Keith Aulie - HIFK

Kuva
Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

Keith Aulie - HIFK

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 12.01.2016 16:35

Tuolla suhmuroidaan vaan tulevan kauden siirtohuhuja, vaikka uutta juipeloa astuu tuleen ja älkää nyt sanoko, että on jäännyt huomaamatta, peelot. Avataan nyt herran tähden ja äidin nähden, hampaattomalle oksa eli ..

Keith Aulie siirtyy IFK:hon

Risuja ja punaisia ruusuja, olkaat huonot ...

Lähde: hifk.fi

Korjaan: Ja jumalauta isoveljen puolella on itse Führer kommentoinut herraa, meidän seistessä paitsiossa ja lumisateessa? Onko jäännyt etuheijari muuttolaatikon väliin ja jouluna kiinni pipariin, notta saatana ..
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Keith Aulie - HIFK

ViestiKirjoittaja Dev » 13.01.2016 20:02

Auliella on ollut tatsi hakusessa ekoissa peleissä. Miestä on viety kuin sitä kuuluisaa kuori ämpäriä välillä kentällä. Sijoittumisessa isoja ongelmia, kuten myös avaussyötön antamisessa ja se mikä itseäni on eniten harmittanut, on kaverin pehmeys. Toistaiseksi ihan 100% puolustajaversio Miikka Tuomaisesta. Mutta, kuten fanihaastatteluissa itse totesi, niin hänellä on aika paljon opettelemista ja tähtää siihen, että on keväällä joukkueelle suuri apu.

Annetaan se 10-12 peliä vielä miehelle aikaa ennen kuin dumataan ihan täysin.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 06.02.2016 23:06

Dev kirjoitti:Annetaan se 10-12 peliä vielä miehelle aikaa ennen kuin dumataan ihan täysin.

Nyt on pelejä tullut alle ja kohta voikin huutaa jo jatkosopimusta kehiin. :Thumb up: On hyvä pakki ja parantaa peli peliltä. Todella kiekkovarma, ei tee virheitä nyt kun on päässyt pelisysteemiin kiinni, antaa avaussyötöt kovaa lapaan ja se miksi tulin tänne kommentoimaan, on se tämän iltanen taklaus. Bluesin äijä lensi avojäämiinan jälkeen kun leppäkeihäs Aulien käsittelyssä. Ei ole kivaa kun tollanen 2 metrinen ja +100 kilonen jyrä tulee vastaan.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 06.02.2016 23:39

Dev kirjoitti:.. On hyvä pakki ...

Siis Bob Halkidis 2.0 ... vain mestaruus ja Yzermanin ruukku puuttuu ..

Koskas joutaisi IFKin matsin katsomaan? Palloseuran kanssa käsittääkseni taputeltu tällä kaudella rungossa, ellei sitten poffeissa ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 07.02.2016 11:51

Ei nyt verrata kuitenkaan tollaseen legendaan kuin Halkidikseen. Ainakaan vielä. Sitten voidaan jos tulee mestaruus.

Aulien tulonmyötä ja hyvien otteiden takia, Törmäsellä on kyllä jopa hankala tilanne, koska joukkueessa on tällä hetkellä kahdeksan pakkia keiden pitäisi mahtua pelaamaan. Nyt joutuu sitten aina arpomaan, että onko Aulie katsomossa, vai kenties Generous, Taipalus tai Teppo. Nuo neljä ne kuitenkin on joita tullaan pyörittämään popcorni osastolla.

Eipä taida muuten olla kuin Kärpät ainoa jolla on samanlainen pakkitilanne kuin meillä? Eli kahdeksan liigapakkia, jotka ihan oikeasti ovat kaikki liigapakkeja eikä mitään jämämiehiä.

Mutta joo, Taimi, Järvinen, Grillfors, Auvitu on se nelikko joka pysyy peleissä, jos vaan ovat terveenä. Sitten Teppo ja Aulie olisivat mun seuraavat valinnat. Taipalus ja Generous saisivat kamppailla seiskapakin roolista ja toinen sitten katsomoon. Erittäin hankala tilanne, koska esim. Taipalus on parantanut otteitaan, ei ole ollut enää pulassa omissa, Generous on ollut koko kauden tasaisen hyvä, ei mitään valittamista otteissa ja Teppo, mies jonka piti olla puhdas rotaatiomies, on harpannut semmoiset askeleet urallaan eteenpäin, että pelaa täyttä runkosarjaa. Aivan loistava yleispakki, kohtuu hyvillä käsillä ja hienolla liikkeellä. Myös Törmänen on huomannut Tepon hyvyyden, koska hän ei ole ollut se mies joka joutaa sivuun, vaan kyllä sieltä on muita ukkoja heitelty sitten katsomoon.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.03.2016 19:23

On tää ukko vaan hirveän hyvä jääkiekkoilija. Playoffit lähestyy ja Aulien fyysinen pelaaminen noussut potenssiin sata.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 28.03.2016 08:36

Onhan tää ukko nyt aivan must kiinnitys ensi kaudeksi, tosin veikkaan että mitään mahiksia siihen ei ole, koska kaveri näyttää joltain NHL-pakilta SM-Liiga pelaajien keskuudessa.

Nybarille pakko antaa krediittiä, että hommasi tällaisen kaverin tänne. Aivan 10+ nappihankinta.

Jos IFK sattuisi voittamaan mestaruuden, niin tästä kaverista alettaisiin puhumaan Bob Halkidis kakkosena, aivan varma.
- Olen aina IFK

Paluu HIFK