HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattilaa

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK kaudella 2012-2013 - Aika jälkeen MG:n

ViestiKirjoittaja Dev » 17.06.2013 20:31

redcat kirjoitti:Rauha rauha hyvä DEV . Kyllä sieltä senttereitä tulee samoin ykkös maalivahti. Fata pelaa ihan ok peliä myös sentterinä.

:D

Varmasti tulee, mutta ne tulevat 99% varmuudella olemaan kaikki näitä "arpoja" joista ei tiedetä mitä saadaan. Minua ei henkilökohtaisesti sytytä tällä hetkellä hevon vittuakaan joku Fata tai DeSantis. Korpeaa niin helvetisti tuo McLeanin lähtö.

Sitäpaitsi tämä Fata on kaiketi viime vuodet pelannut laiturina. IFK:hon tuo tulee nyt ilmiselvästi ykkösen keskelle. Siinä kun epäonnistuu, niin ollaan taas syksyllä sormi suussa ja yritetään kalastella sentteriä jengiin. Se on jo nähty ties kuinka monena vuotena, että niitä ei löydy kauden aikana. Ainakaan kärkisenttereitä. Veikkaan että Fata saa kenkää jo ennen joulua.

Näyttää joten kuten kelvolliselta jos tilanne on tämä:

xxxxx - xxxx - Juuso Puustinen
Arttu Luttinen - Rico Fata - Eero Somervuori
Roope Talaja - xxxxx - Iiro Pakarinen
Janos Hari - xxxxx - Mika Partanen

Rotaatiomiehiä: Thomas Nykopp, Niko Piiparinen, Toni Leinonen, Aki Kivelä + junnut.

Toni Söderholm - Mikko Kurvinen
Oscar Eklund - Mikko Jokela
Jason DeSantis - Braden Birch

Rotaatiomiehiä: Juuso Salmi, Julius Nyqvist, Miihkali Teppo

xxxxx
Antti Ore
Ville Husso

Kaikki aivan päin persettä jos tilanne on tämä:

xxxxx - Rico Fata - Juuso Puustinen
Arttu Luttinen - xxxxx - Eero Somervuori
Roope Talaja - xxxxx - Iiro Pakarinen
Janos Hari - xxxxx - Mika Partanen

Rotaatiomiehiä: Thomas Nykopp, Niko Piiparinen, Toni Leinonen, Aki Kivelä + junnut.

Rotaatiomiehiä: Juuso Salmi, Julius Nyqvist, Miihkali Teppo

xxxxx
Antti Ore
Ville Husso
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

Re: HIFK kaudella 2013-14 - Ramin opeilla kohti nakkikattila

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 18.06.2013 00:16

En tiedä onko kukaan huomioinut, mutta tsekki Petr Stloukal on IFK:ssa try-outilla. Itse huomasin EP:stä ja siellähän se nimi komeili nimilistalla. Olisi kyllä hienoa jos Stloukal nähtäisiin liigassa. Mielummin Helsingissä kuin Lahdessa...

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.06.2013 12:56

Jaa Nybarin mukaan enää 2-3 aukkoa paikattavana joukkueessa ja sen jälkeen paketti kasassa. Haiskahtaa aika paljon siltä, että Peltonen jatkaa ykkösen laidassa + ykkösveskari ja ykkössentteri sisään.

"Ville Peltonen" - "Kurtis McLean vol 2" - Juuso Puustinen
Roope Talaja - Rico Fata - Eero Somervuori
Janos Hari - Arttu Luttinen - Iiro Pakarinen
Toni Leinonen - Thomas Nykopp - Mika Partanen

"Ari Ahonen"
Antti Ore
Ville Husso

Sentterit on ainakin huonot tähän liigaan. Tai no, eihän noista kukaan edes ole varsinaisesti sentteri, paitsi Nykopp. Mielestäni käsittämätöntä, jos jätetään jälleen kerran yksi joukkueen tärkeimmistä alueista vajaavaiseksi, eli keskushyökkääjät. Ihan mututuntumalla väitän, että niitä on ylivoimaisesti vaikeinta saada kauden aikana joukkueeseen, jos tulee tarvetta. Ainakaan hyviä sellaisia. Ei tule ihan heti mieleen koska viimeksi liigaan olisi hommattu joku onnistunut sentterihankinta esimerkiksi joulu-tammikuussa. Niinno, ainakaan IFK:n kohdalla.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 18.06.2013 17:05

Tällä viikolla taitaa tulla toimistolta muutakin ilmotettavaa kun toi olemme lomalla mikä tuli tänään. Peltonen, Salmelainen, ja maalivahti ?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.06.2013 18:01

redcat kirjoitti:Tällä viikolla taitaa tulla toimistolta muutakin ilmotettavaa kun toi olemme lomalla mikä tuli tänään. Peltonen, Salmelainen, ja maalivahti ?

Salmelaista sieltä taitaa ainakin pukata. :tuoppi:

http://slapshot.ch.sportalsports.com/sp ... 00000.html
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 24.06.2013 18:02

IS:n tietojen mukaan HIFK ja Raimo Summanen tavoittelevat Karalahtea joukkueeseen kynsin ja hampain, mutta tämän valinta suomessa on Jokerit.

"IS Urheilun sisäpiiritietojen mukaan karalahden ykkösvaihtoehto on Suomessa Jokerit, vaikka Raimo Summanen ja HIFK tavoittelevat arvostettua puolustajajärkälettä riveihinsä kynsin ja hampain. Karalahti ei ole tehnyt päätöstä ensi kauden pelipaikastaan."

Olympiakiekon pommi: Karalahti mukana Westerlundin suunitelmissa

Haiskahtaa kyllä ihan täydeltä paskalta nämä IS:n tiedot. Jos IFK on kiinnostunut Jerestä ja Rami haluaa miehen joukkueeseen, niin minkä ihmeen takia mies valitsisi Jokerit? Ei mene mun ymmärrykseen. Tuskin tässä mistään rahastakaan on kuitenkaan kyse.

Mulle se ja sama tuleeko vai ei, mutta jotenkin kuulostaa oudolta, että jos IFK haluaa miehen, mutta tämä valitseekin paikallisseuran, vaikka on itse ollut pienestä pitäen IFK:n mies henkeen ja vereen. Ottanut vielä kaiken lisäksi sen IFK-tatuoinnikin? (En tiedä pitääkö tämä paikkaansa)

Ps. Jos sillä on tosiaan olkapäähän tatuoitu IFK-tatska, niin voi tulla vähän sanomista Jokereiden pukukopissa. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Diskos

ViestiKirjoittaja huntteri » 25.06.2013 00:08

Dev kirjoitti:Ottanut vielä kaiken lisäksi sen IFK-tatuoinnikin? (En tiedä pitääkö tämä paikkaansa)

Pitää.

Agentin vedätykseltä tämä kuulostaa. Vetoa ei tosin uskalla lyödä. Siihen nämä vedätykset yleensä perustuvatkin.
"My father warned me about men and booze... but he never said anything about women and cocaine." -Tallulah Bankhead

ViestiKirjoittaja redcat » 28.06.2013 15:15

Brückler taitaa olla vahvoilla maalivahdiksi, juhannuksena oli vielä kaksi suomalaista maalivahtia mukana neuvotteluissa ja toinen taitaa olla viime kauden MAALIVAHTI, toinen myös AHLssä pelannut, melkein toivoisin että suomalainen tulee. Lähdettä en saa/voi paljastaa.

ViestiKirjoittaja redcat » 30.06.2013 19:57

Ortio pelaa Pohjois-amerikassa ensi kaudella,näin kertoi Calgaryn toimitusjohtaja.

Suosikkijoukkue: Stadin Kingt!

ViestiKirjoittaja Punasydän » 01.07.2013 09:29

Dany Sabourin kiinnitetty stadin kingien ykkös veskaks ens kaudelle!
"Yöelämän ykkösketju = Tosielämän vilttiketju"

ViestiKirjoittaja redcat » 01.07.2013 15:10

Onko luotettavakin tieto? Itse kuulin tuossa juhannuksen tienoilla aivan muuta ensi kauden maalivahdista/ mahdolliisesta maalivahdista. Outo juttu olisi. Mutta katsotaan.

Suosikkijoukkue: Stadin Kingt!

ViestiKirjoittaja Punasydän » 01.07.2013 15:43

Sanotaan 90 prosenttisen varma. Toinen maalivahti josta itse kuullut huhua on sami aittokallio, jonka itse kyllä mielummin ottaisin.
"Yöelämän ykkösketju = Tosielämän vilttiketju"

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 02.07.2013 14:05

Punasydän kirjoitti:Dany Sabourin kiinnitetty stadin kingien ykkös veskaks ens kaudelle!

Punasydän kirjoitti:Sanotaan 90 prosenttisen varma. Toinen maalivahti josta itse kuullut huhua on sami aittokallio, jonka itse kyllä mielummin ottaisin.

Ajatella, näin varmaa tietoa ja silti niin vain Sabourin meni Graz 99ersin riveihin Itävaltaan.

Lähde: http://www.99ers.at/
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

ViestiKirjoittaja redcat » 02.07.2013 14:30

Jep, olisi ollut todella kummallinen hankinta, tietääkseni ei ole edes neuvoteltu. Suomalaista kovasti haetaan sen tiedän ja AHL maalivahti mistä kuulin ei ole Aittokallio, ei sekään huono olisi mutta eiköhän jatka kuitenkin kun pelasi ihan hyvän kauden pohjois-amerikassa.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.07.2013 18:31

Maalivahtimarkkinat sen kuin tyhjenee suomalaisten osalta. Harri Säteri jatkaa San Josessa ja Joni Ortio jättää Nordiksen taakseen, poistuen takaisin Calgaryn organisaatioon.

Calgaryn pomo varmisti HIFK:ssa pelanneen vahdin paluun: Suomikiekko

Jussi Rynnäs ainoa tähtistatuksen omaava suomalainen veskari joka on vapaana.

Niin ja se Bernd Bruckler ei edelleenkään sytytä.

E: Ja Aittokallio? Ei kiitos. Sillä ei ole mitään näyttöjä.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK