Marko Anttila - Kovista kovin

Kuva
Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

Marko Anttila - Kovista kovin

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 03.08.2008 13:00

Kyllä Anttila on tuosta ajasta varmasti kehittynyt. Pelaa erittäin fyysisesti ja taklaa todella kovaa ja monta kertaa. Seuraavan kerran kun Anttila sinne Turkuun tulee niin kaiken maailman Haloset lentää sinne Aurajokeen asti, :) vaikka asia onkin ehkä niin, että Anttila syttyy taklaamaan yhä enemmän kotiyleisönsä edessä. Kovasti aina te Turkulaiset mollaatte Markoa oli foorumi mikä hyvänsä, ehkä epäonnistuu aina Turussa. En tiedä, kun ei siellä ole kun muutama peli tullut katsottua.

Viestejä pilkottu parista ketjusta ja Anttilasta oli kertynyt keskustelua, joten tein samantien oman topicin.

T. Moderaattorit
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

Re: SM-liiga 08-09 ennustukset & voimasuhteet

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.08.2008 13:16

Afinogenov kirjoitti:Kyllä Anttila on tuosta ajasta varmasti kehittynyt. Pelaa erittäin fyysisesti ja taklaa todella kovaa ja monta kertaa. Seuraavan kerran kun Anttila sinne Turkuun tulee niin kaiken maailman Haloset lentää sinne Aurajokeen asti, :) vaikka asia onkin ehkä niin, että Anttila syttyy taklaamaan yhä enemmän kotiyleisönsä edessä. Kovasti aina te Turkulaiset mollaatte Markoa oli foorumi mikä hyvänsä, ehkä epäonnistuu aina Turussa. En tiedä, kun ei siellä ole kun muutama peli tullut katsottua.

Eipä tuo Anttila kovin monesti huono Turkkusessa ole ollut mutta tuo kyseinen Halonen-episoidi taitaa olla aika hyvin muistissa kaikilla. Onhan se nyt kun 20cm lyhyempi Halonen kurittaa Anttilaa joka ensin on uhonnut koko pelin.
Samoiten Anttilan kuuluisat sanat kun oli lähtenyt Pauli Levokaria karkuun: "Eikö teiltä kovempia jätkiä löydy!"
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Sabres, Ilves

ViestiKirjoittaja Afinogenov » 03.08.2008 13:21

2Fast4u kirjoitti:Samoiten Anttilan kuuluisat sanat kun oli lähtenyt Pauli Levokaria karkuun: "Eikö teiltä kovempia jätkiä löydy!"
Voi vittu se oli Pauliina joka siinä karkuun lähti. Perkele. Olin pelissäkin ja odotin ihan innolla, että nyt tulee tappelu ja Pauliina Levokari luikkii karkuun.
Dion Darling on tappelija, jonka sukunimestä ei kannata laskea hänen kanssaan leikkiä. Muutoin on luvassa kylmää kyytiä...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: TPS, NHL, Junnut

ViestiKirjoittaja Legenda » 03.08.2008 13:27

Afinogenov kirjoitti:
2Fast4u kirjoitti:Samoiten Anttilan kuuluisat sanat kun oli lähtenyt Pauli Levokaria karkuun: "Eikö teiltä kovempia jätkiä löydy!"
Voi vittu se oli Pauliina joka siinä karkuun lähti. Perkele. Olin pelissäkin ja odotin ihan innolla, että nyt tulee tappelu ja Pauliina Levokari luikkii karkuun.

Itse olen moniltakin kuullut vähän eri tarinaa. Mutta juu. En ala kinaamaan kun itse en ollut paikalla. Potentiaalia Anttilalla on mutta järjen jättiläiseltä hän ei puheiden ja kuultujen tarinoiden pohjalta vaikuta.
"Ei Ilveksellä huonosti mene. Lehdistötilaisuudessakin on tarjolla puoliksi syöty viineri."
- Marko Leppänen @ Twitter

Reijo Mäki kertoi, että aikanaan Turun Palloseurassa pelannut Mal Davis harrasti seksiä naisen kanssa kun muut juhlijat oliva löivät ympärillä tahtia. Aktin jälkeen Davis oli siirtynyt suoraan katsomaan videolta omia maalejaan.

Suosikkijoukkue: Ilves

ViestiKirjoittaja Grabo » 03.08.2008 13:29

Afinogenov kirjoitti:

Itse olin myös pelin katsomassa, Pauliina meni vain äkkiä jäähyaitioon piiloon ja näytteli sieltä todella miehekkäästi keskisormea Anttilalle. On siinäkin SaiPalla kovaluu.
Mikhail Grabovski, Toronto Maple Leafs #84, Markus Seikola #22 Södertälje, Joonas Rask #88 Ilves, Jyri Niemi, New York Rangers, Toni Rajala #21 Brandon Wheat Kings, Mats Zuccarello Aasen, New York Rangers, Alexei Morozov #95 AK Bars Kazan, Joel Armia #10 Ässät

Andrei Arshavin, Arsenal #23, Samir Nasri, Arsenal #8, Sergio Ramos, Real Madrid #4

Gemma Atkinson<3

Paluu Ilves