HIFK:n huhuketju

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK:n huhuketju

ViestiKirjoittaja Dev » 29.08.2014 15:42

Masi Marjamäkeä huhuillaan IFK:hon. Kelpaa alempiin ketjuihin rymistelemään, mutta hinnan pitää olla siellä alimmassa mahdollisessa luokassa, missä todennäköisesti on Leinoset ja Miihkali Tepot. Eli helvetin edullinen. Kaverille joka on pelannut viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana yhdeksän jääkiekko ottelua, ei tule maksaa mitään kolmosketjun kaverin liksaa, vaikka olisikin meriittejä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 30.08.2014 10:04

Masi on hyvä pelaaja kun on kunnossa.
Tällä hetkellä seuroilla on etu tässä asiassa koska mies ei ole juurikaan pelannut, sopimus mihin joukkueeseen liittyykään sidotaan varmasti pelattuihin otteluihin.
Kovasti Masia on tarjoiltu vähän kaikkialle, mutta Ifkiin tulosta en tiedä muuta kun mitä olen keskustelu palstoilta lukenut.
Itselle kävisi.
Mutta niitä pakkeja!

Suosikkijoukkue: tps

ViestiKirjoittaja apa » 02.12.2015 11:56

Onko Hifkillä isompi vonkale hakusessa?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 04.12.2015 11:24

apa kirjoitti:Onko Hifkillä isompi vonkale hakusessa?

Niin sitä Jokisen Olliahan tässä taidetaan odotella.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK HCK

ViestiKirjoittaja akinaattori » 04.12.2015 14:18

Jatkoajan puolella joku huuteli että HIFK oli kyselly jonkun SHL:ssä pelaavan puollustajan kiinnostusta liittyä HIFK:iin jo tällä kaudella. Nimestä ei ollu tietoa mutta kuulemma on pelannu HIFK:ssä ennemmin. Kyllähän puollustaja olis tervetullu.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 05.12.2015 10:32

akinaattori kirjoitti:Jatkoajan puolella joku huuteli että HIFK oli kyselly jonkun SHL:ssä pelaavan puollustajan kiinnostusta liittyä HIFK:iin jo tällä kaudella. Nimestä ei ollu tietoa mutta kuulemma on pelannu HIFK:ssä ennemmin. Kyllähän puollustaja olis tervetullu.

Melartia ne taitaa nyt tuolla pyöritellä, tai joku ilmeisesti jotain tämän suuntaista kuullut ja mahdollisesti ensi viikolla tulisi tietoon.

Melartia ja Teemu Laaksoa mä veikkailin itse. Muistaakseni Melartista oli juuri vähän aikaa sitten juttua, että Luleåssa ei oltaisi ihan niin tyytyväisiä mieheen.

Joonas Järvinen - Tommi Taimi
Daniel Grillfors - Yohann Auvitu
Ilari Melart - Lauri Taipalus
Matt Generous - Miihkali Teppo

Olisihan toi hyvä pakisto. Järvinen - Taimi tällä hetkellä yksi liigan parhaista pareista. Auvitu - Grillfors ovat tehneet kaksi vuotta timanttista jälkeä ja siitä muun muuassa todisteena ranskalaisen tehotilaston voitto viime kaudelta. Taipalus on ainut kenelle ei ole löytynyt sellaista kunnon paria, tosin kaiken haukkumisen keskellä pakko sanoa, että Lauri ei ole pariin kolmeen viikkoon nyt höntyilyt, vaan pelannut oman pään kautta selkeästi. Tarvitsisi onnistumisia maalin muodossa, että itseluottamus nousisi sinne viime kauden tasolle.

Mutta mitenköhän on sen Olli Jokisen laita? Ei kait se mikään salaisuus ole, että IFK:ta kiinnostaa koko ajan mikä kunto Ollilla on ja että jatkaako pelaamista. Nybari on kohta vuoden päivät yrittänyt kiinnittää miestä tänne. Joku tuolla toisaalla myös väitti, että tässä oli se suurin syy sille miksi Kim Hirschovitsiin ei ilmeisesti oltu edes yhteydessä.

Mika Partanen - Corey Elkins - Juuso Puustinen
Tomas Zaborsky - Teemu Ramstedt - Joonas Rask
Arttu Luttinen - Olli Jokinen - Roope Hintz
Micke Åsten - Siim Liivik - Jasse Ikonen

+ Thomas Nykopp, Robert Leino, Matti Lamberg, Miro Saarelainen, Henri Tamminen, Tomi Tuomisto

Kyllä toi alkaisi olemaan jo niin jäätävä, että ei oikein jaksa uskoa tollaseen.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 26.01.2016 08:19

Juorut kertoilee että Lamberg jatkaa Ifkssa myös ensi kaudella, Järvinen taitaa vaihtaa maisemaa.
Melart on edelleen kaikkea muuta kun varma, osoite saattaa olla myös Pasila.
Lennua tietyt henkilöt pitää varmana ensi kautta silmällä pitäen.
Yksi huippu laituri olisi mukava tälle kaudelle koska Puustinen on ikikohmeessa ja Rask ei vaan tee tarpeeksi pisteitä 1-ketjun mieheksi.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.02.2016 14:51

Miihkali Teppo --> KooKoo nostaa tasaisin väliajoin päätään.

Toivottavasti ei pidä paikkaansa. Meinaan juuri on saatu kaverista kasvatettua erinomainen liigatason pakki ja hän on ajanut tällä kaudella hierarkiassa Aulien ja Generouksenkin ohitse.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 27.04.2016 14:53

Jatkoajassa eräs ihan luotettava nimimerkki kertoilee, että Elkins ja Grillfors ovat kirjauttaneet jatkosopimukset. Ovat kuin kotonaan täällä mikä on ollut jo tiedossa. Lisäksi kokenut veskari ja Petrell saletteja.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 28.04.2016 17:16

HS:n mukaan myös Jasse Ikonen kirjauttanut jatkodiilin. Toi jos mikä on mahtava uutinen. :Thumb up: Aivan helvetin hyvä pelaaja ja yksi aliarvostetuimpia liigassa, vaikka mättää sen 15-20 maalia kauteen ja tekee hirveetä duunia.

Jengistä sen sijaan poistuvat Siim Liivik, Teemu Ramstedt, Juuso Puustinen, Yohann Auvitu, Ville Husso, Joonas Järvinen ja Keith Aulie. Näistä eka Ruotsiin, kaksi seuraavaa KHL/SHL, Auvitu KHL, Husso St. Louis, Järvinen ja Aulie KHL/AHL/NHL?

Vittu että harmittaa jos Auliekin lähtee. _thumbdown_
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 30.04.2016 07:26

Kyllä ilmeisen varmana voidaan pitää Partasen , Elkinsin, Raskin, sekä Grillforsin jatkoja.
Myös Mikko "bambi" Lehtosta ollaan kovasti tuomassa Ifkiin.
Itse kun olen miettinyt niin millä pelaajilla Ifk korvaa Ramstedstin / Auvityn, siinä on iso pähkinä purtavaksi, suomalaista Ramun tasoista sentteriä ei vain Liigaan taida saada, vähän sama juttu Auvityn kanssa, mikäli Bono Heikkinen tulisi tulisi hyvä hyökkäys pään pakki ehkä jopa parempi puolustaja puolustusalueella , vaikka Auvity olikin loistava myös puolustus suuntaan.
Ifkiin on imua tällä hetkellä joten mielenkiintoista nähdä millä tavalla joukkue rakennetaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 07.06.2016 19:04

En muista tarkalleen kuinka luotettava lähde tuo nimimerkki tapuli on jatkoajassa, mutta nyt kyseinen heebo huhuilee, että Antti Pihlström ja Niklas Hagman ovat vetäneet nimet paperiin IFK:n kanssa.

Jos pitää kutiinsa, niin pikkasen täytyy jopa ihmetellä tätä touhua. Meidän nelosketjun laiturit olisi ykkösketjun laitureita yli puolessa liigajengeistä.

Pihlström
Hagman
Rask
Puustinen
Petrell
Partanen
Ikonen
Luttinen

Tohon päälle sitten vielä Åsten, Tuomisto, Tamminen, Saarelainen jne.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 07.06.2016 20:30

IFK:lla alkamassa kaikki tai ei mitään kausi?

Keränen taisi olla uutisankka?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.06.2016 14:26

Hartikainen35 kirjoitti:IFK:lla alkamassa kaikki tai ei mitään kausi?

Keränen taisi olla uutisankka?

Saas nähdä. Niin paljon lentelee huhuja joka suuntaan, että pakko jonkun varmaan osuakkin. Mitä tulee kaikki tai ei mitään kauteen, niin Tom Nybondas sanoi jo risteilyllä, että ensi kaudella on "kovat piipussa".

Nyt on huhuttu että sieltä tulee Pihlström ja Hagman, mutta myös toiseesta lähteestä kumottu että Hagman ei tule, koska palkkapyyntö ei kohtaa IFK:n halujen kanssa. Nyt sitten joku kolmas lähde heitti että Setoguchi huhu nostanut taas päätään ja Heatley tulisi samassa paketissa. :laugh:

Niin ja sitä Janne Kerästäkin on tosiaan huhuiltu. Summarum:

Antti Pihlström
Niklas Bäckström
Niklas Hagman
Devin Setoguchi
Dany Heatley
Janne Keränen
Joonas Järvisen jatkosopimus

Mielenkiinnolla seurataan että kuinka moni noista pitää kutiinsa. Itse veikkaan että ainoastaan toi Bäckström.

Mun mielestä ei tarvita kuin yksi ykköskategorian laituri + kärkisentteri + 2 maalinedustapakkia ja se veskari. Sitten on valmista.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.06.2016 18:57

Jaa, perjantaina vissiin tiedotustilaisuus johon IFK on kutsunut mediankin paikalle.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK