Joonas Rask IFK:n hyökkäykseen

Kuva
Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

Joonas Rask IFK:n hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 09.06.2014 12:12

Joonas Rask IFK:n riveihin?

Keräsen korvaaja? No tuskin sentään.

Uutiselle tuli varmistus, joten tehdään oma ketju.

T. Moderaattorit
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK:n huhuketju

ViestiKirjoittaja Dev » 09.06.2014 12:31

Vai että Rask. Näen tämän nyt puhtaasti sinä 2-3 ketjun laiturina jota on haettu. Keräsen korvaaja lienee sitten joku muu. Joka tapauksessa Rask on hyvä hankinta kolmeen ekaan kärkiketjuun.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

Re: Joonas Rask IFK:n hyökkäykseen

ViestiKirjoittaja Dev » 09.06.2014 13:08

Tälle huhulle tuli sitten samantien varmistus. Rask siirtyy IFK:hon Pohjois-Amerikasta AHL:stä ja sopimus seuran kanssa on 2-vuotinen.

Uutiset Tiedote: Kaksi uutta pelaajaa IFK:hon - HIFK

- - Rask on energinen pelaaja, joka tuo positiivista virtaa joukkueeseen. Hänessä on maalintekopotentiaalia ja hän on hyvä kamppailija, joka pistää itsensä likoon joka ilta, kommentoi IFK:n päävalmentaja Antti Törmänen.

Sitten vielä sisään se ykkösketjun laituri, niin on hyökkäyksen osalta paketti kasassa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 09.06.2014 14:53

Vai valitsi Joonas myöskin punaisen. Täällä pari kautta hyviä pistemääriä, mutta Hartwall Areenan valot olivat liian kirkkaat ja vaivaiset 10 tehopistettä. Nyt kuitenkin valot saattavat olla vieläkin kirkkaammat? HIFK:laiset ovat aika vaativaa porukkaa. Tulosta toivotaan! Suuri yllätys oli, että pääsi Amerikkaan asti pelailemaan eikä sielläkään nyt erityisemmin tulosta syntynyt. Katsotaan saako nostetta uralleen Törmäsen valmennuksessa.

Hyvä asennepelaaja, joka pelaa aina sata lasissa. Silti MTV:n otsikossa ollut "voimahyökkääjä" herätti vain hilpeyttä. Rask ei ole voimahyökkääjää nähnytkään. Laukaus ei ole myöskään häävi, vaan melkoinen kamelin tuhnu. Kyllä Joonas tännekin olisi voinut tulla, mutta ei tämä nyt kuitenkaan erityisemmin kirpaise. Ihan kelpo mies Rask on Helsingissä kakkos -tai kolmosketjuun. Eiköhän sieltä ole taas vakio tulossa eli vähintään yksi maali meidän verkkoon. Siitä on tullut hyvin pitkälti perinne, että omat rokottaa. Jokereissakin heitti ensimmäisessä keskinäisessä pelissä kaksi häkkiä Wiikmanin selän taa.

Tsemppiä vaan Joonakselle!
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.06.2014 15:07

Ipandeeros kirjoitti:Nyt kuitenkin valot saattavat olla vieläkin kirkkaammat? HIFK:laiset ovat aika vaativaa porukkaa. Tulosta toivotaan! Suuri yllätys oli, että pääsi Amerikkaan asti pelailemaan eikä sielläkään nyt erityisemmin tulosta syntynyt. Katsotaan saako nostetta uralleen Törmäsen valmennuksessa.

Yksi ero on Raskin IFK ja Jokeri-pestillä. Jokereissa tuon odotettiin puhkeavan kukkaan ja nousevan seuraavaksi liigatähdeksi. IFK:hon kaveri on todennäköisesti hommattu puhtaasti yleispelaajaksi, jolta ei oikeastaan odoteta hirveitä. Ei ole väliä vaikka ei niitä maalejakaan mättäisi liukuhihnalta. Vähän tollasta jokapaikan höylää tässä on justiinsa haettu.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS, Rantasen Rauno, Heikkisen Bono ja Virran Patu

ViestiKirjoittaja MustaSurma76 » 09.06.2014 15:59

Selailin tuossa googlesta uutisia Joonas Raskista ja tämä pisti silmiin.

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288448930195.html

Eli siis ilmeisesti HIFK on ollut Raskin perässä jo kaksi vuotta sitten.
Hakamussuttelua Vaihtoaitiossa jo vuodesta 2011

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 09.06.2014 17:06

Tervetuloa vaan.
3-ketjuun varmasti suunniteltu, kiekkoa maalille ja Arttu pistää lavan väliin.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 26.09.2014 10:36

Nyt alkaa olemaan se vaihe, kun Rask on kokeiltu kärkiketjuissa. Sama meno jatkuu kuin Jokereissa. Miehestä ei yksinkertaisesti ole tulosyksikköön. Hirveä yritys ja tsemppi Joonaksella on joka vaihdossa päällä, mutta ei sillä lätkäkaukaloissa pitkälle pötkitä. Jalat on tulta ja terästä, kädet ja pää on puuta.

Tämä viikonloppu miehelle vielä aikaa ja jos ei tule onnistumisia, niin Rask neloseen ja Ikonen ykköseen.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 26.09.2014 16:02

Ikonen ollut hyvä , mutta eiköhän Stögöllä ole projeksti että Rask saa kokeilla aikansa että pääsisi Ilves kausien tasolle.
Itse olen sitä mieltä että reilu viisi peliä vielä kärkiketjuissa, Jasse on jo pelien lopussa ollutkin kentällä eli Stögön jengissä paikka ratkaisuhetkillä ansaitaan kyseisen pelin näytöillä mikä on täysin oikein.
Ei kuulu ihan tähän ketjuun mutta Nybarille hatun nosto Ikosesta, Leinosta, Lambergista, Mobergista.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.11.2014 10:42

Raskilla on kyllä varmaan lähtökohtaisesti koko jengin surkeimmat maalintekotaidot. Kaverille on pelattu tällä kaudella niin monia loistavia tontteja ketjukavereiden toimesta, mutta maalisaldo on edelleen pyöreä nolla. Mulla alkaa ainakin olemaan usko jo koetuksella kaveria kohtaan. En usko että hänestä saadaan ikinä tehtyä mitään tähtitason pelaajaa. Toki en myöskään katso pahalla sitä, että pörräilee jengissä. Kyllähän se silloin tällöin tekee siellä hyviä asioita kentällä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 13.11.2014 17:37

Dev kirjoitti:Raskilla on kyllä varmaan lähtökohtaisesti koko jengin surkeimmat maalintekotaidot. Kaverille on pelattu tällä kaudella niin monia loistavia tontteja ketjukavereiden toimesta, mutta maalisaldo on edelleen pyöreä nolla. Mulla alkaa ainakin olemaan usko jo koetuksella kaveria kohtaan. En usko että hänestä saadaan ikinä tehtyä mitään tähtitason pelaajaa. Toki en myöskään katso pahalla sitä, että pörräilee jengissä. Kyllähän se silloin tällöin tekee siellä hyviä asioita kentällä.

Kiinnitin samaan huomiota viimeisimmässä näkemässäni pelissä, olisiko ollut HPK:ta vastaan. Aivan järkyttävän huono laukaus Liiga-pelaajaksi ja huono maalintekotaito ylipäätään. Muutenkin hautoi kiekkoa liikaa ylivoimalla eikä pistänyt pikkumustaa liikkeelle nopeasti. Ihan kelpo pelaaja, mutta ajattelin joku vuosi sitten, että potentiaalia olisi saattanut olla paremmaksikin pelaajaksi - ja ennen kaikkea kovemmaksi pisteiden tekijäksi.

Osaa kyllä toki pelata, mutta maalintekijäksi Raskista ei tosiaan ole.

Paluu HIFK