Kuljetusliike Mika Partanen

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Kuljetusliike Mika Partanen

ViestiKirjoittaja Dev » 17.08.2015 10:01

Piti jo eilen kirjoitella kyseisestä kaverista ja etinkin miehen omaa ketjua, mutta en sellaista löytänyt. Harjoitusmatseissa (pitsiturnaus) ja Tampere Cupissa on ollut havaittavissa tismalleen samaa menoa kuin viime kaudella. Partanen kuskaa ja kuskaa kiekkoa, kiertäen koko helvetin hyökkäysalueen läpi ja lopulta tilanne kuihtuu kasaan, koska miehen ratkaisu on paska. Jonkun pitäisi sanoa kundille, että suoraviivaistaa peliään, koska nyt hän näyttää joltain todella köyhän miehen Juhamatti Aaltoselta. Partasen pelaaminen oli jo viime kaudella suorastaan raivostuttavaa katsottavaa sen jälkeen, kun mies onnistui CHL-peleissä hyvin. Itseluottamus tuntui nousseen taivaisiin ja ei lainaa sitä kiekkoa enää kenellekään, vaan kaikki pitää yrittää tehdä itse.

Tällä meiningillä tulee tippumaan pelaavan kokoonpanon ulkopuolella, kun kaikki ovat terveita. Itseasiassa mun papereissa lähtökohtakin on jo se, että Mika ei kuulu pelaavaan kokoonpanoon. Robert Leinot ja Micke Åstenit ajavat tällä hetkellä ohitse rotaatiossa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: YLLÄPITO

Re: Kuljetusliike Mika Partanen

ViestiKirjoittaja Multi » 17.08.2015 10:29

Partasella lienee oikeasti viimeinen vuosi IFK:ssa näyttäää mikä on miehiään? Mahdollisuuksia on kuitenkin tarjottu ja tarjottu, mitta mies itsekkyydellään syö oman peliaikansa. Ei siinä kyllähän mies voi sen hailaittimaalin heittää, mutta vastavuoroksi jäätävän huonoa viisikkopelaamista ja epäkypsiä ratkaisuja. Pienmmässä liigajoukkueessa voisi onnistua paremmin ja vauhdin hakeminen muualta, olisi mielestäni perusteltua. Jukureiden noustessa takaisin mikkeliin, eikös Partanen siellä onnistunut ja ihastuttanut kannattajat? toki RD, ei sooloilijoita arvosta ja kovasti Ristoa Jukureiden liigakäskijäksi viedään.
Turha koittaa ylläpito voittaa

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 17.08.2015 18:22

Noi hailait maalit on justiinsa se Partasen ongelma. Kundi tuppaa joka vaihdossa yrittämään jotain sellaista, välillä pienen kikan kera, joskus onnistuu, mutta useinmiten ei, mikä on selvää kaikille jääkiekon pelaajille, paitsi Partaselle.

Mä itse toivon että Partanen onnistuu tällä kaudella lyömään itsensä läpi, koska kyseessä on kuitenkin erittäin potentiaalinen kaveri ja mahdollisesti tulevaisuuden tähtipelaaja liigassa, miksi ei jopa Euroopassa. Mutta jos pitäisi lyödä jotain rahavetoa siitä onnistuuko Partanen lyömään itsensä nyt läpi, kun melkein satavarmuudella voi sanoa, että viimeinen yritys menossa IFK:ssa, niin sanoisin että ei onnistu, koska harjoituspeleissä mies on tarjoillut sitä samaa schaibaa mitä viime kauden alun jälkeen.

Partanen pitäisi laittaa samaan kouluun missä Jasse Ikonen on ollut. Ai jumalauta että on hienoa kattoa kuinka kundi tajunut viimeisen puolen toista vuoden aikana mitä sana suoraviivaisuus merkitsee.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 06.10.2015 17:32

Nostetaan ketju ylös kun aihetta on. CHL:n lohkopeleissä nähtiin viime keväältä tuttu Partanen, köyhän miehen Juhamatti Aaltonen. Minä, minä, minä eikä kukaan muu. Sitten tuli siirto Elkinsin ja Puustisen viereen ja tapahtui jotain kummia. Melkeinpä yhdessä yössä peli suoraviivastui ja kaveri alkoi lainaamaan kiekkoa muillekkin, kas kummaa, tulosta rupesi tulemaan piste per peli tahdissa. Kuulemma Corey ja Pudi opastaneet ja antaneet vinkkiä.

Jatka samaan malliin Parru!
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 22.11.2015 11:22

Dev kirjoitti:Jatka samaan malliin Parru!

Ja mieshän on jatkanut. Kerrassaan upeaa katsottavaa Parrun pelaaminen tällä hetkellä. Hän on yhdessä Corey Elkinsin kanssa hyökkäyskaluston ehdoton ykkösmies. Aivan helvetin vaarallinen mies vaihdosta toiseen ja todella vaikea pysäytettävä vastustajille. Parru ottaa nyt sitten ensi peliin ekaa kertaa urallaan kultapotan päähän, kun mies ohitti Teemu Ramstedtin tehopisteissä. Hieno 40-50 pinnan kausi tulossa tältä pojalta, jos vaan jatkaa samaan tahtiin. :tuoppi:

Vihdoin ja viimein se potentiaali realisoituu. Ainut mikä tässä mietityttää, on se että saadaanko kundia pidettyä millään täällä enää ensi kaudella?
- Olen aina IFK

Paluu HIFK