Helsingin IFK kaudella 2015-2016 - Stögö ruorissa, osa 2

Kuva
Suosikkijoukkue: Ei ole

Re: Helsingin IFK kaudella 2015-2016 - Stögö ruorissa, osa 2

ViestiKirjoittaja maukka » 05.05.2015 22:30

Kova joukkue? Heh, joukkue melkein sama kuin viime kaudella ja kausi oli floppi. Myös Törmänen oli floppi, sillä itse pelihän oli jopa surkeampaa kuin Summasen aikana.

Maalivahti on puoli joukkuetta, eikä tuolla ole kuin raakileita tällä hetkellä.

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 06.05.2015 16:36

maukka kirjoitti:Kova joukkue? Heh, joukkue melkein sama kuin viime kaudella ja kausi oli floppi. Myös Törmänen oli floppi, sillä itse pelihän oli jopa surkeampaa kuin Summasen aikana.

Maalivahti on puoli joukkuetta, eikä tuolla ole kuin raakileita tällä hetkellä.

Kannattaa pysyä ihan siellä Jokereiden puolella, kun ei ole asioista minkäänlaista käryä.

1. Väittämä yksi, on heti väärin. Törmänen ei todellakaan ollut floppi, vaikka siltä jo näytti hetken aikaa. Semmoseen lentoon se sai tuon jengin poffeissa. Lopulta tuli vaan realiteetit vastaan. Ei tolla pakkikalustolla voinut yksinkertaisesti pärjätä, kun siellä saattoi vetää ensimmäisiä kunnon kausia pelaavat Teppo/Nyqvist ja Moberg samaan aikaan kentällä. Hirveä määrä tuli playoffeissa merkkausvirheitä ja juuri näille kyseisille puolustajille, siinä missä kokeneeemmat ukot nostivat tasoaan.

2. Väittämä kaksi, peli surkeampaa kuin Ramin aikana? Vain ja ainoastaan Soppa Sormusen jengi on pelannut surkeampaa lätkää kuin Ramin IFK 2000-luvulla. Ramin joukkue oli pelokas ja täysin keskialueen trappiin keskittyvä lammaslauma. Törmänen peluutti etenkin playoffeissa parasta lätkää sitten mestaruuskauden.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.05.2015 10:48

IFK:n veskariasiat on selvillä. Husso - Lankinen kaksikko jatkaa ensi kaudellakin ja Ville ei lähde jenkkehin. Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu, koska Ville viettää tälläkin hetkellä aika railakasta kesälomaa. Kiloja kerännyt taas mukavasti lisää ja kunnon pötsikin löytyy jo. Lähde näille jutuille on 100% luotettava. Kalja maistuu kuulemma kovasti ja ruoka.

E: Ramstedt jäämässä myös.

Zaborsky - Ramstedt - Rask
Hintz - Elkins - Puustinen
Partanen - Nykopp - Ikonen
Luttinen - Åsten - Lamberg

Taimi - Järvinen
Auvitu - Grillfors
Taipalus - Generous

Husso
Lankinen

Varmaan yksi hyökkääjä vielä tulossa jossain vaiheessa sisään, mutta muuten joukkue on Stögön mukaan tuossa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 14.05.2015 05:33

Runkosarjan jälkeen joukkue nollasi kauden, nuori maalivahtimme oli myös mukana mutta ei todellakaan ainoa joka maisteli, se joka sanoo että herra on kerännyt kiloja runsaasti ei kyllä tiedä mistä puhuu, kaikkea sitä kuulekin. Mutta se siitä. Itse luulen että Karjalainen on jopa lähellä 6-7 pakin roolia ensi kaudella. RaMu taitaa olla 50/50 lähteekö vai jääkö. Muutama pelaaja tulee vielä ennen kauden alkua.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.05.2015 09:22

redcat kirjoitti:Runkosarjan jälkeen joukkue nollasi kauden, nuori maalivahtimme oli myös mukana mutta ei todellakaan ainoa joka maisteli, se joka sanoo että herra on kerännyt kiloja runsaasti ei kyllä tiedä mistä puhuu, kaikkea sitä kuulekin.

Turhaan väität tämän asian kanssa vastaan. Mulla on parikin hyvää frendiä jotka ovat Husson kanssa ihan viikottain, jopa päivittäin tekemisissä ja eivät nyt viimeksikään olleet millään joukkueen kauden nollaus ryyppyreissulla. Mä luotan näihin lähteisiin ihan 100%, koska toinenkin näistä on tuntenut Huden pikkupojasta asti. Pötsi on kasvanut, ruokaa kundi syö hirveitä määriä päivässä ja useasti paskaruokaa ja viina maistuu.

E: Ei tarkota että olisi mitenkään lihava, mutta ei ole myöskään sellaisessa kunnossa mitä urheilijan pitää olla.
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 14.05.2015 16:35

Rauhaa ja rakkautta :D Itse kaverin useasti nähneenä olen vaan eri mieltä-
Case closed.

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 14.05.2015 17:58

Minä en näe redcatin mainitsemaa Miro Karjalaista vielä ensi kaudella Liigassa, muuta kuin mahdollisesti stunttaamassa loukkaantumisia. Viime kausi oli rikkonainen joutuen olemaan poissa peleistä yli kaksi kuukautta. Kolleissa näytti liikkeltään aika kankelta. Kova lämäri kyllä löytyy ja osaa olla ilkeä jos tarvitsee, mutta on selvä projektipelaaja. Kausi nuorissa olisi parasta tässä vaiheessa mielestäni.

Suosikkijoukkue: Ei ole

ViestiKirjoittaja maukka » 16.05.2015 18:37

Dev kirjoitti:IFK:n veskariasiat on selvillä. Husso - Lankinen kaksikko jatkaa ensi kaudellakin ja Ville ei lähde jenkkehin. Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu, koska Ville viettää tälläkin hetkellä aika railakasta kesälomaa. Kiloja kerännyt taas mukavasti lisää ja kunnon pötsikin löytyy jo. Lähde näille jutuille on 100% luotettava. Kalja maistuu kuulemma kovasti ja ruoka.

Ramstedt ja Husso, ei helvetti mitä edareita :facepalm:

Nyt ei ole edes Söderholm ja Peltonen enään näiden läskien perään katsomassa ja pitämässä kuria!

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 16.05.2015 19:07

maukka kirjoitti:Ramstedt ja Husso, ei helvetti mitä edareita :facepalm:

Mikäs Ramstedtista tekee edarin? Absolutisti ja raivoraitis kundi, joka kärsii vielä kaiken lisäksi harvinaisesti suolistosairaudesta.

Sä oot kyllä pihalla kun lumiukko näiden kommentties kanssa. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 19.05.2015 14:39

http://www.hifk.fi/#uutinen-2100

Miro-Pekka Saarelainen 3 vuoden jatkosopimukseen. Hieno uutinen, koska MPS esiintyi erittäin positiivisesti niissä muutamassa pelissä jossa pääsi pelaamaan viime kaudella ja heiluttelihan se verkkojakin. :Thumb up:
- Olen aina IFK

ViestiKirjoittaja redcat » 19.05.2015 15:44

Hyvä hankinta, hyvät mahdollisuudet tulla kelpo liiga pelaajaksi, pärjäsi jo viime vuonna kohtalaisen hyvin. Ifk sivuilla myös kesäharjoittelusta juttua ja Husso haastateltavana.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 01.06.2015 16:56

http://www.hifk.fi/uutiset/ifk-sopimuks ... sen-kanssa

16-vuotias puolustaja Markus Niemeläinen HIFK:hon. Ikinä en ole kuullut kaverista, mutta kuulemma lupaava pakki. Maajoukkueet tullut tutuksi jo nuoresta lähtien ja pisteitä ropisee sarjassa kun sarjassa.

Kaverilla on 16-vuotiaaksi ihan kiitettävät mitat 193cm ja 84kg.

Nybondaksen mukaan tämä on investointi tulevaisuuteen.

IFK:han lähtee rakentaa nyt tätä touhua Skellefteåmaiseksi, kuten Ville Peltonen sanoi. Sieltä on käyty muutama viikko nielemässä oppia asioista.

E: -98 syntyneiden lupaavimpia puolustajia. Täytyypä lukea lisää herrasta, jos löytyy jostain jotain. :Thumb up:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Muutama NHL-joukkue + Josi, Karlsson, Gaudreau

ViestiKirjoittaja Jyri » 01.06.2015 21:44

Dev, se pitää sanoa heti alkuun Niemeläisestä, että hän on erittäin hyvä puolustaja. Isokokoinen, todella hyvin liikkuva kahden suunnan pakki, jolla on ulottuvuutta ja sopivasti kiekollista taitoa sekä hyvä pelikäsitys. Oli kauden päätyttyä tekemälläni ysikasien listalla TOP5 suomalainen. Toivottavasti saa mahdollisuuksia myös harjoituspeleissä. Voimaa pitää hankkia lisää, mutta pituutta on tosiaan mukavasti. Jos pelaa hyvän kauden, niin voidaan varata 60 parhaan joukossa ensi vuoden NHL-varaustilaisuudessa. Jälleen yksi iso suomalainen nuori pakki à la Ristolainen, Määttä, Lindell. :Thumb up:

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 04.06.2015 19:48

Ramstedtilla ja Elkinsillä oli IFK:n kanssa suulliset diilit jonka mukaan heillä on mahdollisuus siirtyä KHL:ään 31.5.2015 mennessä. Kumpikaan ei käyttänyt mahdollisuutta ja jatkavat IFK:n riveissä tulevalla kaudella, näin kertoo IFK.

Noniin hieno homma. Yksi kärkilaituri vielä sisään, kiitos ja rotaatiopakki + hyökkääjä. Kärkilaiturillakaan ei ole mikään kiire ja itseasiassa ei juurikaan haittaisi vaikka tuota ei saataisi edes kauden alkuun mennessä. Hyvää kannattaa odottaa.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 30.06.2015 15:26

Tiedä mitä tuo meinaa, mutta Puustisen tai Elkinsin instagram kuvassa (en muista kumman IG), olivat herrat Elkins, Puustinen ja Alex Foster. Foster on Elkinsin lanko ja ovat heittäneet tuonne tekstin "blaa blaa jotain ja loppuun "Future linemates". Sehän tiedetään että Elkins - Puustinen on parivaljakko, mutta siitä puuttuu tälle hetkellä se yksi ja ainut kaveri jonka pitäisi olla siis hankintalistalla vielä jossain vaiheessa. Olisko Foster tulossa sitten try-outille meille? En pitäisi mahdottomana.

Sopivasti vielä vasen laitahyökkääjä. Try-outille tosiaan kelpaisi.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK