HIFK kaudella 2016-2017 - Hopean kirkastaminen

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: HIFK kaudella 2016-2017 - Hopean kirkastaminen

ViestiKirjoittaja Dev » 01.06.2016 14:37

Eihän tää nyt näytä enää yhtään huonolta. Hyvin pysyy runko kasassa.

xxxxx - xxxxx - Rask
Petrell - Hintz - Partanen
Puustinen - Elkins - Ikonen
Leino - Nykopp - Luttinen

Åsten + Loput

Taimi - xxxxx
Eronen - Grillfors
Salmela - xxxxx
Teppo

+ Loput

xxxxx
Lankinen

Kolmea kärkipelaajaa haetaan kuulemma vielä Nybondaksen mukaan, joten oletettavasti ne ovat yksi sentteri, Zaborskyn korvaaja ja sitten Järvisen korvaaja tai Järvisen jatkosopimus, joka sekin on vielä mahdollinen. Eiköhän Gene Matinkin tilalle vielä tule joku. Saas nähdä koska se Bäckström sieltä julkastaan, kun se "saletti" kuulemma on. Pihlströmiä ne kovasti kanssa huhuilee tohon ykkösen laitaan.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 03.06.2016 13:56

Puustisen signaus oli mukava uutinen mutta hieman kaipaisin taitoa tuonne hyökkäykseen.
Miro Karjalaiselle pedataan ainakin yhtä "lihaosaston" paikkaa puolustuksessa joten olisiko Generouksen korvaaja? Itse kaipaisin myös Järviselle (jos ei jatka), ja Aulielle korvaajia, toisen voi tietenkin hankkia kesken kaudenkin.
Enlund kävisi mulle oikein hienosti, en voi sanoa edes huhuksi mutta jotain kuulin EX-Liiga pelaajalta, mutta varmasti myös Ruotsin ja Sveitsin Liigat ovat kiinnostuneita samoin Khlssä saattaa olla vielä kiinnostusta.
Mikähän tässä maalivahti asiassa on meneillään, onko Bäckström kuitenkin lopettamassa?

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.06.2016 16:43

Bäckström kuulemma Nordiksella pyörii ja IFK:n autolla jo ajelee. Niklas on 30.6 asti Calgary Flamesin pelaaja, joten siinä lienee julkistuksen viivästymisen syy.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.06.2016 17:01

Dev kirjoitti:Bäckström kuulemma Nordiksella pyörii ja IFK:n autolla jo ajelee. Niklas on 30.6 asti Calgary Flamesin pelaaja, joten siinä lienee julkistuksen viivästymisen syy.

En nyt tietenkään varma ole, mutta melkein voisin lyödä kivekseni vetoa, että esimerkiksi Aki Bergin sopimus julkaistiin silloin joskus jo huhti-toukokuussa vaikka Toronton sopimuspelaajia olikin.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 03.06.2016 17:03

Legenda kirjoitti:En nyt tietenkään varma ole, mutta melkein voisin lyödä kivekseni vetoa, että esimerkiksi Aki Bergin sopimus julkaistiin silloin joskus jo huhti-toukokuussa vaikka Toronton sopimuspelaajia olikin.

Se voi olla että riippuu joukkueestakin, tai sitten halutaan julkaista samalla pari muutakin isoa nimeä, että saadaan julkisuutta, tai sitten se koko Bäcksi ei edes tule, vaikka joka tuutista kerrotaankin tulevan. :mrgreen:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Hifk

ViestiKirjoittaja redcat » 03.06.2016 18:09

Kuulostaa järkevältä.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 09.06.2016 13:32

http://www.arvokisat.com/hifklta-luvass ... rjantaina/

Sieltä vahvistus. HIFK järjestää huomenna tiedotustilaisuuden jossa kerrotaan uusista pelaajasopimuksista.

Saas nähdä mitä nuo "erittäin mielenkiintoiset julkistukset" meinaa.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 10.06.2016 14:31

Puolustajia Nybarin mukaan vielä tulossa, hyökkääjiä ei vissiin enää yhtään.

Juhamatti Aaltonen - Roope Hintz - Joonas Rask
Mika Partanen - Corey Elkins - Juuso Puustinen
Arttu Luttinen - Robert Leino - Jasse Ikonen
Lennart Petrell - Thomas Nykopp - Micke Åsten

Oliskohan se sitten jotain tollasta. Mielestäni tohon on pakko hommata yksi keskushyökkääjä vielä. Muuten ollaan taas sormi suussa, kun yksi mies hajoaa keskeltä.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 12.06.2016 11:10

Nybari kun on toistellut useaan kertaan tuota, että "sitten oli pelaajia joiden kanssa todettiin ettei haluta jatkaa sopimusta", niin ilmiselvästihän nuo viittaa nyt Matt Generoukseen, Lauri Taipalukseen ja Matti Lambergiin. Koska käytännössä kaikki mahdollisuuksien rajoissa olevat herrat on jo kiinnitetty meille ja sitten ne parhaat viety NHL/KHL akselille. Lähinnä tässä pohdiskelin vaan tuota Generousta, kun olisi ollut kiva nähdä miehen jatkavan täällä, mutta veikkaanpa että hintalappu on ollut liian suuri? Hyvin Gene-Matti pelasi täällä, perusvarmaa suorittamista illasta toiseen, ei mitään häikäiseviä tekoja. Erittäin hyvä kolmospakkiparin pakki.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 13.06.2016 16:14

Dev kirjoitti:Nybari kun on toistellut useaan kertaan tuota, että "sitten oli pelaajia joiden kanssa todettiin ettei haluta jatkaa sopimusta", niin ilmiselvästihän nuo viittaa nyt Matt Generoukseen

Ja nyt huhutaan, että Matt Generous olisi myös kirjauttanut jatkosopimuksen IFK:n kanssa. :Thumb up: Olisi kerrassaan hieno homma.

Taimi - xxxxx
Eronen - Grillfors
Salmela - Generous
Teppo

Olis aika hyvällä mallilla.
- Olen aina IFK

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.07.2016 09:27

Kovasti huhut lentelee, että jos Tuomo Ruutu ei saa enää NHL-diiliä, niin palaisi takaisin punanuttuun. Kuulemma yhteyksissä ovat koko ajan. IFK:han ei etsi vissiin enää hyökkääjiä juurikaan, mutta jos Ruutu on halukas palaamaan tänne, niin sitä tilaisuutta ei jätetä käyttämättä.

Juhamatti Aaltonen - Roope Hintz - Tuomo Ruutu
Joonas Rask - Corey Elkins - Juuso Puustinen
Mika Partanen - Robert Leino - Jasse Ikonen
Arttu Luttinen - Thomas Nykopp - Lennart Petrell

+ Åsten plus muut

Tommi Taimi - xxxxx
Teemu Eronen - Daniel Grillfors
Saku Salmela - Joe Finley
Teppo

Generousin tilannetta katsotaan kuulemma syksymmällä, koska kaveri kuntouttaa itseään pitkään. Järvisen sopimuskuvioita odotellaan ilmeisesti vielä myös.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: HIFK, Florida Panthers, Leijonat

ViestiKirjoittaja Jiipee84 » 25.07.2016 23:23

Eliteprospect.com väittää Niemeläisen ensi kauden jengiksi HIFK:ta.
Kun taas hfboards.com NHL foorumilla uumoillaan Niemeläisen jatkavan Saginawin OHL jengissä Edmonton Oilersin toiveesta.

Oma mielipide on selvä kerran Niemeläisellä on voimassaoleva sopimus HIFK:n kanssa tulisi se silloin myös pelata loppuun.
Ei ole mitään järkeä roikottaa kokoonpanossa sopimuksen alaisena sellaista pelaajaa joka ei pelaa ainuttakaan peliä liigajengissä miesten tasolla.

Jos / kun Niemeläinen OHL:ään jää niin onko mahdollista että Niemeläisen NHL oikeudet omaava Edmonton Oilers ostaisi Niemeläisen HIFK sopimuksen ulos.
Tai HIFK ja Niemeläinen purkaisivat sopimuksen yhteisymmärryksessä Niemeläisen jäädessä OHL:ään kasvamaan NHL pelaajaksi.

Niemeläinen itse sanoi NHL varauksen jälkeen ylen haastattelussa ettei hän ole NHL valmis vielä ja NHL:ssä pelaaminen ylipäätään on 3 vuoden päässä.
Eli onko Niemeläinen tulevalla kaudella HIFK:n vai Saginawin pelaaja?

Jos / kun Niemeläinen OHL:ään jää niin olisiko mahdollista antaa Niemeläiselle varattu rooli Miro Heiskaselle tai Miro Karjalaiselle.
Entä olisiko mahdollisuutta kotiuttaa Oliver Felixson?. Felixson jäi ilman NHL varausta tän vuoden draftissa eikä jatkosta Saint John Seadogseissa ole tietoa.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 14.09.2016 08:59

Niemeläinen tosiaan jatkaa vissiin OHL:ssä uraansa.

Ärsyttävää tällainen odottelu. Saisi tuo Järvisen tilanne jo ratketa, että pelaako se KHL:ää, vai kenties sitten meillä (jos nämä esisopimukset pitää kutiinsa). Kyllä näissä alkukauden otteluissa on käynyt selväksi se, että juuri Järvisen mentävä aukko tossa jengissä on. Oikeastaan millekkään muulle ei ole alakerrassa tarvetta kuin ykkösparin "stay at home" pakille.

Ja hei, onko kukaan nähnyt Miro Heiskasen otteita? Todennäköisesti ei, kun olen foorumin ainoa IFK fani. :mrgreen: Mutta, mutta, johan on nuori poika tarjonnut komeita otteita. Pelaa erittäin kypsästi tuon ikäisekseen, ei mitään kiirettä mihinkään suuntaan, avaussyötöt napsuu lapaan ja ylivoimaakin pyörittää kuin vanha konkari. Stögö ainakin tykännyt pojan otteista paljon, kun pisti miestä viikonloppunakin jatkuvasti ylivoimalle, jossa Heiskanen pelasi helvetin hyvin ja sai Stögöltäkin ihan kehut.

Neljä peliä tuo on nyt tainut päästä pelaamaan ja tehot ovat jotain 0+4 tai 0+5 luokkaa. :Thumb up:
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: tps

ViestiKirjoittaja apa » 23.09.2016 13:36

Joonas Järvinen Kiinaan.

Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Dev » 23.09.2016 14:04

apa kirjoitti:Joonas Järvinen Kiinaan.

Ovatkos nyt saaneet sovittua Jokereiden kanssa pelaajaoikeuksien siirrot sitten? Harmi homma jos pitää paikkaansa. Järvisen mentävä aukko tossa pakistossa on.
- Olen aina IFK

EdellinenSeuraava

Paluu HIFK