Niklas Bäckström - Kotiinpaluu

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Niklas Bäckström - Kotiinpaluu

ViestiKirjoittaja Dev » 10.06.2016 14:23

Vuoden diili Bäcksilläkin. Tiedossahan tämä soppari on ollut jo monta kuukautta, mutta syystä tai toisesta, nyt vasta julkaistiin. Uskon ja toivon että Bäcksi on edelleen hyvän tason mokke liigaan, vaikka viime kaudet ovat olleetkin erittäin turhauttavia loukkaantumisten kannalta. Kuulemma nyt on ainakin täysin terve. Lankinen saa hyvän esikuvan siihen vierelle nyt. Veikkaan että Bäcksi ja Lunkka potkii Keviniäkin entistä enemmän vain eteenpäin.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: TPS - On vain 1 Pool, Klopp och Kungen

Re: Niklas Bäckström - Kotiinpaluu

ViestiKirjoittaja ArchieBunker » 10.06.2016 14:54

Vuoden pahvi, joten toivottavasti parempi lopetus, kuten esim. Norrella. Ei pysty ihan vasurilla vetämään, mutta kyllähän vuodet ykkösenä nahilassa kertovat sen, että ammattimies on ammattimies. Nyt kaunis lopetus, Lankista sparraten, kuten edellä jo todettiin ...
Hetken kestää elämää ja sekin synkkää, ja ikävää ..

... Kuuluu perkeleellinen pulina, ketä ne mahtaa olla? .. Ketäs luulisit olevan ...

"Meillä suvussa on ollut tapana, ettei omia asioita valitella. Mieluummin otan moottorisahan ja lähen vetämään tukkia niin pitkään, että helpottaa." - Seppo Räty

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Niklas Bäckström - Kotiinpaluu

ViestiKirjoittaja Dev » 15.09.2016 15:08

Erittäin hyvin on Bäcksi kautensa aloittanut IFK:n maalilla. Todella varmaa ja ennen kaikkea rauhallista työskentelyä maalinsuulla. Jotenkin miehen touhusta huokuu oikein sellainen itsevarmuus. Aika monessa paikassa on ennen kauden alkua lytätty Bäckström ihan täysin ja oltu sitä mieltä, että mies on aivan menneen talven lumia.

Minä en usko tähän. Kyllä se TOP5 veskari tulee olemaan.
- Olen aina IFK

Paluu HIFK