Simon Gysbers Ilveksen takalinjoille!

Kuva
Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Simon Gysbers Ilveksen takalinjoille!

ViestiKirjoittaja Dev » 07.08.2013 14:56

Uskaltaakohan tälle tehdä jo oman aiheen? Jatkoajan tietojen mukaan Kanadalaispuolustaja Simon Gysbers liittyy Ilveksen vahvuuteen.

Simon Gysbers Ilveksen puolustukseen

SM-LIIGA | 07.08.2013 15:45

Ilves on kiinnittänyt kanadalaispuolustaja Simon Gysbersin tulevaksi kaudeksi.
Ilveksen puolustajajahti on tuottanut tulosta. Jatkoajan tietojen mukaan seura on sopinut puolustaja Simon Gysbersin liittymisestä joukkueeseen. 26-vuotias Gysbers siirtyy Ilvekseen Toronto Maple Leafsin farmijoukkueesta Toronto Marliesista, jossa hän teki edellisellä kaudella 54 ottelussa tehot 4+15. AHL-urallaan mies on takonut 196 ottelussa yhteensä 16 maalia ja 65 maaliin johtanutta syöttöä.
Gysbers on isokokoinen (193cm/96kg) oikea käsi alhaalla pelaava puolustaja, joka on koostaan huolimatta hyvä luistelija.

Varmaan yksi tämän kauden mielenkiintoisimpia puolustajahakuja. Isokokoinen, hyvin liikkuva ja tehnyt ihan kelpopisteitä aina junnuliigoista AHL:ään asti. Paperilla parantaa Ilveksen puolustusosastoa selkeästi. Ennakkoon kyllä yksi parhaimmista ulomaalaishankinnoista. Korostan, ennakkoon. Saa nähdä mitä tarjoaa itse kentällä.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Re: Ilves kaudella 2013-2014 - Takaisin jaloilleen

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 07.08.2013 18:27

Hieno hankinta! Etenkin rightin maila ja suuri koko miellyttävät. Varmasti tulee olemaan suuri apu molemmissa päissä kaukaloa. Toivottavasti onnistuu. Laitetaan vielä viimeinen päivitys:

Marjamäki - Corso - Pesonen
Keränen - Asplund - Jekimovs
Sandell - Ruuttu - Kantola
Välimaa - Kangasniemi - Korhonen
(Järviluoma/Hintz - Rajala/Savilahti - Hölli/Wilenius)

Järventie - Gysbers
Coburn - Näppilä
Kukkonen - Peltola
(Pentikäinen/Mäkelä - Mäkinen)

Kolppanen - Järvenpää

Joukkue on valmis!
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Simon Gysbers Ilveksen takalinjoille!

ViestiKirjoittaja Dev » 07.08.2013 18:45

Ilves vahvistaa siirron kotisivuillaan, vaikka pari tuntia sitten tyrmäsivätkin siirron täysin.

http://ilves.com/?p=14218

– Etsimme ensisijaisesti rightin pakkia, joka pelaa aktiivisesti molempiin suuntiin, pystyy tekemään tehopisteitä ja on käyttökelpoinen ylivoimalla. Gysbers on pelaaja, jolta nämä ominaisuudet löytyvät. Ulottuvana pelaajana hän pystyy tehokkaaseen häirintään omassa päässä, luonnehtii Ilveksen vt. urheilutoimenjohtaja Juha Hautamaa.
- Olen aina IFK

Paluu Ilves