Tommi Taimi, Helsingin IFK

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

Tommi Taimi, Helsingin IFK

ViestiKirjoittaja Legenda » 06.05.2015 13:37

http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-li ... ne/5062196
Puolustaja Tommi Taimi on Helsingin IFK:n tuorein pelaajahankinta. Taimi, 24, siirtyy SM-liigaseuraan kaksivuotisella sopimuksella.

Taimi kiekkoili viime kaudella KHL:n Amur Habarovskin riveissä 35 ottelua tehoin 5+8. Sitä ennen hän pelasi Porin Ässien liigamiehistössä kolme kautta.

Taimi pääsee HIFK:ssä tuttuun valmennukseen, sillä kaudella 2010-11 hän pelasi Antti Törmäsen alaisuudessa Vaasan Sportissa.

- Kun Antti ilmoitti kiinnostuksesta, tiesin jo siinä vaiheessa, että haluan tänne, Taimi kertoi HIFK:n tiedotustilaisuudessa.

HIFK vahvisti aiemmin tällä viikolla puolustaja Joonas Järvisen sopimuksen. Yksivuotisen sopimuksen tehnyt Järvinen edusti viime kaudella KHL:n HK Sotshissa.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Ei ole

Re: Tommi Taimi, Helsingin IFK

ViestiKirjoittaja maukka » 06.05.2015 15:17

Kyseessä on pelaaja joka ei ole hyvä missään.

Suosikkijoukkue: HIFK, Chigago Blackhawks, AIK Hockey

ViestiKirjoittaja Ive » 06.05.2015 17:13

Maukka oot väärässä, mutta itse pääasiaan. IFK:lla on juuri nyt liigan paras puolustus kasassa.
H I F K <3

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 29.08.2015 09:20

Mä en hirveästi muistanut, että Taimi on aika tempperamentinen kundi tuolla kentällä. Jos on jotain kahinoita tullut maalinedustalla, niin siellähän se on ollut innoissaan mukana. Jotenkin IFK:n näköinen pelaaja. Loistavat kiekolliset avut ja Järvisen tavoin, sitä mitä viime kaudelta puuttui jengistä, eli rightin kiekollinen pakki.

Ensimmäinen tuntuma on se, että Taimi - Järvinen hankinnat ovat osuneet kyllä niin nappiin, kun vaan osua voi.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.10.2015 16:00

Jaahas, voisi ruveta tarjoamaan Kousalle sitä mottipäistä diiliä. Eihän tästä tule mitään, kun Taimi pelaa joka toisen tai kolmannen pelin. Taas tippunut pois kokoonpanosta ennen pelin alkua. :thumb_down: Jumalauta mikä lasinilkka.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 08.10.2015 16:11

Vittu että vituttaa jo taas nämä uudet hankinnat. Hintz ei ole kertaakaan urallaan vielä vetänyt IFK-paitaa päälle ja saa nähdä vetääkö edes, jos se selkä on oikeasti paskana? Taimi taas on osoittautunut hyväksi kiekolliseksi pakiksi, mutta ei niillä avuilla paljoa tee, kun ei kentälle pääse jatkuvien loukkaantumisten takia. Tuli aivan helvetin kalliiksi pakkihankinnaksi, jos sama touhu jatkuu. Täytyy kuitenkin muistaa, että Ässät ei varmaan luopunut kaverista ihan millään kymppitonnin summilla.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 31.01.2016 22:30

Enkö mä ole vielä kommentoinut tätä kultakimpaletta? Varmaan paras kiekollinen pakki IFK:ssa vuosikausiin. Aivan jäätävässä vedossa koko ajan. 3 pistettä matkaa pakkien pistepörssin kärkeen ja pelannut 10-15 ottelua muita vähemmän.

Onko nyt 31 ottelua ja 5+21=26 ja +7.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.02.2016 09:30

Hohoo, pakkipörsän voitto tulee näköjään tänä vuonna Stadiin, ellei Taimi enää loukkaannu. Nyt 1 pisteen päässä kärkipaikasta tehoilla 7+24=31 ja +7. Tommi on aivan ylivoimainen ja Niskalat ja Leimut ihan paperia tämän kundin vierellä. :dancing:
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 21.04.2016 18:39

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art- ... 63465.html

Taimi haluaa sen verran selventää tätä huhumyllyä, että kausi ei päättynyt loukkaantumisen takia, mutta pelien päättyminen liittyy terveyteen. Miehelle on tehty tutkimuksia ja tehdään lisää ja sanoo kertovansa asiasta lisää sitten kun saa itse tietoa enemmän.

Haiskahtaa kyllä jonkin sortin kasvaimelta/syövältä? Oli mitä oli, niin toivottavasti mies saadaan terveeksi ja on tosiaan ensi kauden avauksessa mukana, kuten itse lupaa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Ässät

ViestiKirjoittaja Jartsa » 18.11.2016 13:04

Tommi Taimi ja HIFK purkivat sopimuksensa

Tämä olikin mielenkiintoinen uutinen. Tai no, siis jos Taimen tehoja kaudelta kattoo niin ei suurikaan yllätys. Mutta onko asiassa jotakin hämärää, kun ei haluttu kommentoida sen paremmin syitä?

Ja suurimmilta osian siksi mielenkiintoinen uutinen, että tarttuuko Korpisalo puhelimeen ja koittaa saada Taimen kotiin? Vai paloiko sillat? Vai tähyääkö Taimi ulkomaille? Fanien kunnioitusta mies ei taitaisi Porista enää saada, sen verta rajua oli huutelu äijälle taannoisessa Ässät-Hifk pelissä :mrgreen:
Ei allekirjoituksia

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 18.11.2016 13:42

Jartsa kirjoitti:Tommi Taimi ja HIFK purkivat sopimuksensa

Tämä olikin mielenkiintoinen uutinen. Tai no, siis jos Taimen tehoja kaudelta kattoo niin ei suurikaan yllätys. Mutta onko asiassa jotakin hämärää, kun ei haluttu kommentoida sen paremmin syitä?

Ja suurimmilta osian siksi mielenkiintoinen uutinen, että tarttuuko Korpisalo puhelimeen ja koittaa saada Taimen kotiin? Vai paloiko sillat? Vai tähyääkö Taimi ulkomaille? Fanien kunnioitusta mies ei taitaisi Porista enää saada, sen verta rajua oli huutelu äijälle taannoisessa Ässät-Hifk pelissä :mrgreen:

Red Star Kunluniin on ilmeisesti menossa maikkarin mukaan, Joonas Järvisen pakkipariksi. Jotain huhua oli että Taimi olisi halunut päästä irti jo sopparista ennen kauden alkua, mutta IFK:lle tämä ei käynyt. Taimin otteet oli kyllä niin perseestä tässä alkukaudesta että ei mitään rajaa. Semmosta sinnepäin pelailua vaan. :angryw:
- Olen aina IFK

Paluu HIFK