Steven Zalewski Ilvekseen!

Kuva
Suosikkijoukkue: Karri Kivi

Steven Zalewski Ilvekseen!

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 21.10.2014 11:15

http://ilves.com/?p=22466

Ilves on tehnyt sopimuksen Lukossa viime kaudella pelanneen Steven Zalewskin kanssa. Kyseessä 28-vuotias yhdysvaltalaishyökkääjä, joka tehtaili Lukossa menneellä kaudella 31 ottelussa tehot 6+5. Kautta sotkivat ennen kautta olleet loukkaantumiset, joka osaltaan selittänee pieleen mennyttä kautta.

Miehen on määrä saapua Tampereelle tänään ja debytoida perjantaina Lappeenrannassa SaiPaa vastaan.

Vähän jo mietteitäni avasin tuolla toisaalla, mutta pitää toivoa, että toinen kausi Euroopassa olisi helpompi ja jos nyt pääsisi terveenä aloittamaan. Hieman pelottavat nuo suuret miinuslukemat ja puheet heikosta asenteesta, mutta toivon mukaan sitoutuu joukkueeseen täysin eikä löydy parin kuukauden päästä Lempäälästä.

" Voi pelata sekä keskellä että laidassa. ". Saatiinhan se perinteinen sieltä! :tuoppi:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Ylläpitäjä
Suosikkijoukkue: HIFK, Montreal Canadiens

Re: Steven Zalewski Ilvekseen!

ViestiKirjoittaja Dev » 21.10.2014 16:41

Jotenkin jännä hutchi, että tämä hankinta saattaa jopa onnistua Ilvekseltä. Kyllähän Zalewskissa on piilossa olevaa potentiaalia paljon, mutta sitä ei vaan saatu viime kaudella Raumalla revittyä esiin. Kiitos tuon monen kuukauden loukkaantumisen. Yleensä se menee niin, että jos tulee kuukausi tolkulla taukoa peleistä, niin on todella vaikea, joku voisi sanoa jopa mahdotonta enää päästä kiinni siihen hyvään tatsiin sen kauden aikana. Se on niin monesti nähty.

Mitä tulee Zalen asenteeseen, niin en kyllä itse ollut viime kaudella huomaavanani mitään ihmeempää tällä saralla Lukossa pelatessaan.

Ei saanut muuten AHL:stä paikkaa, koska siellä saa olla tietty määrä näitä veteraaneja joihin Zalewskikin jo luotellaan, vaikka ei ole edes vanha. Liikaa pelejä kuitenkin tossa sarjassa.
- Olen aina IFK

Suosikkijoukkue: Karri Kivi

ViestiKirjoittaja Ipandeeros » 21.10.2014 17:17

Dev kirjoitti:Jotenkin jännä hutchi, että tämä hankinta saattaa jopa onnistua Ilvekseltä. Kyllähän Zalewskissa on piilossa olevaa potentiaalia paljon, mutta sitä ei vaan saatu viime kaudella Raumalla revittyä esiin. Kiitos tuon monen kuukauden loukkaantumisen. Yleensä se menee niin, että jos tulee kuukausi tolkulla taukoa peleistä, niin on todella vaikea, joku voisi sanoa jopa mahdotonta enää päästä kiinni siihen hyvään tatsiin sen kauden aikana. Se on niin monesti nähty.

Mitä tulee Zalen asenteeseen, niin en kyllä itse ollut viime kaudella huomaavanani mitään ihmeempää tällä saralla Lukossa pelatessaan.

Tuo asennejuttu taisikin olla muutaman vuoden takaa, joten josko nyt hieman paremmin. Kuitenkin tehotilasto näyttää usealta kaudelta miinusta. Viime kaudellakin 31 ottelussa -11.

Kuitenkaan mikään Corso vol. 2 ei ole kyseessä. Corso on uransa ehtoopuolella ja Zalewski optimi-iässä ja varmasti haluaa tehdä vaikutuksen tällä kaudella, jotta voi tulevaisuudessakin jatkaa suurissa kaukaloissa.

Näköjään myös mies tosiaan voi pelata laidassa, joten pakko ei ole miestä sentteriksi laittaa. Tämä antaa monia variaatioita muodostaa ketjuja. Kyllä tämän hankinnan myötä Ilveksen hyökkäyksellä pitäisi olla mahdollisuus taistella pudotuspelipaikasta.

Kaikki on mahdollista! Varovaisen optimistinen miehen suhteen olen. :Thumb up:
" Siihen ei oikein löydy sellaisia sanoja, joilla osaisin kuvata sitä, kuinka suurena kunniana koen sen, että saan olla Tampereen Ilveksen kapteeni. Se on minulle äärimmäisen suuri kunnia. " - Sami Sandell

" Ei se riitä, että halutaan viimeinen paikka säälipleijareihin. Mikä helvetin tavoite se on? " - Karri Kivi

Suosikkijoukkue: SaiPa

ViestiKirjoittaja telamiina » 24.10.2014 16:46

Mulla ihan hyvä kuva tästä jampasta.
Nosti Ipan osakkeita kovasti kunhan saatte Turon takas. Hienoa Ipa!

Paluu Ilves