Jenkkisentteri Corey Elkins HIFK:hon

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Jenkkisentteri Corey Elkins HIFK:hon

ViestiKirjoittaja Dev » 23.03.2013 17:50

Jatkosopimusta kiitos. Jatkuvasti IFK:n paras pelaaja kentällä. Ei tää mikään ykkössentteri ole, mutta kakkosen keskellä pitäisi mennä erinomaisesti. Toistaiseksi köyhän miehen Petteri Wirtanen. Diggaan ja paljon! :tuoppi:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 23.03.2013 17:57

Dev kirjoitti:Jatkosopimusta kiitos. Jatkuvasti IFK:n paras pelaaja kentällä. Ei tää mikään ykkössentteri ole, mutta kakkosen keskellä pitäisi mennä erinomaisesti. Toistaiseksi köyhän miehen Petteri Wirtanen. Diggaan ja paljon! :tuoppi:

Sama. Itse asiassa meikäläisen piti laittaa mietteitä ensi kaudesta, mutta enpä ole muistanut. No, sanotaan tässä: Jatkoa tälle kaverille! Runkosarjan lopun Lukko-pelin jälkeen olin vakuuttunut Elkinsistä. Hyvä molempiin suuntiin eikä offensiivisesti ole ollenkaan heikko, mistä kertoo kolme playoffs-maalia.

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 15.07.2013 12:03

Corey Elkins ja HIFK ovat solmineet yhden vuoden mittaisen jatkosopimuksen. Jea! Elkins oli loistava keväällä ja ehdottomasti parhaita kahden suunnan senttereitä liigassa.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 15.07.2013 15:00

Kiitos Nybondas! Corey oli loistava vahvistus viime kauden surkeaan IFK:hon. Tunnollinen kahden suunnan sentteri, joka osasi kyllä laittaa laatan pussiin tarvittaessa. Nyt on sentterin paikat sitten sitä ykköstä lukuunottamatta täytetty. :Thumb up:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 15.07.2013 16:24

:Thumb up:
Tosi hyvä hankinta.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.10.2013 10:59

Kaikista ulkomaalaishankinnoista joita Tomppa on tehnyt tässä vuosien saatossa, tämä Elkinsin hankinta alkaa muodostua omaksi suosikiksi. Ai jumalauta siinä on hyvä pelaaja. Armoton taistelija, uskomattoman vahva kulmaväännöissä, kylmän viileä viimeistelijä ja kirsikkana kakun päälle, onnistuu aina parkkeeraamaan itsensä veskarin nenän eteen. Tekee koko ajan oikeita asioita kentällä. Ihan samalla tavalla kuin viime kauden lopussa, jolloin voitti muuten IFK:n sisäisen pistepörssin poffeissa. Nyt on pelannut loukkaantumisen jälkeen neljä ottelua ja tehnyt niissä tehot 2+4. Pelillisesti IFK:n selkeä liideri ja muodostaa Puustisen ja Villen kanssa todella hyvän kolmikon. Smolenakin ja Sopasen kannattaa varoa, punainen #91 tulee kovaa vauhtia pistepörssissä ylöspäin. Ei yhtään peliä vielä ilman pojoja.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 20.11.2013 20:57

Pakko nostaa tämän herran ketju ylös. Mielestäni Coreysta on puhuttu aivan liian vähän suhteessa peliesityksiin. Jumalauta 17 ottelua ja 15 tehopinnaa taulussa. Jos olisi perustettu joku Elkinsin faniclubi, niin ilmottautuisin. Ilo on katsella miehen työskentelyä tuolla kentällä. Mukavan jämäkkä paketti, vahva kulmissa, helvetin hyvä suojaamaan ja löytyy jenkkien maalintekotaito. Ainoa miinus on ehkä tuo vähän kulmikas luistelutyyli, mutta ei se näytä menoa haittaavan.

Viime kauden lopussa kun mies tuli IFK:hon, niin olin melkein 100% varma, että täysin huti haku, mutta mukava oli olla kerrankin väärässä. Sehän teki heti kymmenessä ottelussa 5 pojoa, sitten voitti poffien sisäisen pörssin ja nyt ajaa kovaa tahtia Puustista kiinni jengin sisäisessä pörssissä.

Hieno mies, näillä otteilla voi vaan olla hankala pitää täällä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 20.11.2013 23:27

Elkins on muuten myös usein ensimmäisenä puolustamssa omiaan, kuten tänäänkin tuon Marttinen-Luttinen tilanteen jälkeen. :Thumb up: Jatkoa vaan ehdottomasti jos on mahdollista.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 29.11.2013 21:16

Tomppa väsää tälle miehelle nyt sellanen 5v diili, jookos? Ai vittu että mä rakastan Elkinsiä. Ihanan suoraviivainen kaveri ja vitun jämäkkä paketti kokonaisuudeltaan. Alisti tänään muutaman kerran aivan totaallisesti Narria. Ja ainakin kolme kertaa Narripelaaja tuli antamaan kauheeta tööttiä ja Elkins antoi samaan aikaan vastapalloon, niin sinipaita keräili kamojaan. Ja sitten se 1-4 maali! Tahtomaali ja mikä päättäväisyys.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.02.2014 15:21

HIFK ja Corey Elkins jatkosopimukseen

Loistavaa, fantastista, ihanaa! Hyvältä näyttää ensi kauden joukkueen rakennus. Erittäin hyvältä. Nyt on ainakin paperilla kiinnitetty jengiin kaikki tärkeimmät pelaajat, paitsi Toni Söderholm ja Ville Peltonen. Hienoa nähdä Elkins, Pakarinen, Kuparinen, Puustinen, Ramstedt ja kumppanit ensi kaudellakin meillä, ellei sitten veli-venäläinen ryöstele! :Thumb up:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Diskos

ViestiKirjoittaja huntteri » 09.02.2014 17:35

Vilpittömät onnittelut tästä. Hienon oloinen mies.

Mutta miksi IFK julkaisee näitä nykyään kesken kauden?
"My father warned me about men and booze... but he never said anything about women and cocaine." -Tallulah Bankhead

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.02.2014 18:28

huntteri kirjoitti:Mutta miksi IFK julkaisee näitä nykyään kesken kauden?

Oisko siellä todettu, että tätä myöten tulee vähemmän paskaa niskaan? Pieni keino saada lepyteltyä vähän faneja.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 12.02.2015 20:39

Ja Corey jatkaa myös ensi kaudella punapaidoissa. Kerrassaan fantastinen uutinen tällaiseen ikuisuudelta tuntuneeseen päivään. Ensi kausi on sitten Coreylle jo neljäs putkeen IFK:n paidassa. Melko harvinaista, koska viime aikoina on tuntunut siltä että kaikki ulkkarit käy pelaamassa yhden kauden ja häipyy jengistä.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 04.12.2015 13:28

Elkinsiä haastateltu HBL:ssä.

"This is my second home"

On kyllä upeaa kuulla Elkinsin suusta tuollaista ja vielä enemmän lämmittää mieltä se, että mies on valmis jatkamaan IFK:ssa myös ensi kaudella.

Kuten jo useaan kertaan sanottu, en vaihtaisi yhteenkään liigapelaajaan tätä miestä, en yhteenkään.

Olisihan se jo aikamoista jos Elkins jäisi seuraan vielä viidenneksi kaudeksikin. Hintalappu on ilmeisesti +250 tonttua (verotietojen mukaan), mutta mun puolesta voi maksaa vaikka 350 000 jotta jää tänne.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

ViestiKirjoittaja Multi » 06.12.2015 12:46

Eihän tuo 250k ole IFK:lle mitään, varsinkin kun kyseessä niin hyvä sekä pidetty pelaaja niin joukkueen kesken kuin fanienkin osalta. Oikeastaan pidän suurena ihmeena Elkinsin lähtöä niin kauan kuin mies haluaa IFK:ssa olla. Eiköhän IFK:llä ole tällöin myös halua pitää mies kokoajan ja maksaa se n.250k per kausi.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Edellinen

Paluu HIFK