Juuso Puustinen HIFK:n hyökkäykseen

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Juuso Puustinen HIFK:n hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja Dev » 22.05.2013 15:31

Juuso Puustinen HIFK:n hyökkäykseen. Pitkään oli huhua miehen siirtymisestä KalPaan, Ässiin, HPK:hon ja lopulta IFK:hon. Viimeinen huhu piti sitten paikkaansa. Parempia mietteitä myöhemmin.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

Re: Juuso Puustinen HIFK:n hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja Dev » 22.05.2013 17:03

Puustisen hankinta tuntuu jääneen nyt ihan McLeanin varjoon. Itselleni aiheuttaa lähes yhtä hyvät vibat mitä McLeanin hommaaminen. Suurimmat vahvuudet pelaajana on kovassa luisteluvoimassa ja on niin ikään tunnollinen kahden suunnan pelaaja. Pystyy pelaamaan mm. vaikka alivoimaakin jos on tarvis. Eikä sovi tietenkään unohtaa sitä faktaa, että maaleja tämä ukko on kova tekemään. Viimeisellä liigakaudella lähes 30 häkkiä kasaan. Positiivista myöskin se, että Juuso on rightin laituri. Alkaa noita oikeakätisiä olemaan hyökkäyksen osalta ihan mukava määrä.

On muuten ensi kaudella liigan maalipörssin TOP5:ssä.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 02.10.2013 18:06

Jos tästä paskasta alkukaudesta pitää jotain positiivista hakea, niin Juuso Puustinen kuuluu ehdottomasti siihen kategoriaan. Ilta toisensa jälkeen loistavaa duunia, niin alivoimalla, ylivoimalla kuin 5-5 pelissäkin. Tänäänkin avauserän ylivoimaisesti paras pelaaja. Pari loistavaa takakarvausta + hieno maski 1-0 maalissa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Perinteet

ViestiKirjoittaja Nordenskiöld » 30.11.2013 22:54

Juuusooo Puustinen, Juuso Puustinen, he scores when he wants!

Mahtaako KHL:ssä olla seuraa joka ei ole Puustisen perässä? Noilla maalimäärillä alkaa varmasti tulla kovia tarjouksia. Täytyy nyt vain toivoa että saadaan pidettyä mies täällä kauden loppuun asti.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.12.2013 12:43

Puustinen odotetusti EHT-tourille mukaan. Onnea vaan, toivottavasti mies säilyy ehjänä. Itse tavallaan toivoin että IFK olisi kieltänyt Puustista, mutta tuskinpa tuollaiseen ryhdytään, kun pelaaja itse varmasti haluaa mennä antamaan näyttöjä kevään MM-kisoja ajatellen, johon Juusolla on todella hyvät mahkut päästä mukaan.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Ei lajill' väliä, aina IFK

ViestiKirjoittaja Jare » 21.12.2013 14:21

Puustinen ei erityisemmin eroittunut edukseen Suomi-Venäjä-ottelussa, mutta ihan hyvin näytti kuitenkin tsemppaavan. Miinusta voidaan antaa yhdestä turhasta jäähystä. Tärkeintä kuitenkin on, ettei #71 ole ainakaan vielä loukkaantunut höntsäpeleissä vaan dominointi Liigassa saa jatkua tauon jälkeenkin :cool:
Tärkeintä ei ole millaiset kortit saat vaan se, että miten pelaat ne.

Suosikkijoukkue: Toronto Maple Leafs, Oulun Kärpät

ViestiKirjoittaja Pelleverijarenpoika » 21.12.2013 14:32

Jare kirjoitti:Puustinen ei erityisemmin eroittunut edukseen Suomi-Venäjä-ottelussa, mutta ihan hyvin näytti kuitenkin tsemppaavan. Miinusta voidaan antaa yhdestä turhasta jäähystä. Tärkeintä kuitenkin on, ettei #71 ole ainakaan vielä loukkaantunut höntsäpeleissä vaan dominointi Liigassa saa jatkua tauon jälkeenkin :cool:

Niinno, viltitettiin toisen erän lopulla, ellei sitten ollut mitään vammaa. Hartikainen tuli tilalle, ja ratkaisikin pelin meille! Mulla on vielä melkoiset odotukset tätä kaveria kohtaan huomisessa pelissä.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.09.2015 09:54

Juuson tuoreimmasta haastattelusta (en muista missä näin, oliko joku erätauko haastattelu nelosella?) sai sen käsityksen, että jos kaikki menee suunitelmien mukaan, niin nyt pelataan toistaiseksi viimeinen kausi HIFK:ssa ja suomessa. Tavoitteena on edelleen haastaa itseään ja päästä pelaamaan maailman parhaisiin kiekkoliigoihin.

Hienoa nähdä, että terve Juuso on kyllä edelleen erittäin kova tekijä tähän sarjaan. Ei voi kun tykätä. Toivottavasti maalitehtailu jatkuu samanlaisena ja mies tappelee maalipörsän voitosta.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.06.2016 14:18

Miehen piti olla menetetty tapaus, mutta mitä vielä!

http://www.hifk.fi/uutiset/juuso-puusti ... aa-ifkssa1

Juuso Puustinen jatkaa siis edelleen IFK:ssa. Hyvä sainaus koska laatumaalitekijöitä on hankala löytää ja nyt ainakin tiedetään mitä saadaan.
- Olen aina IFK

Paluu HIFK