Daniel Corso Ilveksen ykkössentteriksi

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Daniel Corso Ilveksen ykkössentteriksi

ViestiKirjoittaja Dev » 08.12.2013 15:26

Ipandeeros kirjoitti:Ilves foorumilla kerrotaan tällä kertaa seuraavaa: "Kaksi liigaseuraa olivat kiinnostuneet Corson palveluksista ja Ilveksellekin ehdot olisivat käyneet, mutta Corso itse kieltäytyi. Vain KHL kelpaa."

Jostain muualta tuli luettua myös sama teksti. Ilmeisesti HIFK ja Jokerit olivat ne seurat jotka halusi Corson, mutta Dani ei itse hyväksynyt siirtoa. Mielestäni Ilveksen johto voisi ihan hyvin sanoa suoraan Danille, että olet asennevammainen mulkku, joka ei kulje enää nykypäivänä tähtistatuksella Euroopassa, miten sä oletat että joku KHL-seura olisi sinusta kiinnostunut?

Ongelmalapseksihan tämä Dani tiedettiin, mutta nyt vetää aika överiksi sitten Tampereella. Harmi kun seura on muutenkin ollut viime vuosina kriisissä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Lukko, Red Wings, Chelsea, AIK, Trail Blazers

ViestiKirjoittaja Lehväs » 09.12.2013 00:42

Eipä Corso ole Ilveksessäkään niin loistavaa peliä pelannut, että KHL:ään olisi asiaa. Tietysti jotain jämäseuroja kiinnostaa varmasti. Itse ainakin kaihtaisin kuin ruttoa tätä pelaajaa.
...

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

ViestiKirjoittaja Dev » 09.12.2013 11:02

Ketunkolo kirjoitti:Eipä Corso ole Ilveksessäkään niin loistavaa peliä pelannut, että KHL:ään olisi asiaa. Tietysti jotain jämäseuroja kiinnostaa varmasti. Itse ainakin kaihtaisin kuin ruttoa tätä pelaajaa.

Kiinnostaako jämäseurojakaan? Kyllähän kiekkopiireissä nopeasti leviää tiedot näistä ongelmapelaajista. Lisäksi kuten jo sanottu, niin Danin statsit parilta viime kaudelta eivät ole mitkään häävit. Taidot ei riitä KHL:ssä kahteen kärkiketjuun ja alemmissa ketjuissa tuollaisella miehellä ei tee mitään. Pahoin pelkään että Corso on kauden loppuun asti rasitteena Ilvekselle.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 31.12.2013 20:19

Nyt on ollut juttua liikkeellä, että Corso matkaisi länteen eli SHL olisi osoitteena. Ilmeisesti vain vuokraus kyseessä. Täytyy olla aika ulapalla oleva joukkue, mutta toki tämä meille kelpaa, että riippakivestä päästään eroon. Saa nähdä, miten olisi palkan suhteen. Ottaako ruotsalaisjengi kokonaan maksettavakseen vai menisikö 50/50. Toivotaan, että rahaa jäisi omaan kirstuun sen verran, että saataisiin jonkinasteinen maalitykki joukkueeseen. Varmaan taas olisi joku Kivimäki, joka Mestiksessä paukuttelee häkkejä, mutta Liigassa täysi lapanen.

Huhupuheitahan nämä vielä ovat, mutta toivotaan parasta.
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 02.01.2014 16:36

Ei ne huhuilut Ruotsiin menosta näyttäneet ihan tuulesta temmatuilta. Ilveksessä flopannut Corso matkalla Örebroon riveihin? Aamulehden lisäksi myös Expressenillä juttua.

Nytkö se viimein lähtisi. Ilveksen foorumilla oli juttua, että jos Corsosta päästään eroon, niin Juupella olisi kiikarissa joku pieni rightin laituri. En tiedä onko kyseessä joku yksittäinen pelaaja vai ihan yleisesti joku tuon tyyppinen. Mestiksestä varmaan... Ei kuitenkaan nuolaista ennen kuin tipahtaa, sillä onhan kyseessä Daniel Corso...
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: SHL - KalPa - Penguins - Newcastle United - KooKoo

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 02.01.2014 20:45

Örebrolta puuttuu tällä hetkellä se ykkössentteri kun Ben Walter vaihtoi jokeri nuttuun. Haluan ja toivon, että Ilves pääsee tästä turhakkeesta eroon, mutta en halua, että sekaCorso menee pahentamaan ÖHK:n tilannetta enää yhtään.

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 02.01.2014 21:17

Nyt on sitten Facebookissa juttua, että uutisankka kyseessä. Se siitä sitten! Näillä mennään!

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 04.01.2014 16:10

En nyt tiedä, mitä tässä nyt taas tapahtuu. Jälleen tihkuu uutta tietoa. Nyt ilmeisesti tämä Örebron edustaja on käynyt tapaamassa Corsoa ja tänään ei näy Danielia LeKin kokoonpanossa. Myös tuolla Ilveksen foorumilla on juttua, että 1+1 sopparia tarjottu. Joko nyt?

Mieshän heitti muuten eilen häkin! Vau!

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 09.01.2014 23:45

Örebro taitaa olla saamassa sentterin joukkoonsa. Arponen kirjoittelee, että Ilves ja Örebro ovat kuvionsa hoitaneet, samoin Corso ja Örebro, mutta skismaa ilmeisesti vielä Corson ja Ilveksen välillä. Kyse kaiketi rahasta ja kuinka suurella summalla Corso ostaa loppukauden sopimuksensa ulos.

Katsellaan nyt mihin tämäkin kuvio lopulta päättyy.

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 10.01.2014 00:28

Meinaako ne nyt perkele oikeasti käyttää Walterista ja mahdollisesti DiBenedetosta saadut rahat Corsoon... :facepalm:

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 10.01.2014 18:07

Hyvät naiset ja herrat! Daniel Corso has left the building! Vihdoin tämä keissi on ohi ja mulkero lähti lätkimään. Voittakaa nyt vielä Ilves, niin korkataan vaikka pullo.

Tuosta vielä: Klik!

ViestiKirjoittaja Hartikainen35 » 17.02.2014 21:12

Palautellaan nyt vielä hiukan tätä herraa takaisin. Joukkuehengen syöpä Daniel Corso sai sopimuksen Oltenin joukkueeseen :tuoppi:

Edellinen

Paluu Ilves