oscar Eklundin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 22.03.2013 16:57

Dev kirjoitti:Jos on jatkoajan JHagia uskominen, niin IFK on pyydystänyt markkinoilta ensi kauden puolustukseen Kärppien Oscar Eklundin.

Mielummin teille kuin Pelsuihin. Kenenkä paikalle Oscaria voisi kaavailla? Jokelan vai Varakkaan :idea:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.03.2013 16:47

Jere Karalahti saanut lähtöpassit Minskistä, kuten myös Kimi ja Teemu Laine. Viime vuoden lopulla vahvat huhut toivat jo Karalahtea takaisin IFK:n puolustukseen. Nyt rupeaa vahvasti haiskahtamaan Jeren paluulta.

Toni Söderholm - Jere Karalahti
Oscar Eklund - Ilari Melart
Kyle Klubertanz - Mikko Kurvinen / Juuso Salmi

Tossahan olisi jo aika unelmapakisto ja ei taida olla edes kaukana toteutumisestaan? Sormet ristissä myös sen puolesta, että Klubi kirjauttaa seuran kanssa jatkosopimuksen.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 29.03.2013 15:38

Kiva-Harri tulee pelaaja scouttaukseen mukaan, työ nimikettä en sen isommin tiedä. Miehellä on todella hyvät kontaktit esimerkiksi MoDoon, ja Moraan. Sielä olisi muutamia mielenkiintoisia pelaajia vapailla markkinoilla. Nybari ei ole saamassa potkuja, ja edelleen Matikainen halusi kyseiset pelaajat jotka tälä kaudella oli, ja mieshän ei halunnut Jerryä ja Kimiä

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK