HPK:n fanitoiminta

Kuva
Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

Re: HPK:n fanitoiminta

ViestiKirjoittaja Lehväs » 16.09.2013 08:20

r0bert kirjoitti:Näkyykö G-kulmaa Oulussa? Ei taida näkyä. Ääriliike on todella pieni porukka, sen takia "vaisu", mutta jokainen niistä kannustaa kovempaa kun yksikään G tai B-kulman pojista. Muut mielummin katselee hiljaa peliä, kun ne 40-50 oikeasti jotain laulaa.

Miksi G-Kulman pitäisi näkyä Oulussa? Kerho pelaa Oulussa marraskuussa. Ja eipä kannattajaryhmät muutenkaan hirveesti Oulussa käy isolla poppoolla.

Kävikö mielessä, että ei G-Kulmakaan kovin iso sakki ole?

Ja tosta chanttikopioinnista, tässä valtakunnassa ei olekkaan sellaista kannattajaryhmää, joka ei olisi kopsannut vähintään säveltä. Pitkälti iso osa on otettu etelä ja keski-euroopasta.
...

Suosikkijoukkue: Rauman Lukko ja Liverpool FC, Danish Dynamite

Re: HPK:n fanitoiminta

ViestiKirjoittaja Lukko1936 » 16.09.2013 14:31

r0bert kirjoitti:Näkyykö G-kulmaa Oulussa? Ei taida näkyä.

No voi jeesus sentään, mitä merkitystä sillä on käykö se vai ei? Tekeekö se Ääriliikkeestä jotenkin paremman? Ei tee.

r0bert kirjoitti:Ääriliike on todella pieni porukka, sen takia "vaisu", mutta jokainen niistä kannustaa kovempaa kun yksikään G tai B-kulman pojista. Muut mielummin katselee hiljaa peliä, kun ne 40-50 oikeasti jotain laulaa.

Eipä se G-Kulma ole paljoa sen suurempi kuin Ääriliikekään ja parempaa kannustusta sieltä on lähtenyt niissä peleissä missä itse olen olen ollut. Oikeastaan en ole koskaan kuullut juuri mitään Ääriliikkeen kulmasta Lahdessa ollessani katsomassa ottelua. Hallilla ei muutenkaan paljoa ääntä yleensä ole, niin ei edes mene sen piikkiin, että heidän kannustuksensa katoaisi muuhun hallin meteliin.

Edelleen, G-Kulma tehnyt paljon paremman vaikutuksen itseeni. Ja noilla perusteluillasi kantani ei tule muuttumaan.
Here comes the yellow and blue.

Edellinen

Paluu HPK