HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattilaa

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattila

ViestiKirjoittaja Dev » 25.05.2013 11:01

Legenda kirjoitti:Ilari Melartin tapaan Mikko Vainonen solmi NHL-sopimuksen. Nashville Predators kirjaututti vast'ikään HIFK:hon palanneen puolustajan kanssa kolmivuotisen entry level -sopimuksen, joten saapa nähdä missä Vainonen ensi kautensa viettää. Haluaako Nashville hänet jo nyt AHL:n pelaamaan vai pelaako hän kenties ensi kauden lainalla HIFK:ssa?

Lähde: http://www.jatkoaika.com/Uutiset/hifk-m ... _ros_nosto

No voi paska. Toivottavasti pysyy IFK:ssa ainakin tämän ekan kauden. Miestä on kaiken järjen mukaan kaavailtu ihan IFK:n aloittavaan kuusikkoon siihen kutospakin paikalle. Harmi jos häippäsee, sillä esiintyi jo 2011-2012 erittäin edukseen niissä peleissä mitä veti meidän takalinjoilla.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 25.05.2013 11:35

Tuota meidän hyökkäyskalustoa kun katselee, niin mä epäilen että sieltä ei tule laituriosastolle enää kuin yksi mies ja se on Ville. Eihän tuolla ole yksinkertaisesti enää paikkoja jäljellä millekään Salmelaiselle tai kumppaneille? Puustinen, Luttinen, Somervuori, Pakarinen, Talaja, Leinonen, Partanen, Hari. Siinä on kahdeksan nimeä ja tuohon jos lyötäisiin vielä Tony ja Ville, niin silloin siellä on Talajaa jo nelosketjussa ja Partanen + Leinonen vuorottelemassa.

Ville Peltonen - Kurtis McLean - Juuso Puustinen
Arttu Luttinen - xxxxx - Eero Somervuori
Roope Talaja - xxxxx - Iiro Pakarinen
Mika Partanen - xxxxx - Janos Hari

Reservissä Toni Leinonen, Thomas Nykopp, Niko Piiparinen

Mä en itse hirveästi enää pidä ajatuksesta, jossa Ville Peltonen on meidän ykkösen laiturina, mutta vahvasti huhuilevat miehen jatkavan vielä yhden kauden ja onhan se hieno asia, mutta mielestäni Villen pitäisi olla jo 2-3 ketjussa ja ykkösessä vähän tuoreempaa jalkaa. Esimerkiksi se Tony. Senttereitä tuosta puuttuu se kolme. Toivottavasti IFK yrittää NHL:stä Petteri Nokelaista. Olisi täydellinen pala tuohon 2-3 ketjun keskelle. Miehen NHL-ura on nousemassa pystyyn. Neloseen mä kiinnittäisin edelleen sen Töykkälän Jonin. Hyökkäyksessä on mielestäni jo nyt ihan mukavasti luisteluvoimaa, joten tuosta pitää antaa plussaa joukkueen kokoajille.

Toni Söderholm - Braden Birch (jos saa sopimuksen)
Oscar Eklund - Mikko Jokela
xxxxx - Mikko Kurvinen

Reservissä Julius Nyqvist, Juuso Salmi, Miihkali Teppo

Yhtä kiekollista pakkia tuohon haetaan. Eniten olen tällä hetkellä huolestunut juuri tästä joukkueen puolustuksesta, koska siellä on lihaosasto sanalla sanoen huono. Kukaan ei tiedä millainen tämä Birch on, Jokela on ollut IFK-aikansa suurimmalta osin todella huono ja Kurvinen oli käytännössä koko viime kauden ajan klesana. Lähtökohdat siis ei niin hyvät.

Antti Raanta
Antti Ore
Ville Husso

Jos Raanta jatkaa, asiat ovat hyvin, mutta jos ei jatka, niin sitten näyttääpi vähän huonolta ja joudutaan todennäköisesti taas tyytymään ulkomaalaiseen veskariin, Ari Ahosen ollessa käytännössä ainoa suomalainen huippumaalivahti vapailla markkinoilla.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 25.05.2013 20:59

Dev kirjoitti:No voi paska. Toivottavasti pysyy IFK:ssa ainakin tämän ekan kauden. Miestä on kaiken järjen mukaan kaavailtu ihan IFK:n aloittavaan kuusikkoon siihen kutospakin paikalle. Harmi jos häippäsee, sillä esiintyi jo 2011-2012 erittäin edukseen niissä peleissä mitä veti meidän takalinjoilla.

Joo toivotaan todella, että pelaisi Suomessa ensi kauden. Hyvä puolustava pakki, jolla on kuitenkin melko hyvät kädet, sekä kova laukaus. Avaukset ovat laatuluokkaa. Toisaalta en yllättyisi, mikäli lähtee AHL:ään, koska oli todella hyvä menneellä kaudella.

Suosikkijoukkue: Tampereen Pyrintö

ViestiKirjoittaja Zubru » 25.05.2013 23:37

Jyri kirjoitti:Toisaalta en yllättyisi, mikäli lähtee AHL:ään, koska oli todella hyvä menneellä kaudella.

Eikö Vainonen voi pelata ikänsä puolesta vielä ensi kaudellakin OHL:ää?
On parempi olla vakavasti PA ku Timo T.A.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 26.05.2013 11:07

Zubru kirjoitti:Eikö Vainonen voi pelata ikänsä puolesta vielä ensi kaudellakin OHL:ää?

Voi toki, mutta myös AHL on Vainosen kohdalla vaihtoehtona, koska Vainonen ei pelannut sillä hetkellä OHL:ssä kun hänet NHL:n varattiin. Tällöin siis Nashville saa itse päättää onko Vainosen osoite SM-liiga, AHL vaiko OHL.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.05.2013 11:10

Legenda kirjoitti:Voi toki, mutta myös AHL on Vainosen kohdalla vaihtoehtona, koska Vainonen ei pelannut sillä hetkellä OHL:ssä kun hänet NHL:n varattiin. Tällöin siis Nashville saa itse päättää onko Vainosen osoite SM-liiga, AHL vaiko OHL.

Vähän veikkaan, että Mikkoa itseään ei enää hirveästi kiinnosta nuo junnuliigat? Tuskin olisi muuten tehnyt IFK:hon sopimusta täksi kaudeksi. Täältä oli/on kuitenkin aukeamassa miehelle paikka ihan avaavasta kuusikosta. Eiköhän se ole AHL tai HIFK ensi kaudella. Näin uskoisin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 26.05.2013 18:02

Onko porukalla tietoa milloinka tämä case Virtanen alkaa avautua enemmän?

Ylläpitäjä

Re: HIFK kaudella 2012-2013 - Aika jälkeen MG:n

ViestiKirjoittaja Dev » 05.06.2013 14:48

Noista Karalahden agentin puheista saa vähän sellaisen käsityksen, että HIFK ei ole kiinnostunut Jerestä, kerta vaihtoehdot ovat tälle herralle KHL (viisi seuraa kiinnostunut) ja varavaravaravarasuunitelmana Jokerit.

Ihan hyvä näin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 05.06.2013 16:16

Kyllähän IFK on kiinnostunut, mutta ei hinnalla millä hyvänsä, tässä vähän haiskahtaa että julkisuuden kautta haetaan rahakasta diiliä. Ari Ahosta huhuillaan kovasti Helsinkiin, itse ottaisin ja epäilen että Jokerit maksaisi isoa palkkaa kahdelle maalivahdille . Katsotaan ;)

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.06.2013 18:49

Kenelläkään mitään tietoa milloin toimisto laittaa lapun luukulle ja lähtee kesälomille? Meinaan vaan, että olisi kiva saada ennen sitä jotain sopimusuutisia. Yleensähän IFK ei ole tiedottanut juuri mitään noiden kesälomien aikana.

Kolme sentteriä, pari puolustajaa (Mikäli Birch ei vakuuta), 1-2 laitahyökkääjää ja ykkösmaalivahti. Perkele tossa on muuten vielä työnsarkaa ja paljon. Ei tule ihan heti mieleen koska viimeksi IFK:n jengi olisi tässä vaiheessa kesää ollut näin repalaisena. Yleensä haettu enää 1-3 vahvistusta ja risteilyllä julkaistu lähes koko jengi.

xxxxx - Kurtis McLean - Juuso Puustinen
Arttu Luttinen - xxxxx - Eero Somervuori
Roope Talaja - xxxxx - Iiro Pakarinen
Janos Hari - xxxxx - Mika Partanen

Rotaatiomiehiä: Thomas Nykopp, Niko Piiparinen, Toni Leinonen, Aki Kivelä + junnut.

Toni Söderholm - Mikko Kurvinen
Oscar Eklund - Mikko Jokela
xxxxx - Braden Birch

Rotaatiomiehiä: Juuso Salmi, Julius Nyqvist, Miihkali Teppo

xxxxx
Antti Ore
Ville Husso

"Valehtelisin jos väittäisin" että ei huolestuta.

Mika Norja siirtyy muuten Timråhon. Onnea sinne!
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 10.06.2013 20:49

Mulla on sellainen käsitys, että torstai 20. päivä on vika päivä ennen kuin toimisto menee kiinni.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 11.06.2013 19:34

Töykkälän Joni näyttäisi edelleen treenavan IFK:n kanssa. Olisikohan jatkosopimus jo taskussa? Toivottavasti. Viime kausi meni täysin vihkoon, kuten meni kaikilla muillakin. Kunnon valmennuksessa Töykkälä on kuitenkin osoittanut olevansa rautainen ammattilainen.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 16.06.2013 02:40

Sentterien tulo IFKhon ei todellakaan johdu valmennuksesta , vaikka toisella foorumilla jotkut väittää näin keskustelleen itse pelaajan/pelaajien kanssa! Oikeastaan tähän on pakko heittää :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 17.06.2013 19:30

Rico Fata ja Jason DeSantis HIFK:hon. Kurtis McLean sen sijaan siirtyy KHL:ään.

Vittu mitä paskaa. Kiva kiitti moi.

http://www.hifk.fi/uutiset/Rico-Fata-ja ... eaen#title

Ei hymyilytä. Ei vittu hymyilytä tippaakaan.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 17.06.2013 20:14

Rauha rauha hyvä DEV . Kyllä sieltä senttereitä tulee samoin ykkös maalivahti. Fata pelaa ihan ok peliä myös sentterinä.

:D

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK