HIFK:n peliesitykset

Kuva
Suosikkijoukkue: HIFK

Re: HIFK:n peliesitykset

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.12.2008 16:15

Hank kirjoitti:
Ensi kaudeksi sitten en antaisi kellekkään muulle jatkoa, kuin Melartille ja Holmbergille. Hyökkäyksestä antaisin seuraaville herroille jatkoa : Kuhta, Wärn, I.Pikkarainen, Kip Brennan, Siim Liivik, ja Bates (jos saatavissa) Kohta puoliin itsekkin siirtäisin katseeni ensi kaudelle, mutta tätä kautta on vielä jäljellä.

Vois kokeilla Jalonen kumppaneineen jossain peleissä ihan random ketjuja.. Pakka sekasin vaan. Ei oo mitään menetettävää.

Siis TÄ? hyökkäys tekee maaleja kärjen tahtiin, ongelmat on jossain ihan muualla. Ihan käsittämätöntä että joukkue joutuu tekemään 4 maalia joka ilta jotta päästään edes tasapeliin.

ViestiKirjoittaja Pivo » 14.12.2008 17:11

14:ssa ottelussa Ifk on päästänyt varsinaisella peliajalla tai jatkoajalla yhteensä 4 maalia. Siis lähes joka toisessa ottelussa. Yhdeksän kertaa on selviydytty varsinaisesta tai jatkojasta alle kolmella maalilla. Jos päästää alle kolme maalia ottelussa, hyökkäyksen pitäisi silloin homma hoitaa himaan, Ifk maalikeskiarvolla 2.7 näin tekisikin. Nyt vaan päästetään keskimäärin 3.19 maalia per ottelu. Tässä pitäisi päästä edes Kärppien tasolle joka on 2.42 päästettyä maalia per ottelu. Niin kauan kuin "meille" voi tehdä lähes joka toisessa ottelussa neljä maalia, voidaan vaan valmistautua mestiskarsintoihin keväällä. Vaikka kaikki tuhannet Ifk-fanit ovat tienneet, että em. ongelma ratkaistaisiin (ja olisi jo ratkaistu kesällä) kahdella luotto-pakilla joita tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista liigaan, niin Nybari & kumppanit eivät niitä Ifk:n paitaan halua. Vai onko rahat näin loppu tai onko 2.5 miljoonan budjetti käytetty jo nykyiseen kokoonpanoon? huh.

Suosikkijoukkue: KalPa.

ViestiKirjoittaja DAG » 14.12.2008 18:34

Miksi vitussa HIFK ei hommaa uutta maalivahtia? Tilanne paranisi aivan varmasti..

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 14.12.2008 18:36

DAG kirjoitti:Miksi vitussa HIFK ei hommaa uutta maalivahtia? Tilanne paranisi aivan varmasti..

Kolme sanaa. Rahat on loppu.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 14.12.2008 19:59

Mikä on ihan käsittämätöntä. Siinä sivussa on palanut rahaa Pitkiksen kahden vuoden diiliin ihan älytön summa, hackeriin ja Walshiin. Nämä kaikki ihan vitun paskan ammattitaidon puutteeseen palkata tommosia jämäpelaajia.

Nybarin saavutukset tältä kaudelta:

Markus Kankaanperä
Kip Brennan
Juha Pitkämäki
Tom Walsh
Dan hacker
Shawn Bates

Niin helvetin huonoa toimintaa tompalta ettei paremmasta väliä. Batesistä saa ainoastaan plussan, sekin oli täysin tsäkällä vedetty kortti!

Suosikkijoukkue: HIFK, New Jersey, K-Vantaa

ViestiKirjoittaja Parise » 14.12.2008 21:20

Missä Hirso ja Loppi ? Pitkämäkeä en sanoisi Tompan hankinnaksi, koska Jalonen sen halusi tänne ? Itse antaisin kyllä myös Kankaanperälle ja Brennanille plussat. Ei tuolla pakistolla voi pärjätä, ja Kanki on pelannut ihan hyvin, vaikkei nyt tehoja ole tullut ?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.12.2008 21:23

Parise kirjoitti:Missä Hirso ja Loppi ? Pitkämäkeä en sanoisi Tompan hankinnaksi, koska Jalonen sen halusi tänne ? Itse antaisin kyllä myös Kankaanperälle ja Brennanille plussat. Ei tuolla pakistolla voi pärjätä, ja Kanki on pelannut ihan hyvin, vaikkei nyt tehoja ole tullut ?

Siis minä olen käsittänyt asian niin, että Pentti hommasi Matiaksen ja Hirson takaisin kotiin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK, New Jersey, K-Vantaa

ViestiKirjoittaja Parise » 14.12.2008 21:39

Hirso lähti ylipäätänsä Pentin takia ?

Suosikkijoukkue: Jokerit

ViestiKirjoittaja ruoska » 14.12.2008 21:40

Minäkin olen lukenut, että Pena hankki teille Hirson ja Lopin, ei Noobari.
Gigi Marvin <3
Foorumin kovin kingi
Scarlett <3
Nyt, aina ja ikuisesti.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.12.2008 21:40

Parise kirjoitti:Hirso lähti ylipäätänsä Pentin takia ?

Jep, mutta saivat ilmeisesti asiat sovittua ja Pentti hommasi miehen takaisin.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja Lutur » 15.12.2008 09:19

Parise kirjoitti:Missä Hirso ja Loppi ? Pitkämäkeä en sanoisi Tompan hankinnaksi, koska Jalonen sen halusi tänne ? Itse antaisin kyllä myös Kankaanperälle ja Brennanille plussat. Ei tuolla pakistolla voi pärjätä, ja Kanki on pelannut ihan hyvin, vaikkei nyt tehoja ole tullut ?

Device kertoikin jo Matiaksen ja Kimin olleen Penan hankintoja. kyllä se pitkis on tompan hankinta, eiköhän hän kuitenkin viimetteeksi lyö nimensä papereihin. Jos Nybari todellisuudessa olisi halunnut Chiodon olisi hän sen ottanut, eikä tyytynyt maalivahtiin joka juuri pudotti joukkueensa divariin. kankaanperään menee plussa, mutta hemmetin kallis perusluuda hän kyllä on. Brennaniin ehdottomasti plussa.

Oletko sattunut huomaamaan mones esim.Kalpa on sarjataulukossa. kyllä, heidän pakistossa kahdessa ensimmäisessä parissa pelaa IFK:sta pihalle potkitut Seppänen ja Varakas. Siellä kun sattuu maalivahti pelaamaan hemmetin hyvin, voittoja joukkueelleen!

ViestiKirjoittaja Lutur » 16.12.2008 12:52

Näinkin paskasti vaikka menee niin edelleen on hyvät saumat päästä kuuden sakkiin, viiisi pistettä kärppiin. Kuudentena ollessa vastaan tulee todennäköisesti blues, jokerit,kalpa tai hpk. Näistä parhaat mahdollisuudet on jokereita vastaan, paikallisissa voi käydä miten vaan. Bluesia vastaan pelattu hyvin ja vähemmän toivoisi hpk:ta hymylinna aina vaikea paikka pelata, sekä kalpa on siinä ja siinä hyvällä sarjalla voi jatkoon mennä.

Edelleen hyvä menestys vaatii sen kaksi hyvää pakkia ja voittavanmaalivahdin, Nieminen? Hyökkäys on riittävä ja se palasi muutaman heikon ottelun jälkeen sille tasolle, missä ollut läpi kauden top4:ään.

Tomppa näytä kyntesi! :lol:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.01.2009 20:33

Meidät on taas kerran palautettu maanpinnalle. Lukko vie aika selvästi IFK:ta tällä hetkellä. Jokohan alkaisi Nybondakselle valkenemaan, että näillä pakeilla IFK:n pelit tyssää viimeistään sääli playoffien jälkeen. Voi tätä tuskaa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK, Blues, Siim Liivik + Jere Karalahti

ViestiKirjoittaja punainenkissa » 11.01.2009 21:25

Melkosen surkeeta peliä tällä kaudella Hifkiltä, ainakin näin tuloksien valossa :( Odotin kyllä huomattavasti parempaa kautta. Melko harvinainen kausi sinänsä, etten ole vielä hallilla käynyt kertaakaan, toisin kun vuosia sitten.

Ei voi muuta kun toivoa, jälleen kerran, että ens kaudelle saataisiin parempi pelikalusto.
~ Siim Liivik, HIFK, Blues, Jere Karalahti ~

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.01.2009 23:44

Nyt aletaan olemaan siinä tilanteessa, että tätä kautta ei pelasta yksi puolustaja, eikä kaksi. Kirves on kaivoon heitetty ja lopullisesti tämän kauden osalta. Niemisen Jani on muuttunut maagisesta maalivahdista normaaliksi maalivahdiksi. Tähänkin on yksinkertainen syy, mies on scoutattu tarkasti ja kun tuota pituutta ei ole kovin paljoa, niin ylöshän kiekkoja kannattaa ampua. Tähän päälle vielä loukkaantumiset Loppi, Kuhta, Bates, Petrell, Hacker, Holmberg ja Walsh, niin korkeintaan sija kymmenen on realistista IFK:lle ja tämä on aivan varma. Sääliplayoffeista en usko IFK:n selviävän.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK